Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
edraket zei:Ik wil die shit in maple kunnen, maar het ding weigert.
http://i.imgur.com/iyIWC.jpg
We hebben daar wel van die dwaze formules voor gezien waarbij ge een tijdje bezig zijt. Maple moet da toch ook kunnen.
Ironpole zei:with(inttrans); gedaan?

edraket zei:Ja![]()
Het kan toch nie da al die verschillende formules nie in Maple zitten
Dan zou et pas een brolpakket zijn.
Ironpole zei:Test het dan eens uit met ne simpele Fourier ofzo.

edraket zei:Ik heb al verschillende inverse transforms kunnen doen in vorige oefenzittingen. Maar om een of andere reden wilt em dees nie. Dan maar manueel![]()

edraket zei:Ik heb al verschillende inverse transforms kunnen doen in vorige oefenzittingen. Maar om een of andere reden wilt em dees nie. Dan maar manueel![]()
Hoe het komt weet ik ni.Exorikos zei:Meerkeuze op een examen fysica?![]()
!
Th1x4nG zei:Maar, het bedrijf da u komt een jobvoorstel doen in het masterjaar TEW, kent op da moment alleen uw graad van de bachelor, en dan zal da wel voor iets tellen.
En ja, een beetje voor mezelf, ik weet gewoon dak beter ben dan al die mensen die daar zitten, dus het mag gewoon ni lijken da ik maar hakken over de sloot door die richting ben geraakt?![]()
Iemand zei:Als ik voor Gent mag spreken op basis van contacten met verkorte bachers valt het wel mee, hoewel meesten niet slagen in de vooropgestelde tijd met een paar vakken.
_ns_ zei:Ik ken iemand die dat doet en da's toch niet van de poes hoor, er wordt eigenlijk niet veel rekening met de verkorte bachelors gehouden. Die hebben bv nu bijvoorbeeld goederen en bijzonder overeenkomsten, terwijl de basis van dat vak (verbintenissenrecht) pas volgend semester gegeven wordt.

Tsubasa zei:Ik kan mij eigenlijk niet inbeelden dat ze u in TEW al uit de master komen plukken zoals nen ingenieur...
Utred zei:Fuck, al 2/3 gedaan vandaag en kheb nog 2 dagen![]()



) en anders deze zomer meer succes!