Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Fliblit

Legacy Member
Burrid zei:
Het ritme van 12u leren per dag is weer in gang gezet.
Zal wel verhogen naarmate de examens naderen.

Meer dan 12u leren per dag? Wat is je schema zo per dag?

Th1x4nG

Legacy Member
Ik hoop echt dat dat van die 12 uur full trollage is.

Edit: economisten takeover laatste pagina's :unsure:

Racing_Genk

Legacy Member
Wtf 12 uur leren... Dus met eetpauzes etc erbij betekent dat dus van 8u-22u elke dag? Oo

Utred

Legacy Member
Man ik wou dat ik langer dan 6 uur op een dag kon studeren. Mijn leven zou zo gemakkelijk zijn.

Burrid

Legacy Member
josilirios zei:

Is toch vrij normaal in blok? Anders heb je meer pauze dan dat je leert.

Fliblit zei:
Meer dan 12u leren per dag? Wat is je schema zo per dag?

Momenteel: studeren van 9-12, 13-18, 20-24
Maar uit ervaring weet ik dat het voor bepaalde examens nodig is vroeger te beginnen, minder pauze te pakken, en later te stoppen. (17-18u per dag voor sedimentaire geologie zal voor altijd memorabel blijven, dat was vreselijk)

Maar 12-13u per dag valt eigenlijk wel mee, het is gewoon een levensstijl geworden. Vaak zijn er gewoon te weinig uren in een dag.

(Ik moet er wel bijvoegen dat ik niet zo snel leer als andere klasgenoten, vandaar het verschil waarschijnlijk.)

Edit: ik ben toch een beetje verbaasd van al die verbijstering. Niet dat ik het zei om deze reacties teweeg te brengen, maar ik had zeker niet verwacht dat 12 als abnormaal werd bestempeld.

josilirios

Legacy Member
Utred zei:
Man ik wou dat ik langer dan 6 uur op een dag kon studeren. Mijn leven zou zo gemakkelijk zijn.
qft +gij zijt nen held.

Burrid zei:
Is toch vrij normaal in blok? Anders heb je meer pauze dan dat je leert.



Momenteel: studeren van 9-12, 13-18, 20-24
Maar uit ervaring weet ik dat het voor bepaalde examens nodig is vroeger te beginnen, minder pauze mogelijk is, en later stoppen ook noodzakelijk is.
Valt eigenlijk wel mee, het is gewoon een levensstijl geworden. Vaak zijn er gewoon te weinig uren in een dag.

:naughty:

Syntec

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Recht van de eerste keer 16 :cool: Iedereen beweert dat ik dat examen gewoon geluckt heb. Heb 4 dagen echt gestudeerd hiervoor, en een beetje aangeduid in het boek. Laatste stuk kreeg ik wel niet meer uitgelezen, stond ni veel meer in. Een samenvatting gekregen van iemand die echt nog goed was.

ALLE oude examens gemaakt vanop Toledo. Zal u wel al gezegd zijn maar die zijn echt nuttig, komt de helft of meer van terug. Zorg dus da ge die goe kunt oplossen, als er een begrip is da ge ni weet wa het is, ga da terugzoeken in da boek.

Hebben jullie ook een week voor da examen nu? Want da was wel het voordeel vorige keer, en ik had toen ook het gevoel dak er al 'was ingekomen'.

Hou uw pm-inbox in de gaten. Ik stuur u le awesome samenvatting door.

Edit: Ahja, nog een tip. Niet te veel met die codex bezig zijn. Is totaal nutteloos gebleken vorig jaar.
Edit 2: Juist ja, het is wel een andere prof en zijn ook open vragen nu. Dat vereist wel een beetje nen andere aanpak dan gewoon weten wat alles wil zeggen


Zou ik die samenvatting ook kunnen krijgen? Aangezien ik die (voor mij althans) miserie ook moet leren.

Th1x4nG

Legacy Member
STEFFEN zei:
Zou ik die samenvatting ook kunnen krijgen? Aangezien ik die (voor mij althans) miserie ook moet leren.

Heb u ne pm gestuurd.

Ga eens proberen om een uurtje of 2 te werken dat den dag ni verloren is...

Racing_Genk

Legacy Member
Psychologie klaar =D

al 2/5 vakken gedaan, morgen beginnen aan markten & prijzen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan