Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

lantaarnpaal

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Nu is het wel zo dat ik absoluut een spons kan zijn in de les... Maar niet meer in TEW waar nog steeds 80% jan-mijn-klotens zit.
En ja, van die lessen waar ze boekingen overlopen, of lessen waar er precies een stopwatch naast ligt. Doodeenvoudige slide: 2 minuten, wtfisdit slide: 2 minuten...

Ben het beu, ja. :cry:

wa een klootzakken die van uw groepke (welke groep was da trouwens?)


Ik zou sowieso een 3 geven aan iedereen, en uitzonderlijk wa lager, alleen heb ik de individuele opdracht maar gemaakt :|

edraket

Legacy Member
HOPELIJK IS GILBEREKE VEILIG UIT BORNEO TERUGGEKEERD!

Wat een held die man.

Th1x4nG

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Ik zou sowieso een 3 geven aan iedereen, en uitzonderlijk wa lager, alleen heb ik de individuele opdracht maar gemaakt :|

Ja, zo heb ik idd ook beoordeeld. Een kerel kwam echt nooit en die heb ik zo wa in 't midden gegeven, en dan zo'n faalhaas die eig geen kloten deed maar wel deed lijken alsof hij er in zijn vrije tijd 100 uur mee bezig was, heb ik negatief gegeven. Maar ja, nogal naïef in feite om te denken dat een grade A strekenwijf daar ook zo over denkt.

josilirios

Legacy Member
tommie314 zei:
Wie geeft er nu zijn echte geboortedatum in :p?
ik :unsure:
Th1x4nG zei:
Ge moest gewoon iedereen van uw groep + uzelf een algemene beoordeling geven en beoordelen op al die categorieën, geheel anoniem. De rest ziet ge in die screenshot.
Wtf, die winnen daar niks mee en quoteren u zo laag?

Insanitarium

Legacy Member
Th1x4nG zei:
really, guys?

wa ne fail wordt dit semester :s die mensen hangen daar echt wel grondig mijn kloten uit, ik heb niemand zo laag beoordeeld en er waren daar zwaardere slackers dan ik ze dafuq
ok, ik heb mij ni keihard bemoeid maar heb wel gewoon gedaan wa ze van mij gevraagd hebben

volgend semester gewoon 4 maanden thuis zitten en elken dag een beetje bezien zeker? ik vraag mij serieus af waarom ik naar de lessen ben geweest een gans semester

:hug: Ik ken het gevoel.

NotoriousP

Legacy Member
Ik had zo hard beter burgie chemie gaan doen ipv nano hé, die mannen hebben precies gene zak te doen en ik zit hier s'avonds maar te blokken. :s

glashelder

Legacy Member
Examen vandaag was wel ok. Vier van de vijf open vragen waren vragen die hij ooit al eens gesteld had en laat ik die nu net gisteren nog opgelost hebben :p MC was moeilijker maar meh, zal ook wel gelukt zijn zeker.

Mijn volgende examen is pas de 23ste.

:cool:

tommie314 zei:
Ik heb het afgelopen jaar al verschillende PM's verstuurd maar geen reactie. Glashelder vreest dat hij is overleden onder een palmboom. Ik mis hem.
Ja nee, 'k weet niet, 't was raar. Het ging ook over Gilbereke en ik zei "misschien is hij dood :unsure:" en toen kreeg ik plots een PM à la "wat??? is hij dood??? weet jij daar soms meer over? ik wist dat hij ziek was, maar voor de rest niets" of iets in die aard.

Dus één of andere Borneomug of zo? :unsure:

edraket zei:
HOPELIJK IS GILBEREKE VEILIG UIT BORNEO TERUGGEKEERD!

Wat een held die man.
Ja, hopelijk dus :unsure:

josilirios zei:
Wij hadden ook een wetenschappelijk project en daar hebben wij binnen de groep gewoon gezegd dat we de puntenapplicatie niet gingen gebruiken en iedereen dus evenveel punten krijgt. Is het voordeel als je het met vrienden kan doen (zelf groepen indelen) en iedereen gewoon doet wat van hem verwacht wordt.
Vrienden zijn anders ook niet altijd betrouwbare groepsleden. Dat kunnen wel heel toffe mensen zijn, maar voor 't zelfde geld ongelofelijke slackers.

Dit semester voor één groepswerk in een random groep gegooid en we moesten geen punten geven aan elkaar, maar als dat wel zo had geweest, had ik iedereen gewoon hetzelfde gegeven. Dat groepje zat gewoon écht goed, iedereen deed z'n best en probeerde echt er iets van te maken.

Een vriendin zat dan weer in een rampengroepje. De helft van de mensen kwam niet af naar afspraken, zelfs niet naar momenten die op punten stonden (tutorials), zelfs niet naar de feedback van de paper :wtf: Ze wisten dan ook nooit wat ze moesten doen en deden dan maar weinig of niks. En de prof en de assistentes dan de hele tijd: "ja maar, groepswerk is ook je groepje kunnen motiveren!" :ironic:

Ander groepje van mij was grotendeels zelfgekozen. Eén flipwijf, één iemand met autisme en ADHD waarbij we alles nog eens apart aan haar moesten uitleggen omdat ze nood had aan structuur (dus dan moesten we echt zeggen "X, jij doet dit en dan dat en dan stuur je het naar die persoon, ok? Moet ik het nog eens opschrijven?"), één student die dit vak deed als minor en voor de paper praktisch niks gedaan heeft en de presentatie half verkloot heeft door z'n tekst niet te leren en gewoon af te lezen van op de slides en dan nog eens onzin te vertellen. Het laatste groepslid had meer gedaan dan ik, dus geen klachten over die.

En volgend semester komen er nog groepswerken aan :love:

Exorikos

Legacy Member
glashelder zei:
Examen vandaag was wel ok. Vier van de vijf open vragen waren vragen die hij ooit al eens gesteld had en laat ik die nu net gisteren nog opgelost hebben :p MC was moeilijker maar meh, zal ook wel gelukt zijn zeker.

Mijn volgende examen is pas de 23ste.

:cool:


Ja nee, 'k weet niet, 't was raar. Het ging ook over Gilbereke en ik zei "misschien is hij dood :unsure:" en toen kreeg ik plots een PM à la "wat??? is hij dood??? weet jij daar soms meer over? ik wist dat hij ziek was, maar voor de rest niets" of iets in die aard.

Dus één of andere Borneomug of zo? :unsure:


Ja, hopelijk dus :unsure:


Vrienden zijn anders ook niet altijd betrouwbare groepsleden. Dat kunnen wel heel toffe mensen zijn, maar voor 't zelfde geld ongelofelijke slackers.

Dit semester voor één groepswerk in een random groep gegooid en we moesten geen punten geven aan elkaar, maar als dat wel zo had geweest, had ik iedereen gewoon hetzelfde gegeven. Dat groepje zat gewoon écht goed, iedereen deed z'n best en probeerde echt er iets van te maken.

Een vriendin zat dan weer in een rampengroepje. De helft van de mensen kwam niet af naar afspraken, zelfs niet naar momenten die op punten stonden (tutorials), zelfs niet naar de feedback van de paper :wtf: Ze wisten dan ook nooit wat ze moesten doen en deden dan maar weinig of niks. En de prof en de assistentes dan de hele tijd: "ja maar, groepswerk is ook je groepje kunnen motiveren!" :ironic:

Ander groepje van mij was grotendeels zelfgekozen. Eén flipwijf, één iemand met autisme en ADHD waarbij we alles nog eens apart aan haar moesten uitleggen omdat ze nood had aan structuur (dus dan moesten we echt zeggen "X, jij doet dit en dan dat en dan stuur je het naar die persoon, ok? Moet ik het nog eens opschrijven?"), één student die dit vak deed als minor en voor de paper praktisch niks gedaan heeft en de presentatie half verkloot heeft door z'n tekst niet te leren en gewoon af te lezen van op de slides en dan nog eens onzin te vertellen. Het laatste groepslid had meer gedaan dan ik, dus geen klachten over die.

En volgend semester komen er nog groepswerken aan :love:

Je studeert sociologie, wat anders dan sociale omgang moeten jullie leren? Toch normaal dat je dan groepswerken hebt. :s:s:s:s:s

We houden ons alvast klaar voor verdere walls of text!

josilirios

Legacy Member
glashelder zei:
Vrienden zijn anders ook niet altijd betrouwbare groepsleden. Dat kunnen wel heel toffe mensen zijn, maar voor 't zelfde geld ongelofelijke slackers.

Klopt, heb ik gemerkt bij een ander groepje die ook 'vrienden' van mekaar waren en daar ging dat dan totaal niet. 't Blijft altijd wat hopen dat iedereen redelijk doet maar als je de mensen vrij goed kent weet je toch wat je te wachten staat denk ik.

Tibokio

Legacy Member
_ns_ zei:

Hier is een vraagje voor u :p

Volgens Melki-arrest moet ge, als een wet strijdig is met EU-recht én de grondwet, altijd eerst een prejudiciële vraag stellen.

Dus, stel dat een wet discrimineert, dan kunt ge u beroepen op artikel 10-11 GW, maar ook op art 14 EVRM. Moet ge dan als er discriminatie is altijd een prejudiciële vraag stellen? Nee toch? Anders zou zo'n wet nooit nietig verklaard kunnen worden..?

Ben nogal in de war, omdat iemand op fb opeens die vraag stelde. :p

Edit: of is het Melki-arrest alleen toepasselijk als ge u moet verweren? En dus niet bij rechtstreekse aanvechting van een wet?

_ns_

Legacy Member
Tibokio zei:
Hier is een vraagje voor u :p

Volgens Melki-arrest moet ge, als een wet strijdig is met EU-recht én de grondwet, altijd eerst een prejudiciële vraag stellen.

Dus, stel dat een wet discrimineert, dan kunt ge u beroepen op artikel 10-11 GW, maar ook op art 14 EVRM. Moet ge dan als er discriminatie is altijd een prejudiciële vraag stellen? Nee toch? Anders zou zo'n wet nooit nietig verklaard kunnen worden..?

Ben nogal in de war, omdat iemand op fb opeens die vraag stelde. :p

Edit: of is het Melki-arrest alleen toepasselijk als ge u moet verweren? En dus niet bij rechtstreekse aanvechting van een wet?

Eh, niet meteen een idee tbh, zit nogal ver :unsure:. Dat wordt eigenlijk extreem uitgebreid bij staatsrecht volgend semester gezien.

Hebben jullie al discriminatie gedaan, of enkel dat Melki arrest?

edit: als ik me niet vergis, zie ge gelijkheidsbeginsel maar bij Staats, dus de kans dat bernie hier een vraag over stelt, is toch wel zeer klein ;).

putastyle69

Legacy Member
Beste n9lifers, kan er mij nu eens iemand zeggen wie forumbot is? Naam, adres, kinderen? Die marginale kerel heeft mijn thread zonder reden verwijdert en ik zou hem graag mores leren. Dank
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan