Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

s0123986

Legacy Member
Zwaar paniek hier. Examen over 22 uur en van het tweede deel van de cursus kan ik dus nog gene zak. Hopelijk vlot het nu extra goed door de stress

Plutus

Legacy Member
Joeshoe zei:
Goe zot noem ik die.
Hangt af van de situatie eh :p donderdag ben ik rond 16u thuisgekomen van mijn examen vennootschapsrecht, een episode Friends gekeken en dan meteen begonnen aan het volgende tot 1u ofzo. Als ze tussen twee examens maar één dag leggen hebt ge niet veel keuze :sop:

Racing_Genk

Legacy Member
Klaar met bank & fin en heb pas woensdag namiddag examen..

Gelukkig staan er examenvragen, studietoetsen,... online :p

megrohlsta

Legacy Member
Utred zei:
Zijn er hier mensen die op de dag van een examen al beginnen blokken voor het volgende?

Ik moet wel, aangezien ik bijna elke dag een examen heb. Dat was wel wat anders in januari. Vond ik wel fijner, om zo een dagje rust tussendoor te hebben. :doh:

Kenzani

Legacy Member
Even een vraagje aan de economen:

Is de bruto rente = netto rente bij een zichtrekening?

Ik weet dat dit bij een spaarrekening het geval is maar hoe zit dat nu bij de zichtrekening?

Drew

Legacy Member
megrohlsta zei:
Ik moet wel, aangezien ik bijna elke dag een examen heb. Dat was wel wat anders in januari. Vond ik wel fijner, om zo een dagje rust tussendoor te hebben. :doh:
:')))))))))))))))))))))

lantaarnpaal

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Klaar met bank & fin en heb pas woensdag namiddag examen..

Gelukkig staan er examenvragen, studietoetsen,... online :p

Da stuk over duration en volgende is echt zot saai geschreven :sleep:

Welke special topics moeten wij nu kennen? Ik zat die les bij de HIRS en die moeten ST2 kennen, is da hetzelfde voor ons? :unsure:

Racing_Genk

Legacy Member
Uhm nee, wij moeten 1 en 3 kennen.

(gelukkig want 2 lijkt me verreweg het moeilijkst)

Tsubasa

Legacy Member
Nog steeds geen stress voor woensdag terwijl ik den helft niet meer kan (heb ik net gemerkt, iemand stelde wat vragen via sms). Dit is echt raar... Goed tegen vanavond alles 1x doorgenomen en dan beginnen herhalen + morgen herhalen.

Racing_Genk

Legacy Member
Da stuk over duration en volgende is echt zot saai geschreven

Ik vind het soms wel onnozel uitgelegd, zoals die deviezen swaps is nauwelijks uitleg van int boek en ineens komen die daar met zo'n rare vraag af bij de voorbeeld examenvragen:s

cdp1193

Legacy Member
Ik maak nu al de hele tijd zot stomme fouten bij m'n oefeningen. :doh: Waardoor ik gigantisch veel tijd verlies omdat ik op zoek moet gaan naar stomme rekenfouten.

Kowalskii

Legacy Member
Tsubasa zei:
Nog steeds geen stress voor woensdag terwijl ik den helft niet meer kan (heb ik net gemerkt, iemand stelde wat vragen via sms). Dit is echt raar... Goed tegen vanavond alles 1x doorgenomen en dan beginnen herhalen + morgen herhalen.

Zorg gewoon dat ge zeker u oef kunt van H1,4,7 en 12 ;)

Ironpole

Legacy Member
Zotten stress. Morgen oefeningenexamen dus ben oefeningen aan het maken (die soms stroef gaan en GIGANTISCH zijn) maar ik kan de theorie voor donderdag nog niet goed genoeg. Ik weet niet waar eerst aan beginnen. :crazy: (maar dan met een sip mondje)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan