Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Woestijnvos zei:Dat valt toch zeer goed mee? Maar ik denk wel dat het examenrooster van de cwers en de elektro's nogal 'ongelukkig' is.
. Uiteindelijk valt het wel mee tov andere vakken maar als ge u efkes nie concentreert en een klein foutje maakt in uw vergelijken 

Iemand zei:Niet voor het een of het ander, maar gezien uw resultaten en wat er op het spel staat, vind ik dat jij wel een rare studiehouding hebt.
Vandaag was tot nogtoe wel een van de betere dagen van den blok... Maar inderdaad, deze middag ben ik een beetje achter mijn pc blijven plakken. Joeshoe zei:Kheb daarnet denk ik een pad of zo overreden met den auto. Sorry beestenbos![]()

Joeshoe zei:Kheb daarnet denk ik een pad of zo overreden met den auto. Sorry beestenbos![]()
Iemand zei:Niet voor het een of het ander, maar gezien uw resultaten en wat er op het spel staat, vind ik dat jij wel een rare studiehouding hebt.
MadisonAv zei:Uitleg?
Iemand zei:Vorig jaar was niet goed en hij mag daardoor maar 1x op kot blijven slapen in de week.


Th1x4nG zei:Ik blijf dat een heerlijke straf vinden. Maakt hij het gewoon een keer in de week extra bont.![]()

Brek zei:Change Ringing on Handbells - Double Helix Major - YouTube sick
Die hebben ook wat gevloekt eer ze daarin geslaagd zijn.
OT: om te eindigen een beetje nalezen, bleh.

freakykiller zei:See what I did there Pinkeh![]()
.freakykiller zei:Dat is een idee inplanten in mensen hun hoofd. Dat is nog altijd niet vragen.
Ja ik ben koppig mensen, maar vooral als ik correct ben
![]()
TheRedDevils zei:Geen zin meer. Zou nog oefeningen moeten maken.
Motivatie, waar zit je?
