Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

WeedJunk

Legacy Member
Kandul zei:
Het gaat dan ook niet om er iets aan te veranderen, maar om wat je hebt fout gedaan en hoe je dat in het vervolg kan vermijden. Leren uit je fouten is een van de meest essentiële dingen die je doorheen jouw schoolleven zou moeten aanleren.

Daarvoor hebben ze feedback uitgevonden.

Morrissey

Legacy Member
Kandul zei:
Het gaat dan ook niet om er iets aan te veranderen, maar om wat je hebt fout gedaan en hoe je dat in het vervolg kan vermijden. Leren uit je fouten is een van de meest essentiële dingen die je doorheen jouw schoolleven zou moeten aanleren.

Ja maar vragen als: Was (...) juist bij vraag 4, hadden jullie dat ook bij vraag 2,...? vind ik niet echt constructief. Vragen hoe je er aan komt, en wat je goed/fout hebt gedaan kan ik zeker mee leven, maar om zo gewoon te gaan vergelijken en uw punten te berekenen, daar is niemand iets mee.

Saphira

Legacy Member
putastyle69 zei:
Beste vriendjes,
Ik ben verdrietig en zie het studeren even niet meer zitten, kan iemand mij wat steun geven?

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,
putastule69

Komaan volhouden!!! Tis moeilijk en zwaar, maar liever 1x moeten studeren dan de vakken opnieuw te doen in augustus!!!

Racing_Genk

Legacy Member
Balsaus zei:
Hoeveel kwam ge uit?

10.3% :p, maar als ik die fout nie gemaakt had zou het iets lager moeten zijn. Hoeveel kwam gij uit?

We hebben mss een ander examen trouwens, da weet ge nie eh (andere prof ook)

_ns_

Legacy Member
Kandul zei:
Het gaat dan ook niet om er iets aan te veranderen, maar om wat je hebt fout gedaan en hoe je dat in het vervolg kan vermijden. Leren uit je fouten is een van de meest essentiële dingen die je doorheen jouw schoolleven zou moeten aanleren.

Dat moet ge nu niet doen, maar pas wanneer ge de correctie van uw examen krijgt..

Iemand

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Ik heb ze bij boekhouden allemaal ingevuld, vrij zeker dat ze allemaal juist zijn ook

Ik ben es benieuwd naar uw resultaten. Heb er hier al veel met een grote mond gezien tot ze de resultaten in ontvangst namen. :p

Joeshoe

Legacy Member
Morrissey zei:
Ja maar vragen als: Was (...) juist bij vraag 4, hadden jullie dat ook bij vraag 2,...? vind ik niet echt constructief. Vragen hoe je er aan komt, en wat je goed/fout hebt gedaan kan ik zeker mee leven, maar om zo gewoon te gaan vergelijken en uw punten te berekenen, daar is niemand iets mee.

Aard van het beestje. Als ge u daar al moet gaan aan ergeren. Na een examen praat ik ook graag nog wat na, over welke antwoorden anderen uitkwamen enzo. Totaal niet constructief, maar het is gewoon geruststellend soms.

Racing_Genk

Legacy Member
Had op mn proefexamen ook 17.5 (gemiddelde was 6) en ik kan gwn goed boekhouden.. Voor de andere vakken ben ik blij als ik 10 haal

Mja gij moogt denken wat ge wilt

stinky

Legacy Member
Studeert mac-bc eigenlijk nog?

edit: Voor diegene die in hun 2e jaar ir in Gent zitten: Ik zie iets over het hoofd bij examenvraag 3 van het examen van vorig jaar. Wil iemand mss eens hun resultaten van spanning enzo geven?

Saphira

Legacy Member
Exorikos zei:
Als je je palpatie wilt oefenen, dan stel ik me alvast kandidaat!

kga es palpatie doen van je SIAI





Voor mijn vak: almost there, need a little push... :(

Kysr

Legacy Member
Kandul zei:
Het gaat dan ook niet om er iets aan te veranderen, maar om wat je hebt fout gedaan en hoe je dat in het vervolg kan vermijden. Leren uit je fouten is een van de meest essentiële dingen die je doorheen jouw schoolleven zou moeten aanleren.

Daarvoor dient de feedback van het examen.

TheRedDevils

Legacy Member
Darts is nog cool om te zien.
One hundred and eeeeeighty

Edit : fak 10 000 pond voor de winnaar, ik ga da doen ipv studeren :s

e.House

Legacy Member
Kandul zei:
Het gaat dan ook niet om er iets aan te veranderen, maar om wat je hebt fout gedaan en hoe je dat in het vervolg kan vermijden. Leren uit je fouten is een van de meest essentiële dingen die je doorheen jouw schoolleven zou moeten aanleren.

Inderdaad :):):)

TheRedDevils

Legacy Member
This thread already has the maximum number of tags and you are not allowed to edit any existing tags.
FUUUU, verwijder es die nutteloze van utred :s

Balsaus

Legacy Member
Racing_Genk zei:
10.3% :p, maar als ik die fout nie gemaakt had zou het iets lager moeten zijn. Hoeveel kwam gij uit?

We hebben mss een ander examen trouwens, da weet ge nie eh (andere prof ook)

Ik had X = 350. 10% ck is dat denk ik dan. Volgens mij klopte het bij mij aangezien ik het gegeven bedrag uitkwam. Is dus idd maar een klein verschil van 0,3%.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan