Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Morrissey

Legacy Member
Wa ne luie namiddag. Nog eens overlopen wat ik de voorbije 2 dagen geleerd heb, klein beetje oefeningen gemaakt en vooral veel Neveneffecten bekeken :unsure:. Morgen moet beter, zeker met die drukke dagen op het programma.

freakykiller

Legacy Member
Woestijnvos zei:
Dat valt toch zeer goed mee? Maar ik denk wel dat het examenrooster van de cwers en de elektro's nogal 'ongelukkig' is.

Mijn nota's van de oefeningen zijn verschrikkelijk :p. Uiteindelijk valt het wel mee tov andere vakken maar als ge u efkes nie concentreert en een klein foutje maakt in uw vergelijken :sop:

Het was alvast de bedoeling vlotter vooruit te gaan :p

Cadiuro

Legacy Member
Iemand zei:
Niet voor het een of het ander, maar gezien uw resultaten en wat er op het spel staat, vind ik dat jij wel een rare studiehouding hebt.

Ne vos verleert zijn vossestreken niet he :p Vandaag was tot nogtoe wel een van de betere dagen van den blok... Maar inderdaad, deze middag ben ik een beetje achter mijn pc blijven plakken.
Kga der mijn planning wel niet door halen, maar dat is niet zo'n ramp. Op het menu vandaag stonden hoofdstuk 2 en 3 van fysica. Hoofdstuk 3 ga ik morgen doen (had morgen toch een inloopmoment gepland). Hoofdstuk 2 ga ik dadelijk afwerken, dan de oefeningen maken. Daarna nog een uurtje wiskunde-oefeningen en dan kunnen we de dag als deftig beschouwen. Naar schatting nog zo'n 3 uurtjes werk vandaag, en dan zal ik vandaag toch aan 7 uur zitten, wat niet uitzonderlijk goed, maar toch ook niet slecht is.

Joeshoe

Legacy Member
Kheb daarnet denk ik een pad of zo overreden met den auto. Sorry beestenbos :cry:

Th1x4nG

Legacy Member
Iemand zei:
Vorig jaar was niet goed en hij mag daardoor maar 1x op kot blijven slapen in de week.

Ik blijf dat een heerlijke straf vinden. Maakt hij het gewoon een keer in de week extra bont. :rofl:

Tsubasa

Legacy Member
Ik vind dat (= typische zwarte Amerikaanse vrouwen) ook altijd super grappig :D.

Hier nog twee uur studeren en dan Smallworld. Strategische gezelschapsspelletjes, love 'em.

TheRedDevils

Legacy Member
Geen zin meer. Zou nog oefeningen moeten maken.
Motivatie, waar zit je?

Saphira

Legacy Member
freakykiller zei:
Dat is een idee inplanten in mensen hun hoofd. Dat is nog altijd niet vragen.

Ja ik ben koppig mensen :unsure:, maar vooral als ik correct ben :cool:

Ge hebt erom gevraagd! Gij stomme ingenieur!

Ironpole

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Geen zin meer. Zou nog oefeningen moeten maken.
Motivatie, waar zit je?

Same here, kom, we gaan oefeningeskes maken!
En het regent buiten, das tof. :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan