Nas
Legacy Member
Dat was rond 20u30?
Ik ging ook tram 4 nemen, maar dan ben ik wat langer onderweg. Ik moet nl. naar de Kouter, van het station is dat een goei 20 min doorwandelen.
Met tram 4 is het dichtste dat ie stopt voor mij aan het zwembad denk ik. Dus das ook nog een goei 10 - 15 min stappen naar m'n kot.
Ik ging ook tram 4 nemen, maar dan ben ik wat langer onderweg. Ik moet nl. naar de Kouter, van het station is dat een goei 20 min doorwandelen.
Met tram 4 is het dichtste dat ie stopt voor mij aan het zwembad denk ik. Dus das ook nog een goei 10 - 15 min stappen naar m'n kot.
, wel nog nooit gebruikt.

ad:
Mja, zelf een beetje proberen lezen. Mijne kop doet ondertussen ook wel al kloteveel zeer van 20 minuten in diene regen te staan wachten.