Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Racing_Genk

Legacy Member
Vincort zei:
Het was wel veeeel te lang :( Alles kunnen afmaken maar niet kunnen narekenen/lezen.

Oh hell, erdoor zal wrs wel lukken :)
Ik heb ook niks nagerekend :p, heb sowieso enkele dingen fout zoals die commerciele korting berekenen had ik vervoer ook 21% btw genomen, dus die ck wijkt mss af met 0.4% ofzo

Vincort

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Ik heb ook niks nagerekend :p, heb sowieso enkele dingen fout zoals die commerciele korting berekenen had ik vervoer ook 21% btw genomen, dus die ck wijkt mss af met 0.4% ofzo

Jaaa nu ge het zegt! Daar had ik de ck korting zoiezo bewust opengelaten (al had ik de formule wel uitgeschreven...), het enige waarvoor ik de tijd niet had :)

Fifa here I come!

Exorikos

Legacy Member
metaphore zei:
Merci :p

@Tom1: uiteraard doe ik dat beter. Ortho is mij echt op het lijf geschreven, in alle andere dingen zou ik sucken. Maar ik peins dat ik ne goeie orthopedist ga worden en de prof zei juist hetzelfde. Hij ging van mij ne top-chirurg maken :cool:

Je moet een reputatie toekennen aan andere gebruikers voordat je dat opnieuw kunt doen aan metaphore.

In mijn hart heb je +rep!

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
Ik weet de antwoordmogelijkheden al niet meer, maar ik geloof dat ik dat van die nijverheid heb genomen. Was wel niet volledig zeker (want die conclusie ging uiteindelijk maar over 1 persoon, die andere kon ook nog kapitaal inbrengen..)

Dus kan zijn dat ik daar wel fout zat.

En bij die VOF het laatste antwoord (zowel de verhuurder als dat bedrijf kunnen persoonlijk op Z(?) verhalen.)

Ah ik dacht dat ze bedoelden nv opstarten met ALLEEN maar nijverheid dus heb het andere gepakt denk ik :p

Jep bij VOF heb ik dat ook :)

Baats

Legacy Member
Ja, en die vrouw wilde alleen maar nijverheid inbrengen, en dat gaat niet. Maar je kon daar niet echt uit afleiden wat die man van plan was.. Gohja, maakt niet uit.

Vandaag de theorie van wiskunde erdoor krijgen, en dan zaterdag en zondag zo veel mogelijk oefeningen proberen te overlopen.

Lorvet

Legacy Member
metaphore zei:
Merci :p

@Tom1: uiteraard doe ik dat beter. Ortho is mij echt op het lijf geschreven, in alle andere dingen zou ik sucken. Maar ik peins dat ik ne goeie orthopedist ga worden en de prof zei juist hetzelfde. Hij ging van mij ne top-chirurg maken :cool:

Proficiat :p Nu moogt nog enkele jaren in het topic blijven!

josilirios

Legacy Member
Aangezien niemand anders zich geroepen voelt zal ik het maar doen.
Bij deze mijn dankwoordje gericht aan tommie voor het heropstarten van de steunthread.
Bedankt!

WolCoM

Legacy Member
metaphore zei:
ALLRIGHT!!

Ik heb juist te horen gekregen dat ik aanvaard ben om orthopedisch chirurg te worden :cool:
4 van de 13 hebben het gehaald en ik ben daar één van :p

Shit mij nog nooit zo gelukkig gevoeld als op dit moment :applause:

en het examen van vanmorgen was ook goed

Wooow wtf!!!! NICE! Proficiat! Wie zei da, Bellemans?

Had het vandaag der nog over met Cedric na examen.

Misericordiam

Legacy Member
Eerste is goe gegaan maar multiple choice eh. Soit, geeft moed voor de volgende.


Iemand zei:
GL Misericordiam.

http://i2.listal.com/image/1447960/936full-rhona-mitra.jpg
http://www.casinotop5.nl/wp-content/uploads/paris-hilton.jpg (kunt er van zeggen wa ge wilt, maar mocht ze zo naar mij kruipen zou ik toch nie stoïcijns kunnen blijven :s:s:s:s)

Thx man (brohug)


We willen allemaal wel een keer een nachtje in Paris vertoeven al zijn er al veel voorgegaan.

metaphore zei:
ALLRIGHT!!

Ik heb juist te horen gekregen dat ik aanvaard ben om orthopedisch chirurg te worden :cool:
4 van de 13 hebben het gehaald en ik ben daar één van :p

Shit mij nog nooit zo gelukkig gevoeld als op dit moment :applause:

en het examen van vanmorgen was ook goed

Proficiat!

(brohug)

putastyle69

Legacy Member
Beste vriendjes,
Ik ben verdrietig en zie het studeren even niet meer zitten, kan iemand mij wat steun geven?

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,
putastule69

Snowyflake

Legacy Member
Juist UTIII op ps3 effkes vanonder het stof gehaald :love: Heb dat jaren geleden gekocht en bijna nooit gespeeld wss omdat ik toen nog teveel cod speelde maar nu doet dat toch wel deugd hoor gewoon lopen springen en schieten zoveel ge kunt :p Voor objectives gaan zonder al diejen kill death gezever :love: en ook beetje nostalgie van toen ik 12 jaar was :love:

Just_life

Legacy Member
putastyle69 zei:
Beste vriendjes,
Ik ben verdrietig en zie het studeren even niet meer zitten, kan iemand mij wat steun geven?

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,
putastule69

:hug: Veel succes! :unsure:

Hellrabbit

Legacy Member
metaphore zei:
Merci :p

@Tom1: uiteraard doe ik dat beter. Ortho is mij echt op het lijf geschreven, in alle andere dingen zou ik sucken. Maar ik peins dat ik ne goeie orthopedist ga worden en de prof zei juist hetzelfde. Hij ging van mij ne top-chirurg maken :cool:

zoude da nu wel doen? :s

j/k, gratz ^^

Mss. Slash

Legacy Member
Snowyflake zei:
Juist UTIII op ps3 effkes vanonder het stof gehaald :love: Heb dat jaren geleden gekocht en bijna nooit gespeeld wss omdat ik toen nog teveel cod speelde maar nu doet dat toch wel deugd hoor gewoon lopen springen en schieten zoveel ge kunt :p Voor objectives gaan zonder al diejen kill death gezever :love: en ook beetje nostalgie van toen ik 12 jaar was :love:

Tis niet de moment om te gamen! Leren moete doen! :angry:

:D

TheRedDevils

Legacy Member
Snowyflake zei:
Juist UTIII op ps3 effkes vanonder het stof gehaald :love: Heb dat jaren geleden gekocht en bijna nooit gespeeld wss omdat ik toen nog teveel cod speelde maar nu doet dat toch wel deugd hoor gewoon lopen springen en schieten zoveel ge kunt :p Voor objectives gaan zonder al diejen kill death gezever :love: en ook beetje nostalgie van toen ik 12 jaar was :love:

Lukt het leren ook nog niet? Echt lastig op de dag van het examen...
Straks nog eens een poging doen. Kwil de theorie vandaag afwerken :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan