Lorvet
Legacy Member
Vio zei:En hoeveel jaar geleden is dat dan zo ongeveer?
Mei 2005 was het eerste topic blijkbaar (dan zat ik in het 1ste middelbaar
).Matt. zei:Nee, Exo en ik (en nog een hoop anderen) zijn hier sinds deel 2, denk niet dat er nog zitten van deel 1 (maar ik vind de thread niet terug).
Werk & Studie - Pagina 14 - 9lives - Games Forum
Alle topics mooi opgelijst

Edit; Ninja Nas

Zou ik in mijn bib niet moeten proberen, da's 1 redelijk grote zaal waarbij de kinderhoek helemaal vooraan is en de computers helemaal achteraan. Gevolg is dat er constant kleine kinderen over en weer lopen of zitten te wenen.glashelder zei:Niet als je studeert in de bib van je eigen stad? Ik zou bvb kunnen studeren in de bib van Brugge.
Zo gaat het studeren makkelijk ^^
examenroosters meedelen...
Welkom terug!
Die zat hier tot vorige thread ook nog denk ik?