Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Nas

Legacy Member
Naam: Nasty Nas
Voornaam: FFUUU

Iedere fucking keer. :sop:

Methodologie btw was niet zo moeilijk. Ik denk dat een tien halen mogelijk is. Maar dat examen is wel moeilijk in te schatten hoeveel je zal halen.

cdp1193

Legacy Member
Nas zei:
Naam: Nasty Nas
Voornaam: FFUUU

Iedere fucking keer. :sop:

Methodologie btw was niet zo moeilijk. Ik denk dat een tien halen mogelijk is. Maar dat examen is wel moeilijk in te schatten hoeveel je zal halen.

Dat is nog niet erg, ik heb ooit eens een examen ingediend waar ik als naam "cholesterol" had geschreven.

Orchidee

Legacy Member
^ Aha, den Matt is van Torhout. :p
Kzag net op facebook ook een reeks foto's van vrienden die studeren aan de katho daar, ze hebben momenteel wat beters te doen dan studeren, gans die residentie staat blijkbaar onder water...

Ironpole

Legacy Member
50 minuten geleden oefeningenexamen ingediend en ga nu beginnen met leren voor theorie examen van donderdag. Ben ne zotten beir, k weet het!

glashelder

Legacy Member
Nas zei:
Methodologie btw was niet zo moeilijk. Ik denk dat een tien halen mogelijk is. Maar dat examen is wel moeilijk in te schatten hoeveel je zal halen.
Wat was dat met dat examen methodologie? Ik hoor hier rare verhalen over dat er 'iets' mis was waardoor ze weer naar buiten zijn moeten gaan en pas 1,5u later weer naar binnen mochten? (Wel sociologen dus die zaten in de UFO, 'k weet niet of jullie daar iets van gemerkt hebben.)

Edit: ah, never mind, een drukfout op het examen dus. Ze zijn in vorm daar :p

Utred

Legacy Member
Ironpole zei:
50 minuten geleden oefeningenexamen ingediend en ga nu beginnen met leren voor theorie examen van donderdag. Ben ne zotten beir, k weet het!

Gaan verdomme!

Cadiuro

Legacy Member
Aangename verrassing: Tzijn blijkbaar maar 150pagina's!
Elementaire wiskunde leert ons dat ik dan, daar ik drie dagen heb, slechts 50 pagina's per dag moet doen. Heb dus wat tijd om bij de iets moeilijkere stukken wat langer stil te blijven staan.

Morgen ga'k wel twee uurkes frisbeewedstrijdje doen. Als er nog geïnteresseerd zijn om mee te doen, half vijf aan alma 3! Gewoon casual wedstrijdje spelen.
Kwil zelfs de link naar het facebookevenement posten.

josilirios

Legacy Member
Cadiuro zei:
Aangename verrassing: Tzijn blijkbaar maar 150pagina's!
Elementaire wiskunde leert ons dat ik dan, daar ik drie dagen heb, slechts 50 pagina's per dag moet doen.

Welke formule hebde daar weer voor gevonden? :crazy:

Nas

Legacy Member
glashelder zei:
Wat was dat met dat examen methodologie? Ik hoor hier rare verhalen over dat er 'iets' mis was waardoor ze weer naar buiten zijn moeten gaan en pas 1,5u later weer naar binnen mochten? (Wel sociologen dus die zaten in de UFO, 'k weet niet of jullie daar iets van gemerkt hebben.)

Edit: ah, never mind, een drukfout op het examen dus. Ze zijn in vorm daar :p
Ja ik zat ook in het UFO. Der waren er daar een paar goed vies. :p

Cadiuro

Legacy Member
joshetei zei:
Ge vergeet nog een empirische slackfactor in te rekenen

Neje die is al ingerekend.

Kheb daarnet 30 pagina's op 2 uur gedaan. Twaren wel de 30 makkelijkste pagina's, maar pakt nu nog dat ik terugzak naar een gemiddelde van 10pags per uur, moe'k nog steeds maar 5uur leren per dag. Haalbaar he :p

AmandaH

Legacy Member
Ben ik de enigste die zo veel mogelijk doet per dag zo lang ik het niet kotsbeu ben? :unsure: Ik deel mijn aantal pagina's/hoofdstukken niet door het aantal dagen dat ik heb.

Cadiuro

Legacy Member
Ma ik ben leren al kotsbeu na ongeveer een halfuur. Ik hou het draaglijk voor mezelf!

Ik ga trouwens ongetwijfeld wel meer doen dan dat, (extra oefeningen maken enzo), tis immers een van mijn moeilijkste vakken. Ik heb gewoon het geluk dat ik er meer tijd voor heb dan de rest :p

Stel dat ik trouwens een planning zou maken waarin ik het vak twee keer kon leren op deze drie dagen, zou ik de eerste keer zoiets hebben van "dat leer ik den tweede keer wel want da ga ik nu ni onthouden" en den tweede keer iets van "da ken ik.. ken ik... check.. klaar" en der dan uiteindelijk niks van kunnen.

Nee, beter nu iets minder doen, zorgen dat ik donderdag voor het avondeten klaar ben en dan alles nog is rap rap herhalen, daar haal ik het meest uit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan