Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig sta ik beetje voor op planning dus vandaag geen cola drinken en wat vroeger gaan slapen want heb al super veel keelpijn gekregen (krijg ik altijd als ik oververmoeid ben
)Baats zei:Waar sta je Snowy?
Gisteren en vandaag twee mindere dagen (familiebezoeken etc.) morgen en overmorgen ook weer volk over de vloer, bah.
'k Ga gelukkig wel nog 6u halen vandaag. Klein beetje wisk, voor de rest FA hoofdstuk 4 en 5. Echt zot hoe traag dat vooruit kan gaan als je die tabellen volledig analyseert..
Dan begin ik ook aan FA is het echt zo moeilijk als het er tijdens het jaar uitzag of blijkt het toch nog mee te vallen?
Ook veel tijd verloren met familiefeesten hier. Vanavond weer een familiefeest en dan zou het gedaan moeten zijn
Ik heb wel wat goede moed gekregen voor wiskunde, zou moeten lukken op 2 dagen in januari
FA zie ik voorlopig eigenlijk het minste zitten van allemaal. Heb er 4 dagen voor in de blok 
Duckwhisperer zei:Wa is da hier me al da volk da ne name change doe?![]()

En Tsubasa is... niet gay?Tsubasa zei:Vind evil-duckie al een paar jaar vrij gay, ma vergat dat altijd in december![]()

Tibokio zei:Bleh, Romeins recht gaat zo traag vooruit![]()
.
._ns_ zei:Wa ne kutboek idd om te blokken. Knalt uw inhoudstafel knal vanbuiten en zorgt er voor dat ge over elk puntje iets kunt zeggen.
GPR zal denk ik ook niet zo leuk zijn om te leren, en ik vind geschiedenis sowieso al 
:cdp1193 zei:Ik zou 1 week voor Fysica reserveren of is dat te veel van het goede of eerder te weinig?
Een vriendin van mij haar nicht had ook al verteld dat de prof van dierkunde streng verbetert dus dat ga ik zeker nog eens herhalen. Ik moet 5.7/15 halen om te slagen.
En bij plantkunde zit je natuurlijk met die giscorrectie waardoor je serieus kan genaaid worden (toelatingsexamen).
OT: waarom moest ik zoveel koffie drinken?

SanderH_ zei:Als er hier iemand tijdens zijn pauze een nuttige bijdrage wenst te leveren:
Wat is juist het verschil tussen paritair bestuur en paritair overleg?
Paritair bestuur = overlegmodel waar werkgevers en werknemers in dezelfde mate vertegenwoordigd zijn dacht ik. Maar wat is het verschil dan met overleg?
In m'n woordenboek vind ik alleen maar paritair beheer, en dat komt overeen met wat jij zegt over paritair bestuur.