Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NiceeBalsaus zei:Ik had X = 350. 10% ck is dat denk ik dan. Volgens mij klopte het bij mij aangezien ik het gegeven bedrag uitkwam. Is dus idd maar een klein verschil van 0,3%.
, dan kloppen mijn bedragen ook nog redelijk goed, paar euro verschil. 
Van mij ook nietIemand zei:Was niet kwaad bedoeld hoor.![]()

tommie314 zei:??????????????????????????????????
Nee?
Orthopedist voelt wat, en stuurt u dan door naar nen orthopedisch chirurg?
Cardioloog doet wat testjes, laat u op ne loopband lopen en stuurt u dan door naar ne cardiochirurg?

coldplayke zei:En the fuck staat er 'lekker koekske'. Boterkoek komt nooit in deze thread![]()

glashelder zei:... ok?![]()


Burrid zei:Kan een deskundige mij vertellen wat er gebeurt met aders van bv. een afgehakte vinger als men deze er terug aan naait?
Hoe kan het bloed daar terug normaal in en uit pompen? Je kan toch moeilijk alle aders verbinden? En als je een ader opensnijdt, groeit die dan gewoon weer aan elkaar, of is dat verloren, en wat gebeurt er mee?
Gewoon iets waar ik mee in mijn hoofd zat tijdens blok.
coldplayke zei:Ik wou bevestigen dat niet iedereen om middernacht gaat slapen
De coolio's doen zoals ik![]()
Als je om 3 uur of zo gaat slapen, dan is het wel kut om wakker gebeld te worden om 9u30.WolCoM zei:Bwa, dat kan wel. Dat is microchirurgie. De heel kleine bloedvaatjes natuurlijk niet, maar die groeien wel terug.![]()
De grotere aanvoerende vaten worden microchirurgisch gehecht en die groeien terug toe ja.
Burrid zei:Interessant dat ze gewoon terug groeien. Worden de afgestorvene dan gewoon afgebroken?
En dat moet ook nogal een werk zijn amai.


Utred zei:Shay Laren.


WolCoM zei:Maar dat gaat over de kleine haarvaatjes eh ( neo angiogenese ). Die oude vormen gewoon een soort van bindweefsel denk ik.
Bloed zoekt makkelijk zelf een nieuwe weg, of vormt die.
Te grote bloedvaten moeten gehecht worden natuurlijk.
Wel zotte chirurgie soms, men stage heelkunde vorig jaar was op de afdeling vaatpathologie. Wat die soms aan elkaar naaien me naald en draad, dat is echt vakmanschap imo.