Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

mla

Legacy Member
veel te weinig gedaan dit weekend. En morgen een werkcollege duits terwijl ik nog geen enkele les geweest ben en die boeken nog niet heb. Kheb er wel spijt van dat ik geen spaans heb gekozen, wat een schijttaal is duits man :puke:

glashelder

Legacy Member
Mark gebruikt mijn fluostiften om op z'n gips te tekenen :s

Ik weet geen paperonderweerrpp. Ik heb wel vage ideeën maar die zijn allemaal zo... vaag :unsure: Veel te breed, waarschijnlijk. 't Is 100% vrije keuze dus ik weet het niet. 't Is gemakkelijker als je iets opgelegd krijgt.

Oh, Nas! Moeten wij iets meehebben voor dat verdiepeninoefenenverbredenoefensessieding van morgen? Slides? Boek? Iets?

Fliblit zei:
Sociolinguïstiek

:love:

Orchidee

Legacy Member
Nas zei:
Zalig, twee uur en een half nodig om op mijn kot te geraken :niceone:

Idem, ook 2,5u. Vooral het wachten op de tram stak me ferm tegen , kben helemaal doorweekt. Sjans dat mn trekrugzak goe tegen de regen kan.:unsure:

glashelder

Legacy Member
Utred zei:
Welk vak? Kzal helpen.

Sociologische benaderingswijzen. We moeten een onderwerp belichten aan de hand van 2 benaderingswijzen, en dan aantonen wat het verschil is.

Het onderwerp is dus echt volledig vrij. Ik zou zeggen dat het iets sociologisch moet zijn, maar iemand die ik ken heeft het een paar jaar geleden over psychiatrische problematiek gedaan of zo. Dus het kan best iets niet-sociologisch zijn, zolang je het daarna maar sociologisch behandelt.

Vernon

Legacy Member
3 uur woordenschat geblokt, joy. Fuck, ik haat die woordenlijsten (eigenlijk een boek :unsure:). 80 pg's doorlopende lijsten, bleh.

Utred

Legacy Member
glashelder zei:
Sociologische benaderingswijzen. We moeten een onderwerp belichten aan de hand van 2 benaderingswijzen, en dan aantonen wat het verschil is.

Het onderwerp is dus echt volledig vrij. Ik zou zeggen dat het iets sociologisch moet zijn, maar iemand die ik ken heeft het een paar jaar geleden over psychiatrische problematiek gedaan of zo. Dus het kan best iets niet-sociologisch zijn, zolang je het daarna maar sociologisch behandelt.

Doe iets over 9lives! Ik ben er zeker van dat het hier een sociologische goedmijn is.

glashelder

Legacy Member
Utred zei:
Doe iets over 9lives! Ik ben er zeker van dat het hier een sociologische goedmijn is.

Haha. Je zou vast wel iets sociologisch kunnen doen over internet/sociale netwerken of zo, ja :p Maar je moet al bestaande wetenschappelijke artikelen nemen en die dan analyseren, en ik vrees dat er nog niet zoveel over 9lives geschreven is. (Misschien idee voor mijn thesis :unsure:)

Mijn eerste idee was iets in de genderhoek, iets over feminisme of zo. En net zoek ik (totaal wanhopig, haha) op "random sociological subject", en 't eerste wat ik zie:

Wetenschappelijke artikelen voor random sociological subject
The conceptual practices of power: A feminist sociology … - Smith - Geciteerd door 1142

Dus misschien toch daar iets mee doen :p

Nas

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Idem, ook 2,5u. Vooral het wachten op de tram stak me ferm tegen , kben helemaal doorweekt. Sjans dat mn trekrugzak goe tegen de regen kan.:unsure:
Ja, die tram is echt een ramp. Ik kom toe, er staat minstens honderd man te wachten op tram 1. Tuurlijk kom ik toe wanneer iedereen er al staat en de tram net toekomt.
Volgende pas binnen 17 min: te voet naar m'n kot in de fucking regen.

Nas

Legacy Member
En die USB-stick van de UGent trekt op de kloten. Een bestand van +/- 700 MB lukt niet eens om erop te zetten :sop:

josilirios

Legacy Member
gans weekend gehad om rap iets af te maken en het uiteindelijk dees laatste half uurke weer gedaan, al bij al blij da'k het ni voor morgenvroeg heb gespaard, nu nog serieke zien en slapen, slaapwel studentjes

edit; AMAGAADROFLCOPTERSZ 800E POST! kzal weel ni goe slapen zo gans onder den adrenaline

Ironpole

Legacy Member
Mijn trein heeft 17 min in Sint-Niklaas stilgestaan voor medische bijstand voor een passagier. :crazy:

Orchidee

Legacy Member
Nas zei:
Ja, die tram is echt een ramp. Ik kom toe, er staat minstens honderd man te wachten op tram 1. Tuurlijk kom ik toe wanneer iedereen er al staat en de tram net toekomt.
Volgende pas binnen 17 min: te voet naar m'n kot in de fucking regen.

Khebt idee dat ik op dezelfde tram stond te wachten, ook de 1 met superveel volk, kon ook nie meer mee, twas ook 17min wachten op de volgende. Ben wel nie te voet gegaan, daarvoor zit ik echt wel te ver:p. Uiteindelijk tram vier gaan nemen, maar aan de Rozemarijnbrug nog een tijdje mogen wachten tegen dat de aansluitende tram aan de Coupure er was. Meh, zo verpest men dus mijn zondagavond^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan