Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Snowyflake

Legacy Member
Recht is nog redelijk gelukt. Meerkeuze was goed te doen maar die cases kan ik echt niet zo goed inschatten ..

Meerkeuze was 20 vragen waarvan ik er maar 1 opengelaten heb dan 11 toch 99% zeker juist moet hebben en dan nog 8 waar ik zeker 50% kans op heb. Met dat meerkeuze op 2/3 van het examen stond, wilt dat zeggen dat ik maar 10% op mijn cases moet halen om erdoor te zijn wat mij wel realistisch lijkt :p Ik ga ervanuit dat ik zeker 40% daarop haal en dan zou ik iets van een 11.7 afgerond 12/20 moeten hebben voor recht :)

Baats

Legacy Member
Zelfde hier. MC was niet zo heel moeilijk (vragen over de vennootschapen vond ik een pak moeilijker). Bij de case heb ik veel verschillende mogelijke pistes aangehaald, zonder echt één heel concreet uit te werken, dus dat is misschien niet zo heel goed.

Anyway, 15 vragen in mijn eerste ronde aangeduid (dus daar ben ik ~95%) zeker, dan uiteindelijk nog aan 19 antwoorden geraakt :p

't Zal vooral afhangen van die case. Ik ben er sowieso door, maar geen idee met hoeveel.

Maandag Wiskunde. Veruit het vak waar ik het meest voor heb gewerkt tijdens het jaar, dus het moet gewoon lukken. Ik heb er gelukkig veel vertrouwen in (1e keer in mijn leven dat ik dat heb voor een wiskunde examen :p).


Trouwens, nog steeds geen Bar Refaeli in de poll :sad:

WolCoM

Legacy Member
Zéker geen hoogvlieger, maar wel voldoende voor erdoor denk'k. Nu opt gemak trein nemen.

metaphore

Legacy Member
ALLRIGHT!!

Ik heb juist te horen gekregen dat ik aanvaard ben om orthopedisch chirurg te worden :cool:
4 van de 13 hebben het gehaald en ik ben daar één van :p

Shit mij nog nooit zo gelukkig gevoeld als op dit moment :applause:

en het examen van vanmorgen was ook goed

Exorikos

Legacy Member
metaphore zei:
ALLRIGHT!!

Ik heb juist te horen gekregen dat ik aanvaard ben om orthopedisch chirurg te worden :cool:
4 van de 13 hebben het gehaald en ik ben daar één van :p

Shit mij nog nooit zo gelukkig gevoeld als op dit moment :applause:

en het examen van vanmorgen was ook goed

Wow, super! Ik ben trots op je! Ik weet nog niks over thesis of Erasmus... :(

Mens sana in corpore sano! #greatworkout

Snowyflake

Legacy Member
tom1 zei:

10/16 :eek:

Baats zei:
Zelfde hier. MC was niet zo heel moeilijk (vragen over de vennootschapen vond ik een pak moeilijker). Bij de case heb ik veel verschillende mogelijke pistes aangehaald, zonder echt één heel concreet uit te werken, dus dat is misschien niet zo heel goed.

Anyway, 15 vragen in mijn eerste ronde aangeduid (dus daar ben ik ~95%) zeker, dan uiteindelijk nog aan 19 antwoorden geraakt :p

Ik had er 16 in eerste ronde dan case opgelost en dan nog 3 :p

Jep dat ziet er niet goed uit voor volgend semester als dienen ons heel examen moet opstellen :s Bij die mc vraag van venn recht waar ze IT bedrijfje starten welk hebt gij gepakt? ik twijfelde tussen a en b.

Baats

Legacy Member
Snowyflake zei:
10/16 :eek:



Ik had er 16 in eerste ronde dan case opgelost en dan nog 3 :p

Jep dat ziet er niet goed uit voor volgend semester als dienen ons heel examen moet opstellen :s Bij die mc vraag van venn recht waar ze IT bedrijfje starten welk hebt gij gepakt? ik twijfelde tussen a en b.

Ik weet de antwoordmogelijkheden al niet meer, maar ik geloof dat ik dat van die nijverheid heb genomen. Was wel niet volledig zeker (want die conclusie ging uiteindelijk maar over 1 persoon, die andere kon ook nog kapitaal inbrengen..)

Dus kan zijn dat ik daar wel fout zat.

En bij die VOF het laatste antwoord (zowel de verhuurder als dat bedrijf kunnen persoonlijk op Z(?) verhalen.)

josilirios

Legacy Member
metaphore zei:
ALLRIGHT!!

Ik heb juist te horen gekregen dat ik aanvaard ben om orthopedisch chirurg te worden :cool:
4 van de 13 hebben het gehaald en ik ben daar één van :p

Shit mij nog nooit zo gelukkig gevoeld als op dit moment :applause:

en het examen van vanmorgen was ook goed

ganz geil :lol:

tom1

Legacy Member
metaphore zei:
ALLRIGHT!!

Ik heb juist te horen gekregen dat ik aanvaard ben om orthopedisch chirurg te worden :cool:
4 van de 13 hebben het gehaald en ik ben daar één van :p

Shit mij nog nooit zo gelukkig gevoeld als op dit moment :applause:

en het examen van vanmorgen was ook goed

Congrats! Hopelijk doet ge het beter dan diegene waar ik al mee te maken heb gehad :sop:.

Vincort

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Boekhouden was simpel, hoop op 16 minimum. Na een uur mocht ge afgeven en meteen tien man geeft af, precies ook een hele boel ongemotiveerden :p

Het was wel veeeel te lang :( Alles kunnen afmaken maar niet kunnen narekenen/lezen.

Oh hell, erdoor zal wrs wel lukken :)

Utred

Legacy Member
metaphore zei:
ALLRIGHT!!

Ik heb juist te horen gekregen dat ik aanvaard ben om orthopedisch chirurg te worden :cool:
4 van de 13 hebben het gehaald en ik ben daar één van :p

Shit mij nog nooit zo gelukkig gevoeld als op dit moment :applause:

en het examen van vanmorgen was ook goed

Proficiat!

WeedJunk

Legacy Member
De tijd van knutselen (zagen en boren) breekt weer aan voor metaphore!

metaphore

Legacy Member
Merci :p

@Tom1: uiteraard doe ik dat beter. Ortho is mij echt op het lijf geschreven, in alle andere dingen zou ik sucken. Maar ik peins dat ik ne goeie orthopedist ga worden en de prof zei juist hetzelfde. Hij ging van mij ne top-chirurg maken :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan