Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Alteration

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Heb u ne pm gestuurd.

Ga eens proberen om een uurtje of 2 te werken dat den dag ni verloren is...

Wat voor recht? Gewoon in het algemeen? Richting?

Nunak

Legacy Member
Waardeloze dag vandaag :s
Met wat geluk zit de slechtste dag van de blok er nu wel al op.

Th1x4nG

Legacy Member
Alteration zei:
Wat voor recht? Gewoon in het algemeen? Richting?

'Inleiding tot het economisch recht', legt een basis voor algemeen recht ja. Economisch heeft eigenlijk niet veel te doen in de titel. Wordt gegeven aan TEW en HIR, EW ook wrsl, geen zin om het op te zoeken :p

Racing_Genk

Legacy Member
Dat vak bevestigt het cliché dat recht wel degelijk enkel & alleen vanbuiten leren is. De prof zou dit trimester aantonen dat dat helemaal niet waar is, maar niet veel van gemerkt precies

Joeshoe

Legacy Member
Naar mijn standaard ben ik goed bezig.


Naar echte studenten hun standaarden ben ik grandioos aan het falen :unsure:

waffel

Legacy Member
Ik moet Toerismerecht studeren. Dat valt best wel nog mee om te blokken.

Th1x4nG

Legacy Member
Ironpole zei:
Seg yoe, indirect vraagske, hebde gij 7Tb aan porno ofzo? Hoe krijgde dat ooit vol?:confused:

1080p films, en volledige seizoenen series in HD waar ik 3/4 nog van moet bezien

en... beetje porno????? :s :s :s :s :unsure:

Ik kom wel weeral plaats te kort.

freakykiller

Legacy Member
Lorvet zei:
:help:

Een van de weinige voorbeeldstudenten in deze thread :bow:

Idd, om hele dagen zo'n uren te halen :s.

Zo'n uren haal ik enkel den dag voor mijn examen. Één keer 23 uur (oké ook nog gegeten in die uren maja) voor chemie herexamen omdat ik dan ook maar 1 dag had.

Burrid

Legacy Member
Lorvet zei:
:help:

Een van de weinige voorbeeldstudenten in deze thread :bow:

Maar dat waren wel uitzonderlijke 4 dagen die ik hoop nooit meer mee te maken.
Het was omdat ik het vak op voorhand nog niet had bekeken en medestudenten raadden aan het gewoon over te slaan omdat het toch onmogelijk was.
Vandaar een extra tandje bijgezet, en toch nog 14 gehaald.

NotoriousP

Legacy Member
-::Kratos::- zei:
31 studiepunten afleggen na zo een lange blok en nog steeds 2 vakken moeten laten vallen. Amai, ik zou mijn studiemethode eens herbekijken.

-::Kratos::- zei:
31 studiepunten is een normaal semester, niets extra zwaar hoor. Als je onder het jaar wat gewerkt hebt, mag dat toch geen probleem zijn?

Mooie "als" maar ben in het begin van het jaar 3 weken ziek geweest en eens je achter staat, kan het rap gaan. Had ook niet veel goesting om het allemaal in te halen. Die 31 is idd niet speciaals, ik wou duidelijk vergelijken met de 21 van volgend semester. ;) Ik geef ook gerust toe dat ik zeker niet genoeg gedaan heb door het jaar.

tom1 zei:
Desondanks, is 31 studiepunten in het eerste semester niet echt iets onoverkomelijk ze :p

Het is idd niet onoverkomelijk om alles af te leggen, ik heb gewoon geen zin om dagelijks 8 uur te blokken en mijn vriendin niet te zien om dan te eindigen met 7 10'n of 11'n, die er wrs voor zorgen dat ik nooit een beurs krijg indien ik nog zou willen doctoreren. :)

Je hoort mij hier toch nergens klagen over mijn richting?

glashelder

Legacy Member
Ik doe hier echt iets serieus verkeerd, met mijn 3 uur blokken per dag :unsure: 't Is echt een beetje zielig aan 't worden, lig hier meer dutjes te doen en filmpjes te kijken of wat anders. Nu ja, vorige blokperiodes was het niet veel beter en dat ging uiteindelijk ook wel. Snap het alleen niet goed, denk nog steeds van "oh nee, ik ben zo slecht bezig" als ik mij met anderen vergelijk. Ik heb nu wel maar 4 examens (één werkcollege), waarvan één maar op 13 punten staat dankzij een deel permanente evaluatie in de vorm van een paper en een presentatie, één die mij niet zo heel moeilijk lijkt (en is ook het allerlaatste examen), één die eigenlijk nu al hopeloos is en één waarbij ik nog wat moet blokken. Dus ik heb gewoon niet zoveel te doen, nu :unsure: Terwijl ik het in de lesperiode gewoon niet meer kon bijhouden, al die teksten lezen en voorbereiden en presentaties en papers en tutorials en groepswerkjes en andere onzin.

Wel een goede dag gehad vandaag. Niet meer of niet minder dan die 3 uur, maar wel gewoon aandachtig geblokt en niet de helft geskipt omdat ik geen zin had om het te snappen :p Dus normaal gezien begrijp ik nu alles. Nog 5 dagen om het er goed in te stampen en te herhalen en zo. En dan nog 2 dagen in de examenperiode.

Morgen eens die multiple choice vragen doen, staan op de helft van 't examen. Geen giscorrectie, maar je start wel met -5 (wat ik zo sneu vind, dan heb je er al 5 goed en "ja! nu heb ik 0 :unsure:").

Exorikos

Legacy Member
Vandaag een mindere dag gehad. Tandartsbezoek en gezinsavond voor kerstmis en nieuwjaar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan