Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

glashelder

Legacy Member
Fuck, verkeerde hoofdstuk zitten lezen dinsdag. Heb dat schoon gelezen en gemarkeerd en was van plan om dat nu samen te vatten... En dan zie ik dat die les pas helemaal op 't eind staat en dat ik een ander hoofdstuk had moeten lezen. Dus in plaats van nu iets samen te vatten dat ik al gelezen heb, moet ik nog beginnen met lezen :sad:

Wie ziet er nu ook hoofdstuk 3 helemaal op 't eind van 't semester, en in 't begin 4 na 1 :wtf:

OxYg3N

Legacy Member
Matt. zei:
Euh, waarschijnlijk, daar hou ik me niet mee bezig maar andere mensen. :unsure: (Maar die broodjes tomaat mozzarella zijn toch veel beter dan alle andere broodjes dus ge moogt niet klagen!)

De geldkraan wordt dichtgedraaid, ik mag niet meer op kot volgend jaar, hurray voor iedere dag 3h pendelen (6h50 thuis vertrekken met de fiets, 7h15 trein naar Brugge, 7h35 trein Brugge-Gent, 8h-8h15 naar de campus fietsen, 's avonds omgekeerd) in uw thesisjaar. :sop: Toch aan 't overwegen mijn spaarcenten aan te spreken en een jaar als monnik te leven op kot... Pff.

Ik doe het ook al 1.5 jaar op deze manier. Op zich niet echt aangenaam. Om 8u30 les is om 6u opstaan voor mij. Om 10u45 les is bv om 8u opstaan voor mij en 12u15 les is om 9u30 opstaan.

Ik ben ongeveer iedere dag ook 2.5 uur aan het pendelen, door de week heen doe ik niks meer voor school 's avonds en tot nu toe is het zo gelukt. Ik ben wel altijd ontzettend moe, misschien dat dat toch daarmee te maken heeft deels.

josilirios

Legacy Member
devi zei:
Ik doe het ook al 1.5 jaar op deze manier. Op zich niet echt aangenaam. Om 8u30 les is om 6u opstaan voor mij. Om 10u45 les is bv om 8u opstaan voor mij en 12u15 les is om 9u30 opstaan.

Ik ben ongeveer iedere dag ook 2.5 uur aan het pendelen, door de week heen doe ik niks meer voor school 's avonds en tot nu toe is het zo gelukt. Ik ben wel altijd ontzettend moe, misschien dat dat toch daarmee te maken heeft deels.

check, pendel 3 uur per dag en als ge dan nog wat drukke rooster krijgt (rond de 30 uur) zijde echt wel plat, betrap mezelf er tegenwoordig veel op da'k 's avonds gewoon in slaap lig in de zetel, nuja ben ook wel wat ziek..

Th1x4nG

Legacy Member
glashelder zei:
Fuck, verkeerde hoofdstuk zitten lezen dinsdag. Heb dat schoon gelezen en gemarkeerd en was van plan om dat nu samen te vatten... En dan zie ik dat die les pas helemaal op 't eind staat en dat ik een ander hoofdstuk had moeten lezen. Dus in plaats van nu iets samen te vatten dat ik al gelezen heb, moet ik nog beginnen met lezen :sad:

Wie ziet er nu ook hoofdstuk 3 helemaal op 't eind van 't semester, en in 't begin 4 na 1 :wtf:

strever problems? :p

glashelder

Legacy Member
Th1x4nG zei:
strever problems? :p

Ik had een plan! In mijn hoofd. Eerst dat en dan dit en dan blabla. En nu ligt het allemaal overhoop en waaahh. En morgen heb ik veel minder tijd en tegen maandag moet dat hoofdstuk gelezen zijn (is nu wel gebeurd) waardoor ik iets anders waarschijnlijk niet meer kan lezen en ik dat waarschijnlijk door de week moet doen (en zie hierboven voor "ik doe niks meer door de week wegens doodgaan door pendelen").

+ ik wou lijk de rest van de avond gewoon webcomics lezen en al, niet domme theorieën proberen te begrijpen.

Dus ja, strever problemens :unsure:

Fliblit

Legacy Member
Beste studenten

De colleges Geschiedenis van de Nederlanden van 1 maart en 8 maart vervallen.
Op 15 maart is er inhaalcollege van 14u00 tot 19u00 in lokaal A 214.

Vriendelijke groet

15 maart: D-Day :( :( :(

Orchidee

Legacy Member
Ik geraak precies niet in gang vandaag. Tis nochtans alleen maar tekenen en kleuren dat ik moet doen maar zelfs daar heb ik geen zin in.

Ironpole

Legacy Member
Morgen is er veel bewolking met regen, mogelijk ook natte sneeuw. Plaatselijk kan de neerslag overvloedig zijn. Van dinsdag tot en met zaterdag wordt het wisselvallig weer met vooral woensdag regen en veel wind.
Fuck off, echt. :sop:
Morgen naar Zwijnaarde en woensdag sollicitatie waarvoor ik 16 km heen en dan ook nog eens terug moet fietsen. :sop:

Fliblit

Legacy Member
In derde bach moeten we ons blijkbaar specialiseren in taalkunde, literatuur of geschiedenis. Net eens opgezocht wat je kan kiezen:

Specialisatiemodule algemene taalkunde

8 studiepunten kiezen.

F0AR4A Taalkundige enquêtering en experiment
F0UK9A Sociolinguïstiek
F0AR0A Cognitieve en functionele grammatica
F0AR2A Corpuslinguïstiek
F0AR3A Computerlinguïstiek
F0AR5A Taalverwerving

Kan niet wachten tot volgend jaar :scream:

coldplayke

Legacy Member
Ik was op ze alle 2 gebuisd :D
Hopelijk gaat English linguistics beter -.-''

Fliblit

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik was op ze alle 2 gebuisd :D
Hopelijk gaat English linguistics beter -.-''

Ik ook :unsure: maar niettegenstaande de buizen is het wel leuk en interessant :p

coldplayke

Legacy Member
Ik vind alles wel interessant, was het examen ook maar interessant :unsure:

edraket

Legacy Member
Matt. zei:
Gezocht: interessante microbiële gemeenschap om te analyseren!

Ik wil gerust mijnen afwas een week langer laten staan! Alles voor de wetenschap.

Es mijn gerief maken voor naar Gent te vertrekken straks, de weken vliegen voorbij :(

Matt.

Legacy Member
edraket zei:
Ik wil gerust mijnen afwas een week langer laten staan! Alles voor de wetenschap.

Es mijn gerief maken voor naar Gent te vertrekken straks, de weken vliegen voorbij :(

Daar kunt ge niet veel uit te weten komen wrs. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan