s0123986
Legacy Member
Greenie zei:Elke ochtend toch terug miserie om eruit te geraken:
7.15 wekker = tegen 8.30-9.00 eruit
en tegen 10.00 hopelijk begonnen![]()
Ik zie het probleem niet ze

Ik zou graag nog eens tot negen uur slapen, maar mijn ma begint hier volledig door te flippen als ik om acht uur nog niet uit mijn bed ben.
Anyways, vandaag nog eens proberen om zeven uur te blokken na de miserabele dag van gisteren (half uurtje geblokt
)

ad:
. 10 minuten door mijn raam gestaard (gewoon de horizon, bomen etc, ok wel redelijke felle lucht ma goed), keer terug naar mijn boek, helft van de woorden en letters kan ik niet lezen door zo plekken. Nu nog. Zal maar even in de zetel gaan liggen zeker. Hoe loos is dit.
)