Brek
Legacy Member
Th1x4nG zei:Kutbus die weer nergens te bespeuren valt tussen 11 na en 30 terwijl hij om 18 moet komen... Ben da echt wel beu. Het enige vak waarvoor het de moeite is om te gaan.Mja, zelf een beetje proberen lezen. Mijne kop doet ondertussen ook wel al kloteveel zeer van 20 minuten in diene regen te staan wachten.
Mijn pa die ook nog es zaagt dat het ni waar is da mijnen bus der ni was! maar natuurlijk mij ni wegvoeren eh... Ik krijg es goesting om dik op zijn bakkes te slaan, maja![]()
PLM?

Ook het enige vak dat ik vorig jaar effectief gevolgd heb. Lambrechts is een zalige prof.
Mja, zelf een beetje proberen lezen. Mijne kop doet ondertussen ook wel al kloteveel zeer van 20 minuten in diene regen te staan wachten.




