Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
Valkyrie was nie slecht. Goeien acteur dienen Tom.
Nog een uur ofzo knallen want khad toch nog koffie over.

Ironpole

Legacy Member
edraket zei:
Ja :p
Het kan toch nie da al die verschillende formules nie in Maple zitten :s
Dan zou et pas een brolpakket zijn.

Test het dan eens uit met ne simpele Fourier ofzo.

edraket

Legacy Member
Ironpole zei:
Test het dan eens uit met ne simpele Fourier ofzo.

Ik heb al verschillende inverse transforms kunnen doen in vorige oefenzittingen. Maar om een of andere reden wilt em dees nie. Dan maar manueel :puke:

Ironpole

Legacy Member
edraket zei:
Ik heb al verschillende inverse transforms kunnen doen in vorige oefenzittingen. Maar om een of andere reden wilt em dees nie. Dan maar manueel :puke:

Zou nog eventueel kunnen dat ge ervoor vanalles gedefinieerd hebt waardoor hij die functie niet meer snapt. Eens restarten en dan het boeltje opnieuw zou het misschien oplossen.


Maar bon, ik ga mijn nest in kruipen. :)

Matt.

Legacy Member
edraket zei:
Ik heb al verschillende inverse transforms kunnen doen in vorige oefenzittingen. Maar om een of andere reden wilt em dees nie. Dan maar manueel :puke:

Em wilt inderdaad veel dingen niet pakken voor laplace, ook ervaren op mijn examen differentiaalvergelijkingen in tweede bach. :sop: Hoe het komt weet ik ni.

freakykiller

Legacy Member
Exorikos zei:
Meerkeuze op een examen fysica? :s

3 open (dus gewone) vragen en 8 kleinere vraagkes. Hebt ge foutje in uw berekeningen of hebt ge in zijn instinkers getrapt dan kleurt ge het verkeerde bolleke en krijgt ge nixke voor uw berekening :p !


^ maple is toch zo'n prachtprogramma :lol:

Matt.

Legacy Member
Middernacht en ik ben al moe, ook ni normaal. :s Koffie is ni meer aan de orde want dan kan ik weer ni slapen voor 4h.
Nog 25 slides!

Tsubasa

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Maar, het bedrijf da u komt een jobvoorstel doen in het masterjaar TEW, kent op da moment alleen uw graad van de bachelor, en dan zal da wel voor iets tellen.
En ja, een beetje voor mezelf, ik weet gewoon dak beter ben dan al die mensen die daar zitten, dus het mag gewoon ni lijken da ik maar hakken over de sloot door die richting ben geraakt? :unsure:

Ik kan mij eigenlijk niet inbeelden dat ze u in TEW al uit de master komen plukken zoals nen ingenieur...

Insanitarium

Legacy Member
Iemand zei:
Als ik voor Gent mag spreken op basis van contacten met verkorte bachers valt het wel mee, hoewel meesten niet slagen in de vooropgestelde tijd met een paar vakken.

_ns_ zei:
Ik ken iemand die dat doet en da's toch niet van de poes hoor, er wordt eigenlijk niet veel rekening met de verkorte bachelors gehouden. Die hebben bv nu bijvoorbeeld goederen en bijzonder overeenkomsten, terwijl de basis van dat vak (verbintenissenrecht) pas volgend semester gegeven wordt.

Bedankt :)

Ik dacht eraan om verbintenissenrecht al op te nemen via een creditcontract volgend semester, omdat ik dan vrij weinig examens heb (vanwege mijn stage).
Momenteel heb ik nog enkel maar een inleidend vak tot het recht, strafrecht, sociaal recht en enkele rechtsvakken die specifiek criminologisch georiënteerd zijn opgenomen.

Het vak waar ik vooral wat voor vrees is staats- en administratief recht, aangezien ik vrienden heb die daar een tweetal weken aan zaten en dan nog net niet of maar net wel er door op waren.

Verbintenissenrecht zou eigenlijk ook wat een test moeten zijn voor mezelf of ik erin slaag om zo'n grote hoeveelheden leerstof in een korte tijdspanne te verwerken.

Matt.

Legacy Member
Tsubasa zei:
Ik kan mij eigenlijk niet inbeelden dat ze u in TEW al uit de master komen plukken zoals nen ingenieur...

'k Denk dat dat bij ingenieurs ook niet zo het geval is ze... Ge zult mss wel makkelijk werk vinden, maar denk ni dat de gemiddelde ingenieur door een bedrijf zelf wordt aangeschreven... Jobbeurzen en vacaturemailtjes, ja, maar niet van "ah, diene heeft daar zijn thesis over gedaan, die kunnen we wel gebruiken!"... Maar den tom1 zal daar wel meer over weten!

Nas

Legacy Member
Ik ga er net geraken met mijn politicologie. Ik ging normaal de laatste dag inlassen om te herhalen, maar dat zal er niet inzitten.
Woensdag examen om 9u, dus van herhalen zal er niet veel in huis komen :s:s
Hopen op het beste (kheb tenslotte maar een 9,5 nodig :unsure:) en anders deze zomer meer succes!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan