Balsaus
Legacy Member
DaTa zei:De meerkeuze van boekhouden ging redelijk, 7/10 ingevuld en allemaal juist denk ik. De oefeningen gingen wel wat minder, op sommige dingen lang zitten rekenen om dan te merken dat ik in het begin al fout zat. Nuja, 10 zou wel moeten lukken denk ik.
Ik heb er ook 7/10 ingevuld , meeste van die 7 was ik 100%. Bij de oefeningen leek mij de meerderheid wel te kloppen , ma ge weet maar nooit , foute berekening of een eindejaarsverrichting vergeten (bij oef 2). Normaal gezien moet ik wel door moeten zijn. En die onbekende commerciële korting heb ik lang aan gezeten , paar keer moeten proberen voordat ik iets uitkwam dat leek te kloppen
Volgende week wiskunde zal volgens mij minder gaan.

ad:
Maar ik ga niet alle theorie in één keer doen, ik doe altijd theorie van een hoofdstuk dan de oefeningen ervan dan theorie van het volgende hoofdstuk en dan de oefeningen erop enzo ...



)