Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tommie314 zei:Wat kan je hiermee? Of bedoel je gelijkstellen aan nul? Zo ja: Screen shot 2012-01-13 at 20.49.20.png
Vorig jaar gedaan, ge zijt er maar best in eerste zit door. Zorg gewoon dat je de niet-cursieve delen van de cursus kent, hoe onoverzichtelijk die ook mag zijn.Subai zei::applause:
OT: iemand ervaring met het vak "Structuur & conflict in de 3e wereld" van Prof Ruddy Doom? Hoe pak je dat het best aan, makkelijk/moeilijk examen? Alsook heb ik een samenvatting gevonden van 2006, is die degelijk qua kwaliteit?
Ik zal u eeuwig dankbaar zijn...![]()

Greenie zei:om 12uur (na examen te hebben gedaan): "eten en goed pauzeke = om 2 uur terug beginnen"
om 2 uur: "oh beetje fben en wat internetten"
om 5 uur: "oh tis toch bekan eten..."
om 8 uur: "ah canvas terzake special"
om 9 uur: "ah 9lives!"
*ga bij deze toch nog is een uurke of twee iets nuttig doen, om me niet TE slecht te voelen morgen*

mla zei:ja gelijkstellen aan 0. Volgens mijn oplossing moet X=0,009245 zijn, maar dat bekom ik nooit...

Efflorescence zei:Kan iemand mij het Jeroen Meus verhaal even vertellen?
Waarom duikt die kerel altijd op in de labels?![]()

edraket zei:@ matlab-experten:
plot(t,y,'r*') het laatste stuk 'r*', zorgt er blijkbaar voor da die grafiek in sterrekes wordt afgebeeld, maar voor wa staat die r?
Rode kleur.edraket zei:@ matlab-experten:
plot(t,y,'r*') het laatste stuk 'r*', zorgt er blijkbaar voor da die grafiek in sterrekes wordt afgebeeld, maar voor wa staat die r?
Efflorescence zei:Sorry, ik vroeg mij niet af waarom jij opduikt in de labels, wel waarom Jeroen er in opduikt.![]()
stinky zei:Basic Plotting Functions :: Graphics (MATLAB®)
Die * wilt zeggen dat het in sterretjes moet en die r duidt de kleur aan. Dat begrijp ik er toch uit.
iterums zei:Rode kleur.
