Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

glashelder

Legacy Member
Wat heb ik een hekel aan het ongenuanceerde van multiple choice vragen. "Ja, B als je dit bedoelt maar C als je dat bedoelt." Maar dat staat daar nooit tussen, je moet een keuze maken maar je weet eigenlijk niet wat de vraag exact inhoudt :sop:

Drew

Legacy Member
Nas zei:
Ik kwam daar toe om 8u45 en het stond al bomvol voor de deur.
Dan komt de verantwoordelijke de deur opendoen, iedereen doet direct een paar passen naar voren en het drummen kan beginnen!
:meta:

Snowyflake

Legacy Member
Nas zei:
Ik kwam daar toe om 8u45 en het stond al bomvol voor de deur.
Dan komt de verantwoordelijke de deur opendoen, iedereen doet direct een paar passen naar voren en het drummen kan beginnen!

Bij ons was dat het geval dit semester voor de oefeningsessies van wiskunde :') Naar 't schijnt stonden er daar al van 40 minuten op voorhand te wachten :p Tegen dat de docent toekwam iedereen nog wat meer drummen om zeker binnen te geraken :p En dat allemaal om wiskunde te mogen doen :p

TheRedDevils

Legacy Member
Snowyflake zei:
Gij hebt privaatrecht al geleerd zeker? Hoeveel dagen duurt dat ongeveer? :)

4 dagen moet zeker volstaan voor een goede student zoals jij :unsure:
@hierboven : ja, twas bij momenten ni te doen :') En ik maar drummen om bij mijn maten te kunnen staan toen ik toekwam :D

xversex

Legacy Member
Voor het eerst deze blok de kaap van 6u overschreden, kheb 7u en nen klets gestudeerd :woohoo:
Kzit wel nog (zwaar) achter op schema, maar alsk mijn productiviteit nog wa kan opkrikken de volgende dagen moet het haalbaar zijn om mijn planning tegen het einde van den blok afgemaakt te hebben.

Iemand

Legacy Member
tommie314 zei:
De jaarrekening van een Big Four bedrijf raadplegen, en daar met Google Streetview de huizen opzoeken van alle vennoten. Plezier gegarandeerd!

Jaarrekeningen raadplegen is uw ding wel he :p

Svenno

Legacy Member
Eindelijk hoofdstuk elektrochemie af. Weer typerend dat ik 5x zo lang doe over een hoofdstuk dat gedoceerd werd door een postdoc.

aXl_

Legacy Member
tom1 zei:
Waarom studeert gij weer :p?

omdat ik denk dat een postgraduaat bedrijfskunde mij carrière-gewijs een duwtje in de rug kan geven ^^.

En hoewel de leerstof minder is in hoeveelheid dan een fulltime opleiding valt het inspanningsgewijs toch vies tegen daar ik (en iedereen die het volgt) het combineer met fulltime werken.
Gelukkig heb ik nu 2 weken verlof dus kan ik m'n examens wat voorbereiden. (alé gelukkig... m'n verlof time ik ook wel een beetje in functie van examen periodes uiteraard :p)

Gatsby

Legacy Member
Wijsbegeerte is precies een combinatie van politicologie en politieke & sociale leerstelsels. :lol:

Century

Legacy Member
Nog altijd perfect op schema, me happy. :p
Morgen nog wat geografie knallen.

glashelder

Legacy Member
Which of the following statements about import quotas is true?
a. Voluntary quotas established by the exporting country reduce the importing country's deadweight loss from the trade restriction.
b. An import quota reduces the price to the domestic consumers.
c. Which of the following statements about import quotas is true?
d. Import quotas are preferred to tariffs because they raise more revenue for the imposing government.

Multiple choice-inception.

Baats

Legacy Member
12u vandaag. Bij wiskunde valt het echt op hoe hard mijn acherstand uit het middelbaar eigenlijk was.. Ik denk dat mijn collega's de leerstof die ik vandaag behandeld heb, vlotjes op een viertal uur doen.

Nuja, hele dag in 2 hoofdstukken gestoken die eigenlijk niet veel zouden mogen voorstellen (matrices & vectoren). Morgen weer een dagje, weer wiskunde :woohoo:



:unsure:

Ironpole

Legacy Member
Ben goed bezig. Mijn ogen beginnen slaperig te worden maar ik probeer nog zoveel mogelijk van deze oefeningenles af te krijgen! Productieven dag.


Ik post om 00:00!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan