Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

kakmongool

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Had echt een ander keuzevak moeten nemen é. Dan was ik nu al gedaan. En dat examen was dan nog eens supersimpel...(Economische geschiedenis)
Waarom heb ik ook alweer Duits gekozen :sop:

Omdat Duits veel toffer is als je geld wil verdienen later!
Trouwens op je examen Duits 1 komt er altijd een dativ mv dat je plus n moet doen. Zoals bv. mit den Mitarbeitern. (het is maar dat je het weet).

Utred

Legacy Member
Ik denk dat ik er zou door zijn moest ik nu examen maken. Morgen nog een hele dag!

Insanitarium

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Kzal er nog eens naar kijken dan, toen ik naar die dropbox van rechten keek was het maar een boelke. De samenvatting waar ik op doel is deze:
samenvatting_verbintenissen[1].pdf

Die was ik ook tegengekomen, maar ik was niet zeker of het een degelijke was. Is het gemaakt door iemand die VBR in Leuven heeft gedaan? :P
Want op de dropbox circuleerde er ook een van in Gent.

Momenteel ben ik nog wel met het boek bezig. En ja, de dropbox is inderdaad vrij wanordelijk. Veel dubbele bestanden enz.

coldplayke

Legacy Member
kakmongool zei:
Omdat Duits veel toffer is als je geld wil verdienen later!
Trouwens op je examen Duits 1 komt er altijd een dativ mv dat je plus n moet doen. Zoals bv. mit den Mitarbeitern. (het is maar dat je het weet).

Lol


Ik wou me gewoon eens als een burgie voelen, no hard feelings :unsure:

Th1x4nG

Legacy Member
Insanitarium zei:
Die was ik ook tegengekomen, maar ik was niet zeker of het een degelijke was. Is het gemaakt door iemand die VBR in Leuven heeft gedaan? :P
Want op de dropbox circuleerde er ook een van in Gent.

Momenteel ben ik nog wel met het boek bezig. En ja, de dropbox is inderdaad vrij wanordelijk. Veel dubbele bestanden enz.

Joa kweet nie, staan wel nuttige dingen in, de aanpak is wel ni identiek aan het boek heb ik de indruk. Maar veel van in de lessen kwam toch terug. 't Is voor ne keer geen überderptardsamenvatting met een dt-fout in elke werkwoordsvorm di ge tegenkomt. Ik weet nog niet precies hoe ik er het beste van kan maken op de 3 dagen die ik heb. Volgens mij worden het drukke tijden deze zomer.

coldplayke

Legacy Member
tommie314 zei:
Je begrijpt het verkeerd. Ze bedoelen duits kunnen en een echt diploma halen, niet alleen duits kunnen.

Met 4 naamvallen kennen en een werkwoord kunnen vervoegen kunt ge geen Duits.

cdp1193

Legacy Member
Chemie is redelijk goed gegaan denk ik, het zal wel geen 17 zijn zoals vorig semester maar toch goed erdoor.

Dionysus

Legacy Member
Insanitarium zei:
Ja, ik heb er ook 8 dagen voor, maar combineer dit nog met het leren voor een ander vak, en fuck das nog wel veel.

Hebt ge de samenvatting van dropbox?
De opgaves en oplossingen van de monitoraten staan op de dropbox, als ge wilt stuur ik u het email en het wachtwoord mocht ge het nog niet hebben :)

Zit gij ook in 1e bachelor of is dat een keuzevak van u?
Wij hebben inderdaad 8 dagen voor dat vak maar ik denk dat niemand zo stom is om de volle 8 dagen enkel aan dat vak te besteden. Ik studeer ook eerst nog wat economie + sociologie, zeker dat eerste gaat sowiezo nog problemen geven.
En de dropbox is echt een ramp, vol conflicted copies en lege mappen etc. Als ge nog geen lid zijn van de facebookgroep kan ik dat wel aanraden, daar worden al eens nuttige documenten geplaatst door mensen die enigzins betrouwbaar zijn.

Insanitarium

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Joa kweet nie, staan wel nuttige dingen in, de aanpak is wel ni identiek aan het boek heb ik de indruk. Maar veel van in de lessen kwam toch terug. 't Is voor ne keer geen überderptardsamenvatting met een dt-fout in elke werkwoordsvorm di ge tegenkomt. Ik weet nog niet precies hoe ik er het beste van kan maken op de 3 dagen die ik heb. Volgens mij worden het drukke tijden deze zomer.

Same here.
Ja, indien ik in tijdsgebrek ga komen ga ik ook de samenvatting gebruik, want mijne zomer is al iets te druk, door een niet al te fameus eerste semester. :(

Zit ge trouwens ook in DV 91.54? Dan ga ik u proberen te spotten (op basis van mijn intuïtie :cool: ).

coldplayke

Legacy Member
Insanitarium zei:
Same here.
Ja, indien ik in tijdsgebrek ga komen ga ik ook de samenvatting gebruik, want mijne zomer is al iets te druk, door een niet al te fameus eerste semester. :(

Zit ge trouwens ook in DV 91.54? Dan ga ik u proberen te spotten (op basis van mijn intuïtie :cool: ).

Hebt gij morgen dat examen?
Dan zit ik 1 verdieping hoger :D

Insanitarium

Legacy Member
coldplayke zei:
Hebt gij morgen dat examen?
Dan zit ik 1 verdieping hoger :D

Nope, volgende week pas. :P
Anders zou ik u ook nog kunnen spotten.

Veel geluk met Europese Literatuur :)

@Th1x: Mijn leven is alweer een teleurstelling rijker.
Dan gaat gij in een van die kleine aula's in het AK zitten.
Als ge om 8.45 daar iemand spot die nog een laatste wanhopige poging doet om 'dat ene hoofdstuk dat hij nog niet gezien heeft' erin te drammen, dan is de kans groot dat ik dat ben.

Time management is niet mijn sterkste kant.

glashelder

Legacy Member
tommie314 zei:
Ik vraag mij nu af of het in bepaalde gevallen niet zo geformuleerd staat dat zijn redering wel juist is als je het strikt leest.
Net zoals je bij vragen "Denk na over het verschil tussen X en Y" je niets moet opschrijven en toch je punten moet krijgen, omdat in de vraag staat dat denken genoeg is.

Heh, 'k had gisteren ook zo'n vraag. "Wat weet je over functie en motivatie en de frequente loskoppeling daarvan (gemotiveerde autonomie)?" Op zich is alles wat je daarbij schrijft juist :p

josilirios

Legacy Member
glashelder zei:
Heh, 'k had gisteren ook zo'n vraag. "Wat weet je over functie en motivatie en de frequente loskoppeling daarvan (gemotiveerde autonomie)?" Op zich is alles wat je daarbij schrijft juist :p
Kan je zoiets dan echt aanvechten? :unsure:

Insanitarium

Legacy Member
Dionysus zei:
Zit gij ook in 1e bachelor of is dat een keuzevak van u?
Wij hebben inderdaad 8 dagen voor dat vak maar ik denk dat niemand zo stom is om de volle 8 dagen enkel aan dat vak te besteden. Ik studeer ook eerst nog wat economie + sociologie, zeker dat eerste gaat sowiezo nog problemen geven.
En de dropbox is echt een ramp, vol conflicted copies en lege mappen etc. Als ge nog geen lid zijn van de facebookgroep kan ik dat wel aanraden, daar worden al eens nuttige documenten geplaatst door mensen die enigzins betrouwbaar zijn.

Opgenomen via een creditcontract :P Ik ben wel lid geworden van de facebookgroep, en de rechtenboys zijn precies veel solidairder dan de mensen uit mijn eigen richting. :(

Ik wou eens zien hoe snel ik een puur rechtenvak zou kunnen leren, omdat ik het overweeg om na mijn huidige richting rechten te doen.
Het gaat niet snel.

glashelder

Legacy Member
josilirios zei:
Kan je zoiets dan echt aanvechten? :unsure:

Geen idee. In 't middelbaar ook zo eentje gehad. "Op een kinderboerderij zijn er 17 kippen en konijnen. Samen tellen ze blahblah aantal poten. Hoeveel kippen en konijnen zijn er?"

Glashelder: er zijn 17 kippen en konijnen :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan