Blackend
Legacy Member
Iemand woensdag examen halfgeleidercomponenten?
http://www.memelinks.com/im-watching-you.gif
Moet toezicht houden
http://www.memelinks.com/im-watching-you.gif
Moet toezicht houden

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Digital Lies zei:Examen om 8u. Best eens in m'n bed kruipen zeker?![]()
Liquigi zei:pff motivatie is weer nergens he, heb zo een ik-doe-het-volgend-jaar-of-in-augustus-wel-gevoel
Vakantie kan niet rap genoeg daar zijn
motivatietips altijd welkom
Ik snap eigenlijk niet hoe je dat gevoel kan hebben, je doet toch alleen maar jezelf miserie aan zo? Zelfs als het enorm nipt is, ik probeer toch in 1e zit door efkes extra gas te geven. Heb voor het vorige examen zelfs tot 1u gewerkt, stel u voorLiquigi zei:pff motivatie is weer nergens he, heb zo een ik-doe-het-volgend-jaar-of-in-augustus-wel-gevoel
Vakantie kan niet rap genoeg daar zijn
motivatietips altijd welkom

Staat dat niet ergens in uw boek? Ik weet nog dat ik er toen ook niet was in de les en het op mijn examen toch perfect kon, dus het zal wel ergens uitgelegd staanmla zei:Weet er iemand hoe ge een spinnenwebdiagram construeert met een ti 83/84?


Manu zei:Staat dat niet ergens in uw boek? Ik weet nog dat ik er toen ook niet was in de les en het op mijn examen toch perfect kon, dus het zal wel ergens uitgelegd staan![]()
. Fuck he, da komt sowieso op het examen

Brek zei:Ik keek net naar de vb examenvragen op Toledo en ik kan op niets antwoorden. Van waar komen die vragen? Die onderwerpen staan toch niet in die samenvatting van Dropbox?
Post op onze dropbox. Blijkbaar gewoon de samenvatting geleerd zonder ook maar een keer op toledo te kijken wat er nu precies te kennen is. Dat was dan 9 uur voor het examen.![]()
