Alteration
Legacy Member
Th1x4nG zei:Heb u ne pm gestuurd.
Ga eens proberen om een uurtje of 2 te werken dat den dag ni verloren is...
Wat voor recht? Gewoon in het algemeen? Richting?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Th1x4nG zei:Heb u ne pm gestuurd.
Ga eens proberen om een uurtje of 2 te werken dat den dag ni verloren is...
Utred zei:
Duckwhisperer zei:Ik ben met moeite 12u wakker op nen dag.

Alteration zei:Wat voor recht? Gewoon in het algemeen? Richting?

Th1x4nG zei:Die avatar is zo kurkdroog e kerel.![]()

Burrid zei:17-18u per dag


Ironpole zei:Seg yoe, indirect vraagske, hebde gij 7Tb aan porno ofzo? Hoe krijgde dat ooit vol?![]()

Lorvet zei:
Een van de weinige voorbeeldstudenten in deze thread![]()
.Lorvet zei:
Een van de weinige voorbeeldstudenten in deze thread![]()
-::Kratos::- zei:31 studiepunten afleggen na zo een lange blok en nog steeds 2 vakken moeten laten vallen. Amai, ik zou mijn studiemethode eens herbekijken.
-::Kratos::- zei:31 studiepunten is een normaal semester, niets extra zwaar hoor. Als je onder het jaar wat gewerkt hebt, mag dat toch geen probleem zijn?
Ik geef ook gerust toe dat ik zeker niet genoeg gedaan heb door het jaar.tom1 zei:Desondanks, is 31 studiepunten in het eerste semester niet echt iets onoverkomelijk ze![]()

't Is echt een beetje zielig aan 't worden, lig hier meer dutjes te doen en filmpjes te kijken of wat anders. Nu ja, vorige blokperiodes was het niet veel beter en dat ging uiteindelijk ook wel. Snap het alleen niet goed, denk nog steeds van "oh nee, ik ben zo slecht bezig" als ik mij met anderen vergelijk. Ik heb nu wel maar 4 examens (één werkcollege), waarvan één maar op 13 punten staat dankzij een deel permanente evaluatie in de vorm van een paper en een presentatie, één die mij niet zo heel moeilijk lijkt (en is ook het allerlaatste examen), één die eigenlijk nu al hopeloos is en één waarbij ik nog wat moet blokken. Dus ik heb gewoon niet zoveel te doen, nu
Terwijl ik het in de lesperiode gewoon niet meer kon bijhouden, al die teksten lezen en voorbereiden en presentaties en papers en tutorials en groepswerkjes en andere onzin.
Dus normaal gezien begrijp ik nu alles. Nog 5 dagen om het er goed in te stampen en te herhalen en zo. En dan nog 2 dagen in de examenperiode.
").