josilirios
Legacy Member
say wut?Burrid zei:Het ritme van 12u leren per dag is weer in gang gezet.
Zal wel verhogen naarmate de examens naderen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
say wut?Burrid zei:Het ritme van 12u leren per dag is weer in gang gezet.
Zal wel verhogen naarmate de examens naderen.
Burrid zei:Het ritme van 12u leren per dag is weer in gang gezet.
Zal wel verhogen naarmate de examens naderen.
Iemand tips voor examen statistiek tew leuven? Samenvatting excel zever ook altijd welkom!Mr. zei:Ik denk dat Operationeel haalbaarder is dan statistiek hoor.
Matt. zei:
Ik met moeite halftwaalf!
En ik zit met een irritant en marginaal liedje in mn kop.Stomme West-Vlamingen.

thefoket zei:Iemand tips voor examen statistiek tew leuven? Samenvatting excel zever ook altijd welkom!
josilirios zei:say wut?
Fliblit zei:Meer dan 12u leren per dag? Wat is je schema zo per dag?
qft +gij zijt nen held.Utred zei:Man ik wou dat ik langer dan 6 uur op een dag kon studeren. Mijn leven zou zo gemakkelijk zijn.
Burrid zei:Is toch vrij normaal in blok? Anders heb je meer pauze dan dat je leert.
Momenteel: studeren van 9-12, 13-18, 20-24
Maar uit ervaring weet ik dat het voor bepaalde examens nodig is vroeger te beginnen, minder pauze mogelijk is, en later stoppen ook noodzakelijk is.
Valt eigenlijk wel mee, het is gewoon een levensstijl geworden. Vaak zijn er gewoon te weinig uren in een dag.
Wow bedankt! Tijd dat ekospam weer online komtMr. zei:De twee boeken erdoor knallen en oefeningen maken? :ironic:
Utred zei:Man ik wou dat ik langer dan 6 uur op een dag kon studeren. Mijn leven zou zo gemakkelijk zijn.

Duckwhisperer zei:Ik ben met moeite 12u wakker op nen dag.
Th1x4nG zei:Recht van de eerste keer 16Iedereen beweert dat ik dat examen gewoon geluckt heb. Heb 4 dagen echt gestudeerd hiervoor, en een beetje aangeduid in het boek. Laatste stuk kreeg ik wel niet meer uitgelezen, stond ni veel meer in. Een samenvatting gekregen van iemand die echt nog goed was.
ALLE oude examens gemaakt vanop Toledo. Zal u wel al gezegd zijn maar die zijn echt nuttig, komt de helft of meer van terug. Zorg dus da ge die goe kunt oplossen, als er een begrip is da ge ni weet wa het is, ga da terugzoeken in da boek.
Hebben jullie ook een week voor da examen nu? Want da was wel het voordeel vorige keer, en ik had toen ook het gevoel dak er al 'was ingekomen'.
Hou uw pm-inbox in de gaten. Ik stuur u le awesome samenvatting door.
Edit: Ahja, nog een tip. Niet te veel met die codex bezig zijn. Is totaal nutteloos gebleken vorig jaar.
Edit 2: Juist ja, het is wel een andere prof en zijn ook open vragen nu. Dat vereist wel een beetje nen andere aanpak dan gewoon weten wat alles wil zeggen
STEFFEN zei:Zou ik die samenvatting ook kunnen krijgen? Aangezien ik die (voor mij althans) miserie ook moet leren.