Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

coldplayke

Legacy Member
GemaneDude zei:
Zweeds valt als ik mij niet vergis in het 1ste semester samen met ATW2. :/
Kom mee Portugees doen!

Kunt ge Zweeds niet in het 2de semester nemen?
Mijn ma zei vandaag nog: allé *naam*, pak toch Portugees, das een kei vrouwelijke taal.
:unsure:

Tsubasa

Legacy Member
Kowalskii zei:
Ah kdacht dat ge morgen accounting B had :lol:
Welk vak hebt ge dan mss?

Bedrijfsfinanciering. Niet zo moeilijk maja, ge moet wel de berekeningswijzes kennen natuurlijk en het zijn er wel veel :p

't is gewoon weer een typisch geval van dat ge het zelf niet kunt omdat ge er niet genoeg mee bezig zijt geweest en wanneer ge dan naar de oplossing kijkt: "ah ja, natuurlijk".

Nas

Legacy Member
Utred zei:
Als ge ze tegen het einde van de examens nie hebt binnengedaan ga ik vies zijn.
Binnendoen is al redelijk vergezocht. Er contact mee leggen is al voldoende imo.
Ik moet ook rekening houden met een eventueel lief. :unsure:

Ik zou eigenlijk nog wat oefeningen moeten maken, maar echt geen goesting. Ik snap er soms echt geen zak van en dat is me nog nooit voorgekomen. :sop:

Ik kan het misschien aan dat poezeken vragen :unsure:

GemaneDude

Legacy Member
coldplayke zei:
Kunt ge Zweeds niet in het 2de semester nemen?
Mijn ma zei vandaag nog: allé *naam*, pak toch Portugees, das een kei vrouwelijke taal.
:unsure:

Ik denk dat Zweeds een jaarvak is. :/
Vrouwelijk vrouwelijk :sop:

Baats

Legacy Member
Dubbel gevoel bij het examen.. Ik kon maar een oefening van 4 op de 20 niet, bij de rest had'k echt een goed gevoel. Kom ik buiten, begint iedereen daar andere antwoorden te zeggen..

bv. Snowy, ik had de regels van het Altmark-arrest bij de derde vraag, blijkbaar moest dat helpen van sociaal-achtergestelde regio's, natuurrampen etc zijn..

Geen idee wat ik nu moet verwachten dus. Woensdag al Spaans, en nog steeds geen idee of het schriftelijk, mondeling of beide gaat zijn. Gogo HoGent.


Edit: En Raad van Europa met Raad vd EU omgewisseld, FFFFUUUU

n9ne

Legacy Member
Iemand hier nen krak in het ontcijferen van een examencontract van Artevelde?

Fliblit

Legacy Member
Commentaar gekregen op m'n essay. "The essay is pretty coherent and the style of writing is satisfactory. Yet your use of the past tense throughout is awkward. The present tense is preferable in an essay in which you discuss a literary text." Geen punten, kzal wel geslaagd zijn zeker :unsure:

GemaneDude zei:
Write it again! :p

Straks, ben er nog niet helemaal over dat al mijn moeite voor niets was :cry:

Utred

Legacy Member
Waarom hebt gij een bespreking van een tekst in de verleden tijd geschreven?:unsure:

coldplayke

Legacy Member
Fliblit zei:
Commentaar gekregen op m'n essay. "The essay is pretty coherent and the style of writing is satisfactory. Yet your use of the past tense throughout is awkward. The present tense is preferable in an essay in which you discuss a literary text." Geen punten, kzal wel geslaagd zijn zeker :unsure:

Daar hebben ze bij ons heel vaak op gehamerd :p

@Utred: ik denk dat hij het verloop van het verhaal in de verleden tijd had gezet, niet zijn analyse (als je dat bedoelt). Bijvoorbeeld: Edith ran to the store ipv Edith runs to the store

Ik moet schrijfster worden :cool:

Nas

Legacy Member
Baats zei:
Dubbel gevoel bij het examen.. Ik kon maar een oefening van 4 op de 20 niet, bij de rest had'k echt een goed gevoel. Kom ik buiten, begint iedereen daar andere antwoorden te zeggen..

bv. Snowy, ik had de regels van het Altmark-arrest bij de derde vraag, blijkbaar moest dat helpen van sociaal-achtergestelde regio's, natuurrampen etc zijn..

Geen idee wat ik nu moet verwachten dus. Woensdag al Spaans, en nog steeds geen idee of het schriftelijk, mondeling of beide gaat zijn. Gogo HoGent.


Edit: En Raad van Europa met Raad vd EU omgewisseld, FFFFUUUU
Zit gij in uw eerste bachelor rechten?


Vandaag geen klop meer doen. Online test gedaan en ik had maar 2 fouten, take that bitchez :cool:

Fliblit

Legacy Member
Omdat het boek zich afspeelde in het verleden en de kindertijd heel belangrijk was en ik daar niet meteen iets over terug vond dat dat niet mocht :unsure: Enkel dit: "Sequences of sentences that share the same tense (and thus show tense cohesion) will tend to be understood as coherent. As soon as a change of tense occurs, there will be a break in coherence." Coherent is het wel :unsure:

coldplayke zei:
@Utred: ik denk dat hij het verloop van het verhaal in de verleden tijd had gezet, niet zijn analyse (als je dat bedoelt). Bijvoorbeeld: Edith ran to the store ipv Edith runs to the store

Ik moet schrijfster worden :cool:

Zo ja :p

Gatsby

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik ben aan het twijfelen om volgend jaar toch Zweeds als keuzevak te nemen. Ik vind Naamkunde en Logica heel interessant, maar ik ben echt rotslecht in zo'n vakken x)
Dan beter een grammaticavak nemen waar ik wel heel goed in ben.


Kunnen jullie al in 2e bach keuzevakken nemen?

Racing_Genk

Legacy Member
Ik vind die grappen echt slecht.

Daniel van binnen, van buyten. Christian metzelder en zonderselder:sop:

Al zijn de photoshop skills van die van binnen wel redelijk lachwekkend ja
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan