Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. en dat doen ook echt deugd want ik mis dat mormel wel als ik haar een tijd niet zie. Seffes Valkyrie checken en ik ging vanavond wat blokken. glashelder zei:Ja ja, dat weet ikHet was gewoon een voorbeeldje om aan te tonen dat sociaal werk volgens mij veel meer gericht is op het sociaal-praktische (wat voor instellingen zijn er allemaal, wat zijn de wetten en regels, etc), en sociologie veel theoretischer. Sociaal werk was mijn plan B, dus ik kijk er niet op neer of zo hoor
![]()

Abnormaal contrast als ge weet dat ik net 4 dagen lang fysica-oefeningen heb zitten maken en nu het cardiovasculair stelsel mag blokkenIronpole zei:Tibia, femur, patella, jaja, boeiend.![]()
Gans andere manier van werken.
josilirios zei:REPOST!!!
Ben gisteren frieten gaan halen, een uur mogen aanschuiven, WATAFACK EN IK HAD HONGER!


Utred zei:Deze middag vree opt gemak om vanavond wa te leren en nu ist Valkyrie op tv![]()

TheRedDevils zei:Damn, die worsten zijn niet te vreten.
Gelukkig heb ik nog wafels en nootjes![]()

Subai zei:En daarom hebben we een digibox! :applause:
Nu efkes naar den bar gaan, beetje mijn frustraties wegkloppen op nagels!![]()
josilirios zei:Aiki noodles?![]()

Misericordiam zei:Da's toch ook theorie? Of ligt dat dan meer aan mijn interpretatie van het woord 'theorie'?
Als je een aantal methoden aangeleerd krijgt die je in een bepaalde situatie kan gebruiken als hulpverlener. Is dat niet niet ook theoretisch? Dan wel meer 'sociaal praktische theorie' of gewoon minder abstracte theorie?
Wat is het onderscheid?
(Zou ook een beetje grof zijn
) Kill911ler kan die persoon wel helpen, ik niet.Lorvet zei:Ik moet echt nog eens achter een Hugo Clauske gaan bij den Julien, veel te lang geleden
Abnormaal contrast als ge weet dat ik net 4 dagen lang fysica-oefeningen heb zitten maken en nu het cardiovasculair stelsel mag blokkenGans andere manier van werken.
Natuurkunde II ging redelijk goed; open vragen gingen perfect, meerkeuzes waren redelijk slecht: in al zijn strikvragen getuimeld, redelijk pijnlijk door de giscorrectie, maar normaal een 14'tje ofzo![]()
Natuurkunde was bij mij nooit nen hoogvlieger, 12 en 10 voor de twee delen. Maar toch van de eerste keer erdoor, oef. 
Autist.Utred zei:IK KOM SLECHT VAN DIE EXTRA PAGINA

Utred zei:IK KOM SLECHT VAN DIE EXTRA PAGINA







Saphira zei:kben 'n fantasy-fan...![]()
Ik ben onlangs wel begonnen aan The Wheel of Time en zit nu halfweg het eerste boek.Arifiene zei:Wrong girl mate.
Was da ni coldplayke?
glashelder zei:Je verwart saphira met coldplayke. Classy.

coldplayke zei:Een beetje![]()

Nog 12,5 te gaan!Exorikos zei:Ik dacht met een klassieker kan je niks fout doen...Ik ben onlangs wel begonnen aan The Wheel of Time en zit nu halfweg het eerste boek.
Saphira zei:Waarom is mij verwarren met coldplay classy, glashelder?![]()

Lorvet zei:Nog 12,5 te gaan!
En wat hebben jullie toch tegen Miracoli spaghetti? Lekkerste kant-en-klaar maaltijd die je kunt hebben imo

