Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Cephalus

Legacy Member
Vak waarvoor ik nooit naar de les geweest ben, enkel slides te downloaden.

Vergeten nota's te kopieren, dacht dat ik het vlaggen had.

Bleek prof uiteraard gewoon alles uit een Engelstalig boek te copy/pasten en te vertalen. En maar dreigen met allerhande sancties mocht ik iets gelijkaardigs doen op m'n masterproef.

Boek dan maar gerent op mijn Kindle, $15 kwijt.

Dan zien dat prof de vorige editie van dat boek gebruikt heeft, laatste editie is nochtans al 3 jaar oud. Die vorige editie ook maar renten op Amazon: nog eens $15 kwijt.

Maar bon ik heb nu direct alle leerstof van de les en nog veel meer dus we kunnen dat vak eens beginnen blokken.

Shellshock

Legacy Member
Fireflame zei:
42 studiepunten in een semester. Leve het schakeljaar! Zucht, wat een hoeveelheid.

Troost u, ik heb dit semester 47. :sad:
Heb al een bachelor en doe nu een banaba, maar dat steekt toch wreed tegen. :cry:
Ben het blokken nu al kotsbeu, het loopt traag, het is gewoon veel te veel. Ze houden in het departement waar ik nu zit totaal geen rekening met banaba's. Ik had op vrijdag van 10.45 tot 12.45 drie lessen tegelijk. :')
Ik heb me er al op ingesteld dat ik er anderhalf jaar over ga doen ipv. één jaar.

Utred

Legacy Member
Exorikos zei:
Die schrijfwijze van de naam is zo gestolen van MSTRKRFT... Belachelijk.

Bandnamen zijn zo vaak een ode aan 1 van de voorbeelden, ik zie het probleem niet.

Tsubasa

Legacy Member
Man, mijn blindheid is over en heb er barstende hoofdpijn in de plaats voor gekregen. Dit is echt de uhm, meest speciale blokdag voorlopig.

Cadiuro

Legacy Member
Tsubasa zei:
Man, mijn blindheid is over en heb er barstende hoofdpijn in de plaats voor gekregen. Dit is echt de uhm, meest speciale blokdag voorlopig.

Bij mij ook de meest speciale blokdag voorlopig! Heb al redelijk wat gedaan en zit goed mee op mijn dagplanning.

Subai

Legacy Member
Lorvet zei:
Naar welke master?

Best wel griezelig; opstaan en de krant opendoen om te zien dat er een begeleidster is aangerand in uw oude kleuterschool. In een chalet waar ge zelf uren aan een stuk hebt zitten spelen met auto's en lego :unsure:

Master in de politieke wetenschappen: internationale politiek.

Niet meteen de moeilijkste van allemaal uiteraard (74 studiepunten kunnen wel tellen), maar het was de enige die mij interesseerde :)

Atariani

Legacy Member
Ironpole zei:
Nee dat klopt niet. De ongelijkheid werkt hetzelfde alsof er een = zou staan, maar met deze regel erbij:
vermenigvuldig je beide leden met -1, dan moet je < omkeren naar > (of andersom natuurlijk). Dus:
2q + 18 > 0
2q > -18
q > -9
-q < 9 (dit kan ook, whatever je wilt)

In de eerste berekening werd er een fout gemaakt bij het omkeren van het < teken, rechts werd er vermenigvuldigd met -1, maar links niet!
q < 9 kan ook gewoonweg nooit kloppen. Als je bvb q=-20 neemt dan klopt de eerste ongelijkheid niet.

Thx man, je hebt gelijk!
Het moest -2q + 18 > 0 zijn! Volgens jouw uitleg klopt het dan wel. Heel erg bedankt, dat dat teken verandert als je met - vermenigvuldigt dat wist ik niet en dat is toch wel een belangrijk regeltje voor dit gedoe.. :P

Hartelijk dank!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan