Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Brek

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Kutbus die weer nergens te bespeuren valt tussen 11 na en 30 terwijl hij om 18 moet komen... Ben da echt wel beu. Het enige vak waarvoor het de moeite is om te gaan. :puke: Mja, zelf een beetje proberen lezen. Mijne kop doet ondertussen ook wel al kloteveel zeer van 20 minuten in diene regen te staan wachten.
Mijn pa die ook nog es zaagt dat het ni waar is da mijnen bus der ni was! maar natuurlijk mij ni wegvoeren eh... Ik krijg es goesting om dik op zijn bakkes te slaan, maja :)

PLM? :D
Ook het enige vak dat ik vorig jaar effectief gevolgd heb. Lambrechts is een zalige prof.

Mastamane

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Jup, PLM. Sneeuwstormeke bezig hier thuis. :s

Niet veel gezien, eenmalige aankoop afgewerkt. Slides van Revenue Management en dan nog inleidingetje van wanneer de stockbreuken niet gekend zijn. ;)

Vio

Legacy Member
Deze morgen op de snelweg midden in de sneeuw"storm" was anders ook niet alles. Maar ben er toch op tijd geraakt.

TheRedDevils

Legacy Member
Regen en veeeel mist waardoor je niets ziet. :s:s
Straks eens de trein nemen naar Gent!

Faun

Legacy Member
tom1 zei:
Fak, da gesprekstechnieken weekend is wa onnozel :p

Als ge een verhaaltje hoort over iemand die 7 andere meisjes op de kamer sliep en alles heeft ondergespaagd incl hun handtassen en kleren. I'm guilty :sad:

Al bij al viel dat weekend wel nog mee :)

lantaarnpaal

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Kutbus die weer nergens te bespeuren valt tussen 11 na en 30 terwijl hij om 18 moet komen... Ben da echt wel beu. Het enige vak waarvoor het de moeite is om te gaan. :puke: Mja, zelf een beetje proberen lezen. Mijne kop doet ondertussen ook wel al kloteveel zeer van 20 minuten in diene regen te staan wachten.

I know that feel bro


Ik dacht trouwens dat beleidsinformatiesystemen wel belangrijk was deze week, kdacht da we 'oefeningen' gingen maken in de les :unsure:


Altijd leuk trouwens als je ineens nimeer in het groepje van uw groepswerk zit natuurlijk. En dan melden die dat niet eens -_-

McGregor

Legacy Member
Mastamane zei:
Niet veel gezien, eenmalige aankoop afgewerkt. Slides van Revenue Management en dan nog inleidingetje van wanneer de stockbreuken niet gekend zijn. ;)

Nog iemand in TEW 2 bach:D

tom1

Legacy Member
Faun zei:
Als ge een verhaaltje hoort over iemand die 7 andere meisjes op de kamer sliep en alles heeft ondergespaagd incl hun handtassen en kleren. I'm guilty :sad:

Al bij al viel dat weekend wel nog mee :)

Gewoon veel te duur vond ik!

McGregor

Legacy Member
Faun zei:
Als ge een verhaaltje hoort over iemand die 7 andere meisjes op de kamer sliep en alles heeft ondergespaagd incl hun handtassen en kleren. I'm guilty :sad:

Al bij al viel dat weekend wel nog mee :)

Vertel :hug:

Ironpole

Legacy Member
stinky zei:
De reactie van haar vriendin was wel grappig:"Das normaal, die doet da altijd."
Bllijkbaar viel ze ook af in toe in de aula flauw.

Ah ja, ik wist niet wat er aan de hand was. Is ze dan van den trein gegaan of erop gebleven?



Ik ga proberen om straks droog in Zwijnaarde aan te komen... :sop:

Utred

Legacy Member
Faun zei:
Als ge een verhaaltje hoort over iemand die 7 andere meisjes op de kamer sliep en alles heeft ondergespaagd incl hun handtassen en kleren. I'm guilty :sad:
Details!

Mastamane

Legacy Member
McGregor zei:
Nog iemand in TEW 2 bach:D

BIS was zo erg dat ik tijdens de pauze vertrokken ben. Dan toch liever de Manu die er tenminste voor zorgde dat het stil was... :ironic:

GemaneDude

Legacy Member
Ik kon echt even goed een extra dag verlof hebben gepakt, de lessen van vandaag waren uitermate skippeable.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan