Examen vandaag was wel ok. Vier van de vijf open vragen waren vragen die hij ooit al eens gesteld had en laat ik die nu net gisteren nog opgelost hebben

MC was moeilijker maar meh, zal ook wel gelukt zijn zeker.
Mijn volgende examen is pas de 23ste.
Ja nee, 'k weet niet, 't was raar. Het ging ook over Gilbereke en ik zei "misschien is hij dood

" en toen kreeg ik plots een PM à la "wat??? is hij dood??? weet jij daar soms meer over? ik wist dat hij ziek was, maar voor de rest niets" of iets in die aard.
Dus één of andere Borneomug of zo?
Ja, hopelijk dus
Vrienden zijn anders ook niet altijd betrouwbare groepsleden. Dat kunnen wel heel toffe mensen zijn, maar voor 't zelfde geld ongelofelijke slackers.
Dit semester voor één groepswerk in een random groep gegooid en we moesten geen punten geven aan elkaar, maar als dat wel zo had geweest, had ik iedereen gewoon hetzelfde gegeven. Dat groepje zat gewoon écht goed, iedereen deed z'n best en probeerde echt er iets van te maken.
Een vriendin zat dan weer in een rampengroepje. De helft van de mensen kwam niet af naar afspraken, zelfs niet naar momenten die op punten stonden (tutorials), zelfs niet naar de feedback van de paper

Ze wisten dan ook nooit wat ze moesten doen en deden dan maar weinig of niks. En de prof en de assistentes dan de hele tijd: "ja maar, groepswerk is ook je groepje kunnen motiveren!" :ironic:
Ander groepje van mij was grotendeels zelfgekozen. Eén flipwijf, één iemand met autisme en ADHD waarbij we alles nog eens apart aan haar moesten uitleggen omdat ze nood had aan structuur (dus dan moesten we echt zeggen "X, jij doet dit en dan dat en dan stuur je het naar die persoon, ok? Moet ik het nog eens opschrijven?"), één student die dit vak deed als minor en voor de paper praktisch niks gedaan heeft en de presentatie half verkloot heeft door z'n tekst niet te leren en gewoon af te lezen van op de slides en dan nog eens onzin te vertellen. Het laatste groepslid had meer gedaan dan ik, dus geen klachten over die.
En volgend semester komen er nog groepswerken aan