Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Th1x4nG

Legacy Member
really, guys?

wa ne fail wordt dit semester :s die mensen hangen daar echt wel grondig mijn kloten uit, ik heb niemand zo laag beoordeeld en er waren daar zwaardere slackers dan ik ze dafuq
ok, ik heb mij ni keihard bemoeid maar heb wel gewoon gedaan wa ze van mij gevraagd hebben

volgend semester gewoon 4 maanden thuis zitten en elken dag een beetje bezien zeker? ik vraag mij serieus af waarom ik naar de lessen ben geweest een gans semester

Duckwhisperer

Legacy Member
Den truk van groepswerken is zo weinig mogelijk voorbereiden en zo veel mogelijk de leiding nemen tijdens de vergaderingen, dan lijkt het of ge het meest gedaan hebt. :cool:

Exorikos

Legacy Member
WolCoM zei:
Bwa, dat kan wel. Dat is microchirurgie. De heel kleine bloedvaatjes natuurlijk niet, maar die groeien wel terug. :)
De grotere aanvoerende vaten worden microchirurgisch gehecht en die groeien terug toe ja.

Vertel liever eens wat jouw specialisatie wordt! :s:s:s:s

Lorvet

Legacy Member
Th1x4nG zei:
really, guys?

wa ne fail wordt dit semester :s die mensen hangen daar echt wel grondig mijn kloten uit, ik heb niemand zo laag beoordeeld en er waren daar zwaardere slackers dan ik ze dafuq
ok, ik heb mij ni keihard bemoeid maar heb wel gewoon gedaan wa ze van mij gevraagd hebben

volgend semester gewoon 4 maanden thuis zitten en elken dag een beetje bezien zeker? ik vraag mij serieus af waarom ik naar de lessen ben geweest een gans semester

Meer vriendjes maken Gunter! Volgens het aantal enen die je hebt gekregen heb je geen kloten uitgestoken :p

libaros

Legacy Member
Th1x4nG zei:
really, guys?

wa ne fail wordt dit semester :s die mensen hangen daar echt wel grondig mijn kloten uit, ik heb niemand zo laag beoordeeld en er waren daar zwaardere slackers dan ik ze dafuq
ok, ik heb mij ni keihard bemoeid maar heb wel gewoon gedaan wa ze van mij gevraagd hebben

volgend semester gewoon 4 maanden thuis zitten en elken dag een beetje bezien zeker? ik vraag mij serieus af waarom ik naar de lessen ben geweest een gans semester

Blij dat dat bij ons niet bestaat. Ik vind dat zever in pakskes:p.
En dat van meer lessen skippen = efficienter werken is ook één van mijn voornemens komend semester.

Utred

Legacy Member
Of me domme mensen werken. Dan valt het nie op dat ge niets hebt gedaan.

libaros

Legacy Member
Utred zei:
Of me domme mensen werken. Dan valt het nie op dat ge niets hebt gedaan.

Dan zullen uw punten navenant zijn. Maar voor u maakt dat niet uit gij zijt toch niet van plan ooit naar een 2de bachelor te gaan:$

josilirios

Legacy Member
Th1x4nG zei:
really, guys?

wa ne fail wordt dit semester :s die mensen hangen daar echt wel grondig mijn kloten uit, ik heb niemand zo laag beoordeeld en er waren daar zwaardere slackers dan ik ze dafuq
ok, ik heb mij ni keihard bemoeid maar heb wel gewoon gedaan wa ze van mij gevraagd hebben

volgend semester gewoon 4 maanden thuis zitten en elken dag een beetje bezien zeker? ik vraag mij serieus af waarom ik naar de lessen ben geweest een gans semester

Wij hadden ook een wetenschappelijk project en daar hebben wij binnen de groep gewoon gezegd dat we de puntenapplicatie niet gingen gebruiken en iedereen dus evenveel punten krijgt. Is het voordeel als je het met vrienden kan doen (zelf groepen indelen) en iedereen gewoon doet wat van hem verwacht wordt.
Strakke sfeer wordt dat volgend semester :D
kop op gunter! :hug:

Brek

Legacy Member
Th1x4nG zei:
really, guys?

wa ne fail wordt dit semester :s die mensen hangen daar echt wel grondig mijn kloten uit, ik heb niemand zo laag beoordeeld en er waren daar zwaardere slackers dan ik ze dafuq
ok, ik heb mij ni keihard bemoeid maar heb wel gewoon gedaan wa ze van mij gevraagd hebben

volgend semester gewoon 4 maanden thuis zitten en elken dag een beetje bezien zeker? ik vraag mij serieus af waarom ik naar de lessen ben geweest een gans semester
Is dat dan -1 voor dat groepswerk ofwa?
En ja, fuck les. Gewoon 1 vak of 2 vakken nemen die u interessant/moeilijk lijken en de rest op uzelf leren, vele chiller en sneller. :niceone:

josilirios

Legacy Member
tommie314 zei:
Utred, van welk jaar zijt gij dan eigenlijk? '87?

92 toch? :p een jaar 'verspild' en nu gewoon eeste jaar ( hoeveel hij gehopt heeft in't middelbaar weet ik niet :D)

Th1x4nG

Legacy Member
josilirios zei:
Strakke sfeer wordt dat volgend semester :D
Ik heb daar geen vrienden ze in die groep (duidelijk), maja... wa voor ne mensenkloter moet ge zijn om mij ni eens voor afspraken nakomen een 3 te geven. Heb alles gemaakt wa ze vroegen. Akkoord, weinig initiatief getoond, maar heb daar niemand stokken in de wielen gestoken ze.

Ma bon, van alle lessen thuis blijven lijkt mij eigenlijk nog het beste dat ik kan doen, eigenlijk. Maar mijn ouders worden al zot als ik een keer ni ga, dus nu alles buizen en dan zeggen dat ik ni meer ga, zal wel ni vol lof worden ontvangen zeker. Ik kon dit semester echt geen ritme krijgen, als ik mezelf volg dan slaap ik van 6 tot 14, maar met die lessen van 9 of 11 was da serieus verneukt. Ma dan wel zo ne keer nen dag wel pas les om 14, nen dag geen les etc.

_ns_

Legacy Member
Hoe weten u ouders dat ge niet naar de les gaat, zit ge niet op kot? Lessen zijn trouwens niet altijd een determinerend punt imo. Ik ben dit semester naar 1/4 vakken geweest, dus we zullen wel zien hoe het nu loopt :unsure:.

josilirios

Legacy Member
tommie314 zei:
Ik denk het ook, ma kwou toch eens trollen.

Hoe oud zijt gij eigenlijk want heb nogal moeite met die 33 te geloven... :p
manamanamanamanamanamanamanamanama aant doen of fout jaar ingegeven?

Th1x4nG

Legacy Member
Nee, ik pendel. En mijn ouders denken nog dat ge het echt moet leren daar in de les, en als ge ni gaat da ge ni goa kunnen volgen, aja.

Exorikos

Legacy Member
josilirios zei:
Hoe oud zijt gij eigenlijk want heb nogal moeite met die 33 te geloven... :p
manamanamanamanamanamanamanamanama aant doen of fout jaar ingegeven?

Gilbereke hangt hier al wel lang rond...

_ns_

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Nee, ik pendel. En mijn ouders denken nog dat ge het echt moet leren daar in de les, en als ge ni gaat da ge ni goa kunnen volgen, aja.

Ah, das idd ne minderen. En ik ken nog mensen die dat denken, zever imo. Hangt wel sterk af van vak tot vak natuurlijk.

josilirios

Legacy Member
_ns_ zei:
Hoe weten u ouders dat ge niet naar de les gaat, zit ge niet op kot? Lessen zijn trouwens niet altijd een determinerend punt imo. Ik ben dit semester naar 1/4 vakken geweest, dus we zullen wel zien hoe het nu loopt :unsure:.

Vind lessen meestal overbodig voor het 'verwerven van het nodige inzicht in de stof' maar 't is gewoon de dingen die de prof zegt dat wegvallen dat ge allemaal niet weet als ge nooit gaat :/

Th1x4nG zei:
Ik heb daar geen vrienden ze in die groep (duidelijk), maja... wa voor ne mensenkloter moet ge zijn om mij ni eens voor afspraken nakomen een 3 te geven. Heb alles gemaakt wa ze vroegen. Akkoord, weinig initiatief getoond, maar heb daar niemand stokken in de wielen gestoken ze.
Hoe werkte dat puntensysteem eigenlijk? De punten die je aan jezelf gaf kon je niet aan een ander geven of gewoon ieder apart een punt mogen geven, zonder dat dat je eigen punten beïnvloed?

Th1x4nG

Legacy Member
Nu is het wel zo dat ik absoluut een spons kan zijn in de les... Maar niet meer in TEW waar nog steeds 80% jan-mijn-klotens zit.
En ja, van die lessen waar ze boekingen overlopen, of lessen waar er precies een stopwatch naast ligt. Doodeenvoudige slide: 2 minuten, wtfisdit slide: 2 minuten...

Ben het beu, ja. :cry:


josilirios zei:
Hoe werkte dat puntensysteem eigenlijk? De punten die je aan jezelf gaf kon je niet aan een ander geven of gewoon ieder apart een punt mogen geven, zonder dat dat je eigen punten beïnvloed?
Ge moest gewoon iedereen van uw groep + uzelf een algemene beoordeling geven en beoordelen op al die categorieën, geheel anoniem. De rest ziet ge in die screenshot.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan