Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Tsubasa

Legacy Member
Goeie voormiddag gehad. Allee, nu wel al 30min aan't pauzeren. 'T is een openboek examen dus ja, gewoon aan't structureren/lezen/begrijpen. Dat gaat altijd wel sneller. Of hoe bereiden jullie dat voor? :) Heb dat in 3j maar 1x gehad.

Morrissey

Legacy Member
Bleh, 2 hoofdstukken gezien op de hele voormiddag, ik schiet amper op.

Deze namiddag nog 4 te gaan.

Snowyflake

Legacy Member
GVD!! Door al dat volk hier thuis in een negatieve vicieuze cirkel geraakt. Doordat ik hier altijd om 8u wakker word van al het lawaai ben ik derest van de dag super moe, drink ik super veel cola om wakker te blijven en dan lig ik 's nachts wakker tot 8u 's ochtends en dan wanneer ik eindelijk in slaap val begint dat lawaai weer :s Gelukkig sta ik beetje voor op planning dus vandaag geen cola drinken en wat vroeger gaan slapen want heb al super veel keelpijn gekregen (krijg ik altijd als ik oververmoeid ben :s)

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
Waar sta je Snowy? :)

Gisteren en vandaag twee mindere dagen (familiebezoeken etc.) morgen en overmorgen ook weer volk over de vloer, bah.

'k Ga gelukkig wel nog 6u halen vandaag. Klein beetje wisk, voor de rest FA hoofdstuk 4 en 5. Echt zot hoe traag dat vooruit kan gaan als je die tabellen volledig analyseert..

Ik zou morgen volledig klaar moeten zijn met wiskunde :) Dan begin ik ook aan FA is het echt zo moeilijk als het er tijdens het jaar uitzag of blijkt het toch nog mee te vallen? :) Ook veel tijd verloren met familiefeesten hier. Vanavond weer een familiefeest en dan zou het gedaan moeten zijn :) Ik heb wel wat goede moed gekregen voor wiskunde, zou moeten lukken op 2 dagen in januari :D FA zie ik voorlopig eigenlijk het minste zitten van allemaal. Heb er 4 dagen voor in de blok :D

Tsubasa

Legacy Member
Man man, mijn kerstgeschenk staat heel de tijd naar mij te kijken, maar kan toch moeilijk rum beginnen drinken :D.

Rum V/X van Appleton Estate.

_ns_

Legacy Member
Tibokio zei:
Bleh, Romeins recht gaat zo traag vooruit :(

Wa ne kutboek idd om te blokken. Knalt uw inhoudstafel knal vanbuiten en zorgt er voor dat ge over elk puntje iets kunt zeggen ;).


Nog altijd niet begonnen hier, eerst nog 2u rijles en da ng filmke gecheckt. + ben supermoe :sleep:.

Cadiuro

Legacy Member
Uitgerust van kerst! Tijd om wat waarschijnlijk den chillsten blok in mijn carrière wordt, te beginnen!

Tibokio

Legacy Member
_ns_ zei:
Wa ne kutboek idd om te blokken. Knalt uw inhoudstafel knal vanbuiten en zorgt er voor dat ge over elk puntje iets kunt zeggen ;).

Idd, dat is het uiteindelijke doel :p GPR zal denk ik ook niet zo leuk zijn om te leren, en ik vind geschiedenis sowieso al :puke:

Ciamician

Legacy Member
Als er hier iemand tijdens zijn pauze een nuttige bijdrage wenst te leveren :D:

Wat is juist het verschil tussen paritair bestuur en paritair overleg?

Paritair bestuur = overlegmodel waar werkgevers en werknemers in dezelfde mate vertegenwoordigd zijn dacht ik. Maar wat is het verschil dan met overleg?

Lospeed

Legacy Member
cdp1193 zei:
Ik zou 1 week voor Fysica reserveren of is dat te veel van het goede of eerder te weinig?

Een vriendin van mij haar nicht had ook al verteld dat de prof van dierkunde streng verbetert dus dat ga ik zeker nog eens herhalen. Ik moet 5.7/15 halen om te slagen.
En bij plantkunde zit je natuurlijk met die giscorrectie waardoor je serieus kan genaaid worden (toelatingsexamen :unsure:).

OT: waarom moest ik zoveel koffie drinken?

1 week, dan hoop ik dat je het al redelijk tot goed kent. :p
Al is dat bij iedereen wel wat verschillend hoe lang je erover doet aangezien je de cursus quasi letterlijk vanbuiten moet kennen voor de theorie...

Tibokio

Legacy Member
SanderH_ zei:
Als er hier iemand tijdens zijn pauze een nuttige bijdrage wenst te leveren :D:

Wat is juist het verschil tussen paritair bestuur en paritair overleg?

Paritair bestuur = overlegmodel waar werkgevers en werknemers in dezelfde mate vertegenwoordigd zijn dacht ik. Maar wat is het verschil dan met overleg?

Afgeleid van paritair bestuur zou ik zeggen een concreet overleg waar werkgevers en werknemers in dezelfde mate vertegenwoordigd zijn? Is maar een wilde gok :D In m'n woordenboek vind ik alleen maar paritair beheer, en dat komt overeen met wat jij zegt over paritair bestuur.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan