Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Subai

Legacy Member
joshetei zei:
Ge vergeet nog een empirische slackfactor in te rekenen

:rofl:

Bon, vietnam nog eens herhalen en dan nog 2uurkes knallen. Keer kijken wat ik kan gedaan krijgen, hoe meer hoe beter want donderdag al examen.

Cadiuro

Legacy Member
Subai zei:
:rofl:

Bon, vietnam nog eens knallen en dat nog 2uurkes herhalen. Keer kijken wat ik kan gedaan krijgen, hoe meer hoe beter want donderdag al examen.

De vietnamoorlog is gedaan e subai!

Subtle modification is subtle

Lorvet

Legacy Member
Examen in de voormiddag en goede voornemens om te werken gaan niet samen blijkbaar. Nog nooit gelukt.

Utred

Legacy Member
AmandaH zei:
Ben ik de enigste die zo veel mogelijk doet per dag zo lang ik het niet kotsbeu ben? :unsure: Ik deel mijn aantal pagina's/hoofdstukken niet door het aantal dagen dat ik heb.

Ik doe dat ook meestal. Gewoon beginnen en stoppen als ik het beu ben en als den boek uit is opnieuw beginnen.

mla

Legacy Member
Kga sebiet in een hoekske bleiten denk ik, weeral kutexamen. En da wijf gaf mij bij de mondelinge toelichting amper tijd om iets te zeggen gvd.
Nog 3 examens te gaan maar echt geen zak zin meer om die nog te doen

Subai

Legacy Member
Verdomme, kzit hier nu nog altijd achter mijn pc! Nu es echt terug beginnen, dedju toch!

mla zei:
Kga sebiet in een hoekske bleiten denk ik, weeral kutexamen. En da wijf gaf mij bij de mondelinge toelichting amper tijd om iets te zeggen gvd.
Nog 3 examens te gaan maar echt geen zak zin meer om die nog te doen

:hug:

Plutus

Legacy Member
mla zei:
Kga sebiet in een hoekske bleiten denk ik, weeral kutexamen. En da wijf gaf mij bij de mondelinge toelichting amper tijd om iets te zeggen gvd.
Nog 3 examens te gaan maar echt geen zak zin meer om die nog te doen
Stevens? Bitch :p

Burntfaceman

Legacy Member
KHeb morgen een MC examen met enkel juist/fout vragen (zonder verdere uitleg vereist, dus 50% kans) waarbij een gis correctie van -0.5/+1 wordt gehanteerd. Zou het hier intressant zijn om te gokken al ik niet zeker ben over bepaalde vragen?

TheRedDevils

Legacy Member
Edit : Als je genoeg antwoorden zeker weet moet je niet gokken, maar als je vaak twijfelt zou ik er een paar gokken.

Burrid

Legacy Member
Blij dat we geen pure wiskunde vakken meer hebben. Hoewel het wiskunde dat we nu nog hebben nog steeds te veel is voor mij..

Baats

Legacy Member
Allee, zowel mondeling als schriftelijk examen morgen. Dat weten we dan ook weer op tijd.

noreeeee

Legacy Member
Cadiuro zei:
Kotcontract voor volgend jaar getekend!

Heb ik ook gedaan, mijn ouders weten wel nog van niets. Die denken dat ik volgend jaar niet meer op kot ga zitten. Ik durf nog niet te zeggen dak het opnieuw heb getekend want zij denken dat ik volgend jaar terug naar huis kom(ben eigenlijk afgestudeerd). Maar ik heb geen zin om naar huis te gaan en moet sowieso mijn stage nog doen.

Utred

Legacy Member
noreeeee zei:
Heb ik ook gedaan, mijn ouders weten wel nog van niets. Die denken dat ik volgend jaar niet meer op kot ga zitten. Ik durf nog niet te zeggen dak het opnieuw heb getekend want zij denken dat ik volgend jaar terug naar huis kom(ben eigenlijk afgestudeerd). Maar ik heb geen zin om naar huis te gaan en moet sowieso mijn stage nog doen.

Nen echte communist:unsure:

bluecadet3

Legacy Member
noreeeee zei:
Heb ik ook gedaan, mijn ouders weten wel nog van niets. Die denken dat ik volgend jaar niet meer op kot ga zitten. Ik durf nog niet te zeggen dak het opnieuw heb getekend want zij denken dat ik volgend jaar terug naar huis kom(ben eigenlijk afgestudeerd). Maar ik heb geen zin om naar huis te gaan en moet sowieso mijn stage nog doen.

En wie betaalt het? dis gonna b good
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan