Subai
Legacy Member
joshetei zei:Ge vergeet nog een empirische slackfactor in te rekenen

Bon, vietnam nog eens herhalen en dan nog 2uurkes knallen. Keer kijken wat ik kan gedaan krijgen, hoe meer hoe beter want donderdag al examen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
joshetei zei:Ge vergeet nog een empirische slackfactor in te rekenen

Subai zei:
Bon, vietnam nog eens knallen en dat nog 2uurkes herhalen. Keer kijken wat ik kan gedaan krijgen, hoe meer hoe beter want donderdag al examen.
Cadiuro zei:De vietnamoorlog is gedaan e subai!
Subtle modification is subtle
AmandaH zei:Ben ik de enigste die zo veel mogelijk doet per dag zo lang ik het niet kotsbeu ben?Ik deel mijn aantal pagina's/hoofdstukken niet door het aantal dagen dat ik heb.
mla zei:Kga sebiet in een hoekske bleiten denk ik, weeral kutexamen. En da wijf gaf mij bij de mondelinge toelichting amper tijd om iets te zeggen gvd.
Nog 3 examens te gaan maar echt geen zak zin meer om die nog te doen

Stevens? Bitchmla zei:Kga sebiet in een hoekske bleiten denk ik, weeral kutexamen. En da wijf gaf mij bij de mondelinge toelichting amper tijd om iets te zeggen gvd.
Nog 3 examens te gaan maar echt geen zak zin meer om die nog te doen

Cadiuro zei:Kotcontract voor volgend jaar getekend!
Cadiuro zei:Hier mannen, een raadspelleke. Welk woord is dit?
Betere rebus dan wa ge in de lagere school kreeg
Credit gaat naar Benjaminmopjes, btw
noreeeee zei:Heb ik ook gedaan, mijn ouders weten wel nog van niets. Die denken dat ik volgend jaar niet meer op kot ga zitten. Ik durf nog niet te zeggen dak het opnieuw heb getekend want zij denken dat ik volgend jaar terug naar huis kom(ben eigenlijk afgestudeerd). Maar ik heb geen zin om naar huis te gaan en moet sowieso mijn stage nog doen.

noreeeee zei:Heb ik ook gedaan, mijn ouders weten wel nog van niets. Die denken dat ik volgend jaar niet meer op kot ga zitten. Ik durf nog niet te zeggen dak het opnieuw heb getekend want zij denken dat ik volgend jaar terug naar huis kom(ben eigenlijk afgestudeerd). Maar ik heb geen zin om naar huis te gaan en moet sowieso mijn stage nog doen.