josilirios
Legacy Member
freakykiller zei:Als ik gefrustreerd ben is het iets meer Bloodbath - Stillborn Savior - YouTube
Ieder zijn stijl zeker 
Nee maar 'k vond het lied wel toepasselijk op veel vakken

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
freakykiller zei:Als ik gefrustreerd ben is het iets meer Bloodbath - Stillborn Savior - YouTube
Ieder zijn stijl zeker 

Fliblit zei:Godverdomme ik had een heel tekstje geschreven maar ik heb per ongeluk mijn tab gesloten![]()

Tsubasa zei:Nog steeds geen stress voor woensdag terwijl ik den helft niet meer kan (heb ik net gemerkt, iemand stelde wat vragen via sms). Dit is echt raar... Goed tegen vanavond alles 1x doorgenomen en dan beginnen herhalen + morgen herhalen.
't is altijd iets met de wijven | Facebook
Zalige discussies -> perfecte ontspanning!
joshetei zei:Het examen morgen: we krijgen een uitgewerkte oefening waaruit we 20-30 fouten moeten halen. Zelfs het gegeven kan fout zijn... *enters paranoid mode*
Ge bedoelt de foto-albums?
Maar die laatste status, discussie van meer dan 250 posts 
Tsubasa zei:Ik heb een vak uit het 3e en ik denk dat gij in de 2e bach zit, nee?![]()

Niet echt. Maar ze lachte wel naar mij.AmandaH zei:hebt ge er ondertussen al iets tegen gezegd?![]()

Nas zei:Niet echt. Maar ze lachte wel naar mij.
Ik ga blij zijn als dat strontvak achter de rug is. Dan enkel nog interessante vakken
josilirios zei:Ieder zijn stijl zeker
Nee maar 'k vond het lied wel toepasselijk op veel vakken![]()

TheRedDevils zei:Kben Duits al beu.
ZINLOZE WOORDENSCHAT
Tsubasa zei:Ik heb een vak uit het 3e en ik denk dat gij in de 2e bach zit, nee?![]()
