Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

noreeeee

Legacy Member
bluecadet3 zei:
En wie betaalt het? dis gonna b good

Mijn ouders hopelijk. Als ze niet willen, ik heb na mijn vakantiejob ongeveer voldoende bij elkaar voor het eerste semester te betalen en het tweede semester begin ik als alles goed loopt toch met werken. Alles boven terug thuis wonen.

Plutus

Legacy Member
Mocht ik uw pa zijn, het enige dat ge zou krijgen zouden een paar lappen zijn :p

NotoriousP

Legacy Member
Als zijn pa hem zou slaan zou dat al wel gebeurd zijn wanneer hij met zijn communistische bullshit begon...

noreeeee

Legacy Member
Utred zei:
Nen echte communist:unsure:

Manu zei:
Mocht ik uw pa zijn, het enige dat ge zou krijgen zouden een paar lappen zijn :p

NotoriousP zei:
Als zijn pa hem zou slaan zou dat al wel gebeurd zijn wanneer hij met zijn communistische bullshit begon...

Ok jongens... Studeer nu maar een beetje verder voor jullie examens. Ik merk precies dat jullie wat gefrustreerd zijn. Vlot het niet zo goed?

TheRedDevils

Legacy Member
kakmongool zei:
Omdat Duits veel toffer is als je geld wil verdienen later!
Trouwens op je examen Duits 1 komt er altijd een dativ mv dat je plus n moet doen. Zoals bv. mit den Mitarbeitern. (het is maar dat je het weet).

Jij hebt dat examen dus al gehad? Hoeveel had je daarvoor?

Cadiuro

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Op mijn facebookfeed de leerlingen aardrijkskunde bespied (caduiro is daar ene zeker van?) en dit gevonden :lol:

Raad het woord dat ze zoeken: http://i.imgur.com/Ec3bs.jpg

continentendrift

Dude kheb da hier al twee keer gepost intussen, ma niemand wil raden :s
Benjamin zelf doet trouwens geen geografie meer :p

Ge raadt trouwens nooit wie da geraden had

cdp1193

Legacy Member
NotoriousP zei:
Als zijn pa hem zou slaan zou dat al wel gebeurd zijn wanneer hij met zijn communistische bullshit begon...

:rofl:

Ik zat bij die rebus te denken aan directe injectie. Niet echt juist blijkbaar.

lantaarnpaal

Legacy Member
Cadiuro zei:
Dude kheb da hier al twee keer gepost intussen, ma niemand wil raden :s
Benjamin zelf doet trouwens geen geografie meer :p

Ge raadt trouwens nooit wie da geraden had

Tom S.?

Fliblit

Legacy Member
Ik had vorig semester een 13/20, dus ik moet nu maar een 7 halen. Doordat we al een hele hoop taakjes hadden gemaakt doorheen het semester staat het examen, beide semesters samengeteld, nu blijkbaar in totaal maar op 5 vd 20 punten. Ik zat hier weer te stressen voor niets :s

Nunak

Legacy Member
Pff over minder dan 12 uur examen en ik ken de leerstof momenteel enkel maar in grote lijnen :s

Snowyflake

Legacy Member
Burntfaceman zei:
KHeb morgen een MC examen met enkel juist/fout vragen (zonder verdere uitleg vereist, dus 50% kans) waarbij een gis correctie van -0.5/+1 wordt gehanteerd. Zou het hier intressant zijn om te gokken al ik niet zeker ben over bepaalde vragen?

Gokken. Als ge er 10 gokt heb je statistisch gezien 5 juist en 5 fout. dus +5 * 1 en -5 * 0.5 dat is 2.5/10 ipv 0/10. En moest je er bv 12 gokken en pech hebben en je hebt er geen 6 juist maar slechts 4 juist dan is het nog altijd +4*1 en -8*0.5 en kom je nog altijd op 0, wat je zou gehad hebben moest je niets gegokt hebben.

Emotioneel is gokken soms moeilijk maar imo moet ge die langs de kant zetten en gewoon doen.

Let wel op: hoe minder vragen dat je niet weet hoe minder interessant gokken zal zijn. Dus voor uzelf uitmaken vanaf hoeveel vragen dat je niet weet je zal beginnen gokken.
Maja als je er 22/25 zeker weet dan maakt het niet uit of je roekeloos gokt of niet dus dat probleem lost zichzelf wel op.

Kowalskii

Legacy Member
Snowyflake zei:
Gokken. Als ge er 10 gokt heb je statistisch gezien 5 juist en 5 fout. dus +5 * 1 en -5 * 0.5 dat is 2.5/10 ipv 0/10. En moest je er bv 12 gokken en pech hebben en je hebt er geen 6 juist maar slechts 4 juist dan is het nog altijd +4*1 en -8*0.5 en kom je nog altijd op 0, wat je zou gehad hebben moest je niets gegokt hebben.

Emotioneel is gokken soms moeilijk maar imo moet ge die langs de kant zetten en gewoon doen.

Let wel op: hoe minder vragen dat je niet weet hoe minder interessant gokken zal zijn. Dus voor uzelf uitmaken vanaf hoeveel vragen dat je niet weet je zal beginnen gokken.
Maja als je er 22/25 zeker weet dan maakt het niet uit of je roekeloos gokt of niet dus dat probleem lost zichzelf wel op.

Das ni moeilijk, tis eerder moeilijk om niet te gokken :D

Matt.

Legacy Member
NotoriousP zei:
Als zijn pa hem zou slaan zou dat al wel gebeurd zijn wanneer hij met zijn communistische bullshit begon...

:rofl:

Maar eens het laatste hoofdstuk aanvatten, al paar uur niets aan 't doen! Nog maar 5 dagen, omg. :unsure:

glashelder

Legacy Member
Nas zei:
Million Dollar Baby is de meest magistrale film ooit. Period.

Ik zit hier naar Fame te kijken :lol: Vorige examenperiode was het Arachnophobia geloof ik. Blijkbaar nogal de neiging om naar oude, campy films te kijken tijdens de examens.

Racing_Genk

Legacy Member
Amai slechte dag, wel hele dag geleerd maar om het kwartier zit ik wel voor twee minuten op één of andere site ff te surfen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan