josilirios
Legacy Member
edraket zei:Ik zit er al van deel 2!!! #legende #baas #hashtag
MAJA DA WAS TOEN HOGESCHOOL?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
edraket zei:Ik zit er al van deel 2!!! #legende #baas #hashtag
thommich zei:Na 6 maand mag je max zoveel minuten per dag luisteren en max zoveel keer naar 1 liedje luisteren.

Fliblit zei:Ah, dus ze maken je verslaafd en dan pakken ze het af? De smeerlappen![]()

Normaal zit er hier nu minstens 2 man van de 8 (alle 7).In Brugge is dat wel ok, daar heb je een stille leeszaal. Maar ik blok op rare, onregelmatige uren (zo af en toe een uurtje) en dan is dat ook de moeite niet om daarvoor naar de bib te trekken. Ik kan me ook voorstellen dat ik de hele tijd let op mensen die binnen komen of buiten gaan of wie er iets vraagt aan de balie of welk boek iemand vast heeft of andere domme dingen die interessanter zijn dan de cursus (allesLorvet zei:Zou ik in mijn bib niet moeten proberen, da's 1 redelijk grote zaal waarbij de kinderhoek helemaal vooraan is en de computers helemaal achteraan. Gevolg is dat er constant kleine kinderen over en weer lopen of zitten te wenen.
).
ad:thommich zei:Mijn Spotify Free is gedaan.![]()

Ge doet zelf hogeschool.josilirios zei:MAJA DA WAS TOEN HOGESCHOOL?
Nas zei:Ge doet zelf hogeschool.
Moron inbound

De UGent is ook unief niveauedraket zei:KaHo is unief niveau. WAJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
waar is mac-bc naartoe!


edraket zei:KaHo is unief niveau. WAJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
waar is mac-bc naartoe!
edraket zei:KaHo is unief niveau. WAJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
waar is mac-bc naartoe!


), groepen die willen samenkomen om iets te bespreken op dagen dat er geen les is, 5 tussenuren op een dag, verplichte uitstappen of debatten of weet ik veel wat tot 23u 's avonds. Als de paar pendelaars dan afkomen om uitzonderingen aan te vragen (eerder wegmogen, of een paper een dag vroeger indienen, of iets vroeger op de dag brengen omdat ze anders de laatste bus niet halen), dan vallen die zo precies uit de lucht dat er mensen zijn die niet op 5 minuten weg en weer zijn
Ze hebben er wel altijd begrip voor hoor, maar alles qua organisatie en uren is meer met kotstudenten in mind. Wat dus ook de overgrote meerderheid is, wat precies anders is volgens de poll hier.josilirios zei:Hoe zou ge industrieel eigenlijk echt situeren nu ge zelf kunt vergelijken?

glashelder zei:Wat dus ook de overgrote meerderheid is, wat precies anders is volgens de poll hier.



