Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
). Aangezien er hier zoveel TEW'ers zitten nog een vraagske. Zijn bewijzen belangrijk en is het voldoende als ge enkel de oefeningen (en bewijzen) uit de slides en de extra oefeningen goed doorhebt?
Anders om 12?profound zei:Pff, ben helemaal niet moe, ik kan makkelijk nog een uur doorgaan. Maar dan sta ik morge allicht weer pas op om 13u![]()


Snowyflake zei:Ik ben vandaag maar net klaar geraakt met H4 (fao)Zijn H6,7,8 en 9 veel werk? Ik ben ook mini samenvattingkje aan het maken
Schrijf alle formules op bladje apart.


Burrid zei:Is toch vrij normaal in blok? Anders heb je meer pauze dan dat je leert.
Momenteel: studeren van 9-12, 13-18, 20-24
. Mijn stopwatch ligt naast mij tijdens het blokken en zo kan ik altijd zien hoe lang ik al bezig ben. Ik neem vak na 50~min (soms is dat ook 90min) een kwartiertje pauze, en dan begin ik weer, en zo de hele dag door. 
_ns_ zei:Wekker gezet om 7, plan is om er rond half 9 uit te geraken.![]()

Lukieezzz zei:Vandaag nog gewerkt aan statistiek (die van TEW in Leuven). Aangezien er hier zoveel TEW'ers zitten nog een vraagske. Zijn bewijzen belangrijk en is het voldoende als ge enkel de oefeningen (en bewijzen) uit de slides en de extra oefeningen goed doorhebt?

Atariani zei:Heeft iemand enig idee hoe groter dan en kleiner dan werken?
Klopt dit?
2q + 18 > 0
dus:
2q < 18
dus:
q < 9
Dat is wat er in mijn cursus staat. Alleen vind ik dat persoonlijk toch behoorlijk raar.
Waarom niet gewoon dit:
2q + 18 > 0
2q > -18
q > -9
M.a.w. ik snap niet waarom die > in het eerste voorbeeld ineens < mag worden.. Ik ken die regeltjes van groter dan/kleiner dan ook niet echt. Ik weet dat dat basiswiskunde is, maar ik kan er niet echt iets van vinden in de cursus (men neem aan dat ik dat al ken) en ook op google vind ik niets..
Kan iemand dit pls snel eff uitleggen? Voor de meeste onder jullie is dit vast heel makkelijk..![]()
TheRedDevils zei:Zeker overslapen![]()
!
.
._ns_ zei:Nope, succes!
Th1x4nG, kameraad van bij had vorig jaar ook 17 op recht btw, hij stond bij de felicitaties.
Voor de fans.
