Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bij mij is de kerstman ook niet gepasseerd, wel een cadeautje van mn ouders, maja... niet hetzelfde héBaats zei:Kerstmis is eigenlijk maar iets stoms hé![]()
ad: . De volgende keer dat die zijn zich in mijn bijzijn durft te vertonen, is hij der geweest, de klootzak.
Matt. zei:Mijn grootmoeder ligt op sterven, zegt m'n zus net. Dit worden weer leuke "feest"dagen...
ad: Is m'n vaders moeder, en vader zit nog een maand in Azië normaal, hem net gesms't en gemaild, maar ie slaapt nog wellicht... Wordt nog lastig. Geen idee als ie op tijd terug thuisraakt, ook nog begrafenis en zo... Niet dat er ooit een goeie timing voor is, maar toch wel heel ongelegen nu...Utred zei:Sterkte man. Had je een goede band?
Utred zei:Ik ben 2 jaar geleden mijn eerste grootouder verloren, mijn opa. Deed me eigenlijk niets, ookal vond ik dat een fantastische mens. Hij was ook al redelijk afgetakeld, nogal aan het dement worden, en dan is het meer een opluchting dat het gedaan is vind ik eigenlijk, het is geen leven meer zo. Zelfde als bij u eigenlijk, ik had al een hele tijd ervoor afscheid genomen. De dag dat ik het hoorde was mijn eerste gedachte echt: goed dat het gedaan is.
Oma is ondertussen 11 jaar geleden gestorven, op oudejaarsavond in de kliniek geraakt en begin januari overleden... Opa is 4 jaar geleden gestorven, de nacht van Kerstmis op tweede kerstdag. De grootouders langs mijn pa z'n kant nooit gekend.Warezdude124 zei:bij mij is de kerstman ook niet gepasseerd, wel een cadeautje van mn ouders, maja... niet hetzelfde héad: . De volgende keer dat die zijn zich in mijn bijzijn durft te vertonen, is hij der geweest, de klootzak.
anyways, on topic
voor oudercontact: Ik ga fysica doen, 99,9% zeker.
na oudercontact: fuck weet het echt ni meer.
Mn leerkracht zei dat er steeds minder mensen aan pure fysica/ wiskunde beginnen, en dat die dan meestal in het onderwijs gaan werken. tja is dat nu goed of ni? En dan een hele uitleg over industrieel en burgerlijk (en dat laatste zou te hoog gegrepen zijn voor een zes uur, maar dan misschien toch weer ni want "ge zij ne speciale" -> dus ja en nee). en dan was er nog sprake van chemie en informatica.
Tja in veel geïnteresseerd zijn heeft ook zn nadelen
Kzal miscchien is een topic aanmaken, en mensen zoals Exorikos en DaFreak lastigvallen.

Utred zei:De meeste scholen hebben toch niet eens meer een 8-uren richting?
bij ons in roeselare toch gelukkig wel nog
Nog een kennis komt van 6-uur wiskunde en doet Fysica aan de UA. No problemo.Utred zei:De meeste scholen hebben toch niet eens meer een 8-uren richting?