Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

freakykiller

Legacy Member
Ook eens in me bed kruipen, had gepland maar 3 uur te slapen ma meh geen zin in nog examenvragen.

Iemand

Legacy Member
Dju, das hier stil.
Als ik morgen evenveel zou doen als vandaag, ben ik morgen klaar voor mijn vak van donderdag. :unsure:

Th1x4nG

Legacy Member
Ik leef nog mja, ni veel te vertellen. Er gaaat nog veel werk aan de winkel zijn de komende 2 dagen maar de goesting staat weer op een all-time low. :)

Liquigi

Legacy Member
pff motivatie is weer nergens he, heb zo een ik-doe-het-volgend-jaar-of-in-augustus-wel-gevoel :(
Vakantie kan niet rap genoeg daar zijn

motivatietips altijd welkom

Mudi

Legacy Member
Liquigi zei:
pff motivatie is weer nergens he, heb zo een ik-doe-het-volgend-jaar-of-in-augustus-wel-gevoel :(
Vakantie kan niet rap genoeg daar zijn

motivatietips altijd welkom

Idem hier.

Moet een 10 op 15 halen en dat gaat nooit lukken aangezien ik het leerstof veel te vaag ken. Dus dat wordt dik buizen morgen.

Th1x4nG

Legacy Member
Tweede adem gevonden. Al z'n mijn longen ook wel rap leeg als de wat moeilijkere oefeningen beginnen komen. :p

mla

Legacy Member
Weet er iemand hoe ge een spinnenwebdiagram construeert met een ti 83/84?

Baats

Legacy Member
En we vliegen erin. Op 1 dag Spaans zo deftig mogelijk proberen te leren..

Plutus

Legacy Member
Liquigi zei:
pff motivatie is weer nergens he, heb zo een ik-doe-het-volgend-jaar-of-in-augustus-wel-gevoel :(
Vakantie kan niet rap genoeg daar zijn

motivatietips altijd welkom
Ik snap eigenlijk niet hoe je dat gevoel kan hebben, je doet toch alleen maar jezelf miserie aan zo? Zelfs als het enorm nipt is, ik probeer toch in 1e zit door efkes extra gas te geven. Heb voor het vorige examen zelfs tot 1u gewerkt, stel u voor :unsure:

mla zei:
Weet er iemand hoe ge een spinnenwebdiagram construeert met een ti 83/84?
Staat dat niet ergens in uw boek? Ik weet nog dat ik er toen ook niet was in de les en het op mijn examen toch perfect kon, dus het zal wel ergens uitgelegd staan :p

h0pje

Legacy Member
Nu nog ff proberen herhalen en dan op naar het examen. De examenoefeningen van vorige jaren gingen wel relatief vlot, dus ik hoop dat ze ongeveer in dezelfde lijn liggen. Laatste hoofdstuk ken ik wel bijna niet :(

Oh well, we'll see. Veel succes aan iedereen die er straks ook mag in vliegen.

mla

Legacy Member
Manu zei:
Staat dat niet ergens in uw boek? Ik weet nog dat ik er toen ook niet was in de les en het op mijn examen toch perfect kon, dus het zal wel ergens uitgelegd staan :p

nope, da is op het monitoraat gezegd geweest maar ik ben da blad kwijt. Ik heb ergens op internet gevonden dat dat bij 2nd FORMAT staat, maar bij mij staat er niks :(. Fuck he, da komt sowieso op het examen

EDIT: toch gevonden :p

Brek

Legacy Member
Ik keek net naar de vb examenvragen op Toledo en ik kan op niets antwoorden. Van waar komen die vragen? Die onderwerpen staan toch niet in die samenvatting van Dropbox?

Post op onze dropbox. Blijkbaar gewoon de samenvatting geleerd zonder ook maar een keer op toledo te kijken wat er nu precies te kennen is. Dat was dan 9 uur voor het examen. :lol:

h0pje

Legacy Member
Brek zei:
Ik keek net naar de vb examenvragen op Toledo en ik kan op niets antwoorden. Van waar komen die vragen? Die onderwerpen staan toch niet in die samenvatting van Dropbox?

Post op onze dropbox. Blijkbaar gewoon de samenvatting geleerd zonder ook maar een keer op toledo te kijken wat er nu precies te kennen is. Dat was dan 9 uur voor het examen. :lol:

Awtch! Ik heb soms ook teveel blind vertrouwen in oude samenvattingen als ik echt te weinig tijd heb. Gelukkig heb ik zoiets nog nooit meegemaakt en bekijk ik altijd wel eerst wat er gekend moet zijn :p

boogje

Legacy Member
Gewoon uit uw boek leren. De meeste mensen kunnen echt geen goede samenvattingen maken, vind ik. :/ En dan ben je ook meteen zeker dat je de juiste dingen leert.

josilirios

Legacy Member
Ik had het deze examenperiode bijna voor, een vakje van 2 studiepunten waar je de examenvragen op voorhand weet en gewoon moet opzoeken in de cursus, dus rap een samenvatting van vorige jaren genomen maar blijkbaar hadden die deels andere vragen. Gelukkig heeft iemand het op tijd vermeld of had daar ook mooi gestaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan