Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

thommich

Legacy Member
joshetei zei:
Al die zotte vragen (en antwoorden) op onze facebookgroep van ons jaar, voor het examen van morgen. Kheb gans die conversatie afgeprint, morgen eens opt gemak lezen opt examen :p

Haha, nice. Staan paar nuttige dingen in, maar niet echt belangrijk denk ik...

Heb niet echt zin in dat examen. Vrees voor een nogal grote fail.

En het feit dat het om 8u30 is zal met mijn fucked up bioritme ook niet helpen. (Normaal slaap ik van 1u30 tot 11 ofzo...)

glashelder

Legacy Member
Iemand zei:
Auditorium F. Mondeling rond 3 uur.

Ik wist niet eens dat wij (allez, jullie eigenlijk, wij hebben geen lokalen :sad:) een auditorium F hadden? A, B, C en D ken ik, en I, II, III en de rode en de blauwe zaal.

Iemand

Legacy Member
glashelder zei:
Ik wist niet eens dat wij (allez, jullie eigenlijk, wij hebben geen lokalen :sad:) een auditorium F hadden? :unsure: A, B, C en D ken ik, en I, II, III en de rode en de blauwe zaal.

2e verdieping van een kloostervleugel. :p
Tis naast de rode zaal als ik mij niet vergis.

glashelder

Legacy Member
Iemand zei:
2e verdieping van een kloostervleugel. :p
Tis naast de rode zaal als ik mij niet vergis.

Klooster? :unsure: Er is blijkbaar nog een auditorium G ook. Eén doolhof is dat nog voor mij :p Ik vind daar elk jaar nieuwe sluiproutes.

Tsubasa

Legacy Member
Joeshoe zei:
Ik rijd toevallig met een oud fordje en dat moet echt de beste vergelijking ooit zijn ivm mac vs de rest. :p Klopt als een bus.

Hehe, merci :D. Hier ook een oud Fordje (allee, niet van mezelf).

Binnenkort wel een hybride. Hoe hip zijn wij hier. Wel 136 PK. Kijk er eigenlijk wel naar uit, nog 2 weken en hij staat hier. Hopelijk mag ik rijden van mijn pa maar zal wel.

Power mode here I come. Oh yes, it has it :evil:

Plutus

Legacy Member
En gedaan! Serieke kijken en morgen om 10u30 mondeling, zou in principe moeten lukken.. 'Geen theorie blokken, gebruik uw logisch verstand en ge komt er ook". Ben eens benieuwd!

Nunak

Legacy Member
Cadiuro zei:
"Hi, I'm a programmer"
BATS STALEN ONDERBROEK
DAAR KOMDE NI IN, KEREL

Tenzij ik em echt verkeerd begrepen heb

Ah kdacht dat dat een gewone slip was :s

Maar das kei erg :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

glashelder

Legacy Member
Ik dacht ook dat het een slipje met puntjes was, als in "haha, dat gebeurt toch nooit."

WolCoM

Legacy Member
Bleh, geen zin meer om te herhalen. Maar tis ofwel nu doordoen ofwel vroeger opstaan. Ff pauzeren!

Kowalskii

Legacy Member
Keer gaan slapen, morgen zal 't weer knallen worden
Succes @ de nachtcrew

freakykiller

Legacy Member
Lol programmeren kan toch zo sucken :lol:, vooral C/C++. Java was goddelijk.

Mudi

Legacy Member
Pff, morgen ga ik dik op mijn bakkes gaan en het is mijn eerste examen.

Ik heb eigenlijk al geen zin om dat examen te maken want ik ga me goe belachelijk maken bij de prof :s

EK en examens, ik kon het al raden!!!

glashelder

Legacy Member
Cadiuro zei:
Ik wil ni gaan slapen want dan is mijn pauzedag om :(

Zelfde hier. Allez, niet dat ik nog veel moet doen voor 't volgende examen maar nu is het juist zo leuk. Heb al hele avond koppijn en het is net sinds een uurtje gedaan waardoor ik nu pas echt goed wakker ben en zin heb om allerlei series te checken en zo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan