TheRedDevils
Legacy Member
Ironpole zei:Same here, kom, we gaan oefeningeskes maken!
En het regent buiten, das tof.![]()
Ok, ga er straks aan beginnen. :applause:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ironpole zei:Same here, kom, we gaan oefeningeskes maken!
En het regent buiten, das tof.![]()
TheRedDevils zei:Ok, ga er straks aan beginnen. :applause:
Saphira zei:kunde ni oefeningen maken met muziek? zo deed ik da toch altijd. Dan is de motivatie er toch wel
Infineon zei:Doe ik ook altijd om oefeningen te maken, da gaat zoveel beter dan
laatste 2 dagen wel wa zitten slabakken, dat iedereen thuis is tijdens de vakantie is echt nie goe
Saphira zei:Ge hebt erom gevraagd! Gij stomme ingenieur!

freakykiller zei:Ook bedankt voor je steun![]()

Saphira zei:ik steun enkel mensen die het waard zijn, zoals glashelder![]()
freakykiller zei:Daar gaat mijn goed beeld over u! Ik ga... klagen bij u lief.. ofzo !!

Baats zei:Nah, alleen rendabiliteit is nog een ambetant hoofdstuk, de rest valt zeer goed mee.
En overwerk je ook niet, de meeste (niet allemaal!) van de formules van die hoofdstukken staan in ons formularium
Trouwens, 'k heb gezien dat er iemand een samenvatting van eco online heeft geplaatst, zou mij wel keer goed kunnen uitkomen, aangezien ik quasi niks heb genoteerd![]()
Want die tabellen uit H4 en 5 waar al die correcties worden gemaakt die worden toch niet gegeven op het examen ofwel?
Kga ze ook eens bekijken dan.TheRedDevils zei:Ok, ga er straks aan beginnen. :applause:

Nas zei:Ik ging eens naar de bib van de Boekentoren
Resultaat: most productive day ever!
. Hoe laat ben je daar naartoe gegaan? Ik moest altijd heel vroeg gaantommie314 zei:De jaarrekening van een Big Four bedrijf raadplegen, en daar met Google Streetview de huizen opzoeken van alle vennoten. Plezier gegarandeerd!

aXl_ zei:mijn stopwatch geeft net geen 9 uur aan. Maar ik ben m'n bic kwijt. Das concentratiegewijs geen geweldig voorteken![]()
?Ik kwam daar toe om 8u45 en het stond al bomvol voor de deur.Saphira zei:Boekentoren is inderdaad wel goed om te blokken. Hoe laat ben je daar naartoe gegaan? Ik moest altijd heel vroeg gaan