Dubbel gevoel bij het examen.. Ik kon maar een oefening van 4 op de 20 niet, bij de rest had'k echt een goed gevoel. Kom ik buiten, begint iedereen daar andere antwoorden te zeggen..
bv. Snowy, ik had de regels van het Altmark-arrest bij de derde vraag, blijkbaar moest dat helpen van sociaal-achtergestelde regio's, natuurrampen etc zijn..
Geen idee wat ik nu moet verwachten dus. Woensdag al Spaans, en nog steeds geen idee of het schriftelijk, mondeling of beide gaat zijn. Gogo HoGent.
Edit: En Raad van Europa met Raad vd EU omgewisseld, FFFFUUUU