Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Th1x4nG

Legacy Member
Balsaus zei:
Ik had X = 350. 10% ck is dat denk ik dan. Volgens mij klopte het bij mij aangezien ik het gegeven bedrag uitkwam. Is dus idd maar een klein verschil van 0,3%.

Is da nu dom van mij of gaat da percentage nooit een kommagetal zijn? Bij 10,3 zou ge toch moeten weten dat er iets schort. Zo'n vage korting gaan ze ni geven e. :p
Ik herinner mij van vorig jaar toch dat ge het wel nog cava kon doorhebben of ge nu het juiste antwoord had gevonden.

Utred

Legacy Member
TheRedDevils zei:
This thread already has the maximum number of tags and you are not allowed to edit any existing tags.
FUUUU, verwijder es die nutteloze van utred :s

²
Er staat alleens geen tag in die op de hoogeschool kakt:s:s:s:s

coldplayke

Legacy Member
En the fuck staat er 'lekker koekske'. Boterkoek komt nooit in deze thread :wtf:

Matt.

Legacy Member
Fak, 'k voel mij ne loser. Zelfs m'n beste en favoriete vak ni geaced. Echt wel moreel dipje nu.

glashelder

Legacy Member
Manu zei:
Om 9u30 en klagen dat de mensen veel te vroeg bellen :D op een gemiddelde weekdag lijkt mij dat een redelijk uur, niet iedereen slaapt tot de middag..

En niet iedereen gaat slapen om middernacht...

Iemand

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Had op mn proefexamen ook 17.5 (gemiddelde was 6) en ik kan gwn goed boekhouden.. Voor de andere vakken ben ik blij als ik 10 haal

Mja gij moogt denken wat ge wilt

Was niet kwaad bedoeld hoor. ;)

xversex

Legacy Member
xversex zei:
GODVERDOMME MILJAAR, khem volgende week examen op mn laptop en nu zit er wel een virus op zeker :s :s :s :s :s

Iemand ervaring met het verwijderen van Vista Security 2012 (=spyware dat zich voordoet als anti-spyware en mijn gegevens enzo kan zien + mijn hele systeem platlegt)?

Kheb koppijn dat het niet normaal is :( :(

Th1x4nG zei:

Iemand zei:
Nop, formatteren is niet nodig. Heb dat zelf es opgelost bij mijn nonkel zijn pa via systeemherstel. Staan tuts op het net. :)

Iemand zei:
Ergens bij configuratiescherm.
Goede zielen, help deze man.

TheRedDevils zei:
Start knop->Alle Programma's->Bureau Accessoires->Systeemwerkset ->Systeemherstel.

@Drew : jij hebt al genoeg repkes, sorry :s (en tis van dezelfde site)

Iemand zei:

xversex zei:
Tlukt niet, vista security 2012 (het virus) blokkeert echt alle .exe bestanden :cry:

Kga mijn computer gewoon formatteren/reghosten, da zal tenigste zijn wa helpt...

Mijn computer loopt weer virusvrij!

Heb hem maar volledig geformatteerd, zo ben ik zeker dat het virus echt weg is.
Nog enkel de printer herinstalleren en mijn computer functioneert als vroeger.

Bedankt voor de tips Th1x4nG, Iemand en The Red Devils! :)

Kben wel nie normaal moe nu, kheb deze nacht maar 1u geslapen :( (tging nie doordak veel te veel aan da stom virus aant denken was :s ). Vandaag ook geen fuck gedaan voor school. Achja, vanavond eens vroeg in 't bedje kruipen en morgen der vroeg uit :)

josilirios

Legacy Member
_ns_ zei:
Dat moet ge nu niet doen, maar pas wanneer ge de correctie van uw examen krijgt..
Wij krijgen nooit correcties van ons examen, kan je eventueel zo rap onder de middag gaan inkijken als de prof aanwezig is...

Matt. zei:
Fak, 'k voel mij ne loser. Zelfs m'n beste en favoriete vak ni geaced. Echt wel moreel dipje nu.
:hug: hop naar 't volgende!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan