Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fliblit zei:Gemane, klik hier![]()

Nas zei:Hoe kan je nu een examen vergeten :') :') :') :') :')
En ik ben wel voor OS X, maar sowieso geen laptop fan. Ik heb een iMac staan thuis en dan met dat het in het begin van het jaar promotie was, een MacBook Pro gekocht met 10% korting ofzo.


Baats zei:Nee, 't is die vraag dat ik niet kon, wel kostelijk natuurlijk. Vond die vraag van overheidssteun ook niet zo duidelijk, bij dat van DL en PIGS heb'k niet zo'n zotte oplossingen gevonden, maar toch genoeg gok ik. Oefening van kapitaal/welvaart heb'k gewoon letterlijk die grafiek van die ene op confidus gekopieerd![]()

Meet Ronny Verhoevencdp1193 zei:De prof van plantkunde staat daarvoor gekend: vorig jaar was hij zijn examen vergeten en had hij z'n GSM afgezet waardoor niemand hem kon bereiken, dit jaar zag hij na 45 min dat er een pagina ontbrak in 1 van de examenversies. Het leuke is, is dat er al mensen met die versie ingediend hadden.
Heeft blijkbaar zijn assistent die daarvoor verantwoordelijk was publiekelijk voor al het vuil van de wereld uitgescholden.Beste studenten,
Het examen Koude Oorlog vindt donderdag 14 juni om 14u plaats in audtoria I en II van de Universiteitstraat. Jullie worden als volgt over deze twee auditoria verdeeld:
AUDITORIUM I: ENKEL STUDENTEN BACHELOR POLITIEKE WETENSCHAPPEN + STUDENTEN BACHELOR/MASTER GESCHIEDENIS
AUDITORIUM II: AL DE REST (DUS OOK DE VOORBEREIDINGSPROGRAMMA'S AND SCHAKELPROGRAMMA'S IP EN EU!)
Met vriendelijke groet,
Mattias

Tsubasa zei:Als je met een Audi of Mercedes rijdt terwijl je een Fordje gewoon bent, is dat een groot verschil. Als ik op de mac zit van mijn vriendin, voel ik niet hetzelfde verschil. Maar ik ben mss een te grote fan van rijden om dat objectief te kunnen beoordelen
.
Klopt als een bus.J.F. zei:


