Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

metaphore

Legacy Member
tommie314 zei:
Wat is het nu, orthopedist of orthopedisch chirurg?
Orthopedist = orthopedisch chirurg

WolCoM zei:
Wooow wtf!!!! NICE! Proficiat! Wie zei da, Bellemans?

Had het vandaag der nog over met Cedric na examen.

Jep den Bellemans zei da in hoogst eigen persoon ;)

Misericordiam zei:
Proficiat!

(brohug)
Merci
Hellrabbit zei:
zoude da nu wel doen? :s

j/k, gratz ^^
Mja nu ge het zegt begin ik toch te twijfelen :oink:

tom1

Legacy Member
metaphore zei:
Merci :p

@Tom1: uiteraard doe ik dat beter. Ortho is mij echt op het lijf geschreven, in alle andere dingen zou ik sucken. Maar ik peins dat ik ne goeie orthopedist ga worden en de prof zei juist hetzelfde. Hij ging van mij ne top-chirurg maken :cool:

Alez, arrogant zoals hen zijt ge al :unsure:.

Balsaus

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Ik heb ook niks nagerekend :p, heb sowieso enkele dingen fout zoals die commerciele korting berekenen had ik vervoer ook 21% btw genomen, dus die ck wijkt mss af met 0.4% ofzo

Hoeveel kwam ge uit?

Baats

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Lukt het leren ook nog niet? Echt lastig op de dag van het examen...
Straks nog eens een poging doen. Kwil de theorie vandaag afwerken :unsure:

²

Echt lastig, 's namiddags leren als je 's ochtends examen hebt gehad. Ik zou ook graag door alle theorie-slides raken vandaag. Moet in principe wel lukken..

DaTa

Legacy Member
Balsaus zei:
Hoeveel kwam ge uit?

De meerkeuze van boekhouden ging redelijk, 7/10 ingevuld en allemaal juist denk ik. De oefeningen gingen wel wat minder, op sommige dingen lang zitten rekenen om dan te merken dat ik in het begin al fout zat. Nuja, 10 zou wel moeten lukken denk ik.

Exorikos

Legacy Member
Hellrabbit zei:
Hij dacht mss da ge iemand anders waart

zo heb ik mijn job gekregen denk ik

Wat doe jij in de grote-mensenwereld?

Ik heb net nog 100 extra bladzijden afgedrukt voor mijn volgende vak. Ik heb alles wat for you information was eruit gehaald, maar met de nieuwe dingen is het nog meer dan het al was. :( Nuclear energy thou art a bitch!

Cadiuro

Legacy Member
Eerste theorievraag ging heel goed, tweede theorievraag ging matig tot eerder slecht... Ik wist het antwoord op de vraag en kon een voorbeeld geven, maar niet de uitwerking die tot dat antwoord leidde. Hij zei dan van "ja u voorbeeld is eigenlijk gewoon een slecht voorbeeld, want als je dat en dat, dan kan je dat in je uitwerking en dan heb je het meteen" en dan was ik helemaal van "ah ja". Zal wat afhangen van hoe hij beoordeelt.

Oefeningen gingen zeer slecht. Staan wel maar op 4 tov 12 voor theorie en 2 van practicum (dat ook niet schitterend was)... Ik weet niet, ik vrees dat het totaal nogal aan een zijden draadje hangt :(

Tsubasa

Legacy Member
putastyle69 zei:
Ik moet wiskunde studeren, maar mijn pen is leeg. Ik kan dus geen enkele oefening maken. :help:

You will fail. Zoekt u maar al nen job op't fabriek!

Examen vandaag: ging goed. Met mijn antwoorden naar de prof voor kleine vragen...

'Wat doe je als ...?'
'Dat en dat'
'Stel dat dat niet kan'
'uh, dat dan'
'Dat is wel juist, maar stel dat kan ook niet'
':sop:'

Maar hij zei dat het wel goed was. Bij de oefeningen telt wel alleen het antwoord, dat is vrij kut.

Insanitarium

Legacy Member
Er zijn 7 labels over Utred.

Geweldig.

OT: het examen vandaag ging zeer goed, maar dat was verwacht.
Dat van morgen zal wel minder gaan, maar we doen ons best!

Overheidsmanagement zuigt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan