kakmongool
Legacy Member
TheRedDevils zei:Had echt een ander keuzevak moeten nemen é. Dan was ik nu al gedaan. En dat examen was dan nog eens supersimpel...(Economische geschiedenis)
Waarom heb ik ook alweer Duits gekozen![]()
Omdat Duits veel toffer is als je geld wil verdienen later!
Trouwens op je examen Duits 1 komt er altijd een dativ mv dat je plus n moet doen. Zoals bv. mit den Mitarbeitern. (het is maar dat je het weet).



).
