glashelder
Legacy Member
Saphira zei:Waarom is mij verwarren met coldplay classy, glashelder?![]()
Het is toch niet bepaald classy om 2 vrouwen te verwarren met elkaar als je indruk wil maken op de één?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Saphira zei:Waarom is mij verwarren met coldplay classy, glashelder?![]()

glashelder zei:Het is toch niet bepaald classy om 2 vrouwen te verwarren met elkaar als je indruk wil maken op de één?![]()
ad:
. Beter of Natuurkunde I in 1e zit alvast vorig jaar !Utred zei:Deze middag vree opt gemak om vanavond wa te leren en nu ist Valkyrie op tv![]()

NotoriousP zei:Ik wil niet weten wat een alpha helix is! Kut biovak.

Insanitarium zei:Zijn er eigenlijk mensen hier die de verkorte bachelor van rechten aan de KUL hebben gedaan?
Zoja, valt deze wat mee? Want als ik kijk naar de samenstelling van de vakken van het eerste jaar lijken dat juist allemaal de grote kloefers te zijn
En is er bij jullie rechtsvakken veel blokwerk? Want voor de rechtsvakken die ik tot nu toe heb gehad, was dit eigenlijk gewoon het systeem begrijpen en inzicht hebben hoe dit functioneert..

Matt. zei:Kom kom, das basic biochemie! Wacht tot ge aan de pathways komt, dan gaat ge pas vloeken!![]()

NotoriousP zei:Normaal gezien is dit mijn enigste biovak, hoop ik...
Ken wel de structuren van de 20 aminozuren al vanbuiten, jeuj!![]()
De slide daarna wordt echt interessant, want dan ziet ge bv. dat morfine structurele gelijkenis vertoont met natuurlijke endorfines, waardoor ze op een gelijkaardige manier binden aan receptoren in de synaps en dus zo pijnstillend werken!
Matt. zei:Ge (allé, of anderen) moet maar ni spammen zodat ze posts moeten verwijderen, dan zullen we da ni voorhebben die valse pagina.
Nog 150 slides voor vandaag, zitten wel een aantal pittige tussen.

Racing_Genk zei:Hoe delete ge uw eigen posts?
Ik zie enkel 'edit'

TheRedDevils zei:Das door personen die hun eigen posts verwijderen, niet?
Waarom zouden de mods ier posts verwijderen, da doen ze nooit.