Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Th1x4nG

Legacy Member
Fuck :puke: Nog superveel werk voor maandag (alle oefeningen van de helft van het vak + nog keiveel leerstof van de andere helft eerste keer bekijken + dat proefexamen maken)

Als ik nu heel hard doorga, kan ik wellicht wel 10 of 11 halen, maar ik wil helemaal ni nog es een 10. Ik ga voor onderscheiding op mijn bachelor. :cry:

2/4 at best dus deze examenreeks, aangezien ik het derde vak ook al laat vallen.

Greenie

Legacy Member
Ge zout ook een poging kunnen doen in 2de zit voor 16 :)
eigenlijk geen idee of je met 2de zit nog onderscheiding krijgt.

Snowyflake

Legacy Member
Utred zei:
Mods hebben tetten verwijderd denk ik.

Ah dat zou veel verklaren want mijn tag "tetten!" hebben ze verwijderd met het argument dat het niets met de thread te maken heeft terwijl ik het anders wel een toepasselijk beschrijving vond .. Maja als ze alle tetten verwijderen heeft er idd niets meer mee te maken :ironic:

Th1x4nG

Legacy Member
Greenie zei:
Ge zout ook een poging kunnen doen in 2de zit voor 16 :)
eigenlijk geen idee of je met 2de zit nog onderscheiding krijgt.

Ik denk dat ze sowieso met uw uiteindelijke score rekenen, dus dat het idd beter is om nu expres te falen en dan mooie punten te halen in 2e zit...

josilirios

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Fuck :puke: Nog superveel werk voor maandag (alle oefeningen van de helft van het vak + nog keiveel leerstof van de andere helft eerste keer bekijken + dat proefexamen maken)

Als ik nu heel hard doorga, kan ik wellicht wel 10 of 11 halen, maar ik wil helemaal ni nog es een 10. Ik ga voor onderscheiding op mijn bachelor. :cry:

2/4 at best dus deze examenreeks, aangezien ik het derde vak ook al laat vallen.

Onderscheiding op bachelor is toch nutteloos? Dacht dat alleen master telde?

NotoriousP

Legacy Member
Matt. zei:
Ik kom hier juist aan een slide met volgende tekst: "understanding molecular structure is critical to the understanding of biology because structure determines function", en de volgende slides gaat over alphahelices, betasheets. :p De slide daarna wordt echt interessant, want dan ziet ge bv. dat morfine structurele gelijkenis vertoont met natuurlijke endorfines, waardoor ze op een gelijkaardige manier binden aan receptoren in de synaps en dus zo pijnstillend werken!
Zeg nu nog eens dat het niet interessant is. :unsure:

Mja hier is het gewoon de structuren vanbuiten kennen voor een ambetante prof hoor. :s

Soit natural assemblies, tissue engineering en nanopores gedaan, morgen nog dynamic DNA en dat deeltje zit is dan ook af. :p Suckt wel als uw studiemateriaal enkel uit review papers bestaat.

Greenie

Legacy Member
Dacht dat het in de echte richtingen zowiezo niet uitmaakt :)

Maar met een goede onderscheiding in uw bachelor zullen ze u al wat makkelijker aanspreken voor een job., zoals consultancy. (Los daarvan moet je het nog waarmaken op de interviews)

Lorvet

Legacy Member
Exorikos zei:
Ik dacht dat ze het laatste boek gingen uitbrengen in drie boeken nu de auteur in 2007 gestorven is? Dan zijn het er 14,5. Volgens Wikipedia nog zeker 13,5. :p

EDIT: Blijkbaar was hij zelfs van opleiding fysicus! Wat een held! :D

Ik beschouw dat laatste als 3 aparte, dan zijn het er nog 12.5 van degene die al uit zijn en 1 die nog niet uit is, tis maar hoe je het bekijkt dus ;)
En die meerkeuze op ons examen zijn meestal kleine rekenoefeningen die kennis van formules test of doordenkertjes zoals de zin van een magnetisch veld voorspellen. Dit examen waren er ook verdacht veel theoretische vragen, normaal geen probleem, maar die giscorrectie is echt te gevaarlijk.

En het wordt nog wel vaker gedaan: vakken uitstellen in 2de zit om onderscheidingen te halen, ge moogt echter niet een vak waar je een 10 op had bijv. opnieuw doen om een hogere score te halen en dus een onderscheiding bijv. Voorlopig zit ik echter redelijk goed op dat vlak :p

Utred

Legacy Member
Drew zijn verwijderde tetten waren wel tetteriger dan onze normale tetten.

Th1x4nG

Legacy Member
josilirios zei:
Onderscheiding op bachelor is toch nutteloos? Dacht dat alleen master telde?

Maar, het bedrijf da u komt een jobvoorstel doen in het masterjaar TEW, kent op da moment alleen uw graad van de bachelor, en dan zal da wel voor iets tellen.
En ja, een beetje voor mezelf, ik weet gewoon dak beter ben dan al die mensen die daar zitten, dus het mag gewoon ni lijken da ik maar hakken over de sloot door die richting ben geraakt? :unsure:

Exorikos

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Maar, het bedrijf da u komt een jobvoorstel doen in het masterjaar TEW, kent op da moment alleen uw graad van de bachelor, en dan zal da wel voor iets tellen.
En ja, een beetje voor mezelf, ik weet gewoon dak beter ben dan al die mensen die daar zitten, dus het mag gewoon ni lijken da ik maar hakken over de sloot door die richting ben geraakt? :unsure:

Dan hoop ik voor jou dat er niet teveel wiskunde meer volgt in je opleiding.

edraket

Legacy Member
Experten in inverse fourier/laplace gezocht! Met ervaring in Maple er nog eens bovenop!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan