Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Fliblit

Legacy Member
thommich zei:
Na 6 maand mag je max zoveel minuten per dag luisteren en max zoveel keer naar 1 liedje luisteren.

Ah, dus ze maken je verslaafd en dan pakken ze het af? De smeerlappen :angry:

Cadiuro

Legacy Member
Fliblit zei:
Ah, dus ze maken je verslaafd en dan pakken ze het af? De smeerlappen :angry:

Jup, zo werkt da.

Wtf is dees, tis half zeve en der zit niemand in onze keuken :s:s Normaal zit er hier nu minstens 2 man van de 8 (alle 7).

WAAR IS IEDEREEN?

glashelder

Legacy Member
Lorvet zei:
Zou ik in mijn bib niet moeten proberen, da's 1 redelijk grote zaal waarbij de kinderhoek helemaal vooraan is en de computers helemaal achteraan. Gevolg is dat er constant kleine kinderen over en weer lopen of zitten te wenen.
In Brugge is dat wel ok, daar heb je een stille leeszaal. Maar ik blok op rare, onregelmatige uren (zo af en toe een uurtje) en dan is dat ook de moeite niet om daarvoor naar de bib te trekken. Ik kan me ook voorstellen dat ik de hele tijd let op mensen die binnen komen of buiten gaan of wie er iets vraagt aan de balie of welk boek iemand vast heeft of andere domme dingen die interessanter zijn dan de cursus (alles :unsure:).

Weer een complete faildag vandaag. Heb ook nergens goesting in. Zondagen, afschaffen.

Orchidee

Legacy Member
Als de oefeningen morgen op het niveau van de cursus zijn, dan haal ik wellicht met gemak 20/20. Raar gevoel.. Nu ja, zoveel te beter, dan heb ik wat reserve want voor het theorie-examen vrees ik een beetje, dat wijf kan echt lastig doen als ze wilt.

En damn, de buren zijn spaghetti aan het maken en het ruikt zotlekker! En ik zit hier met mijn boterhammekes met confituur. :sad:

Kowalskii

Legacy Member
thommich zei:
Mijn Spotify Free is gedaan. :s

gwn nieuwe fb account aanmaken, u lijsten openbaar maken en gewoon met je nieuw account alle muziek aanvinken en je kan weer 6 maand gratis :D

Yarrrr

edraket

Legacy Member
KaHo is unief niveau. WAJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


waar is mac-bc naartoe!

josilirios

Legacy Member
edraket zei:
KaHo is unief niveau. WAJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


waar is mac-bc naartoe!

Hoe zou ge industrieel eigenlijk echt situeren nu ge zelf kunt vergelijken?

glashelder

Legacy Member
Hier waren het pannenkoeken! :woohoo:

Zoveel pendelaars in de poll, trouwens. Als ik zo kijk naar mijn richting/jaar, dan zit praktisch iedereen op kot en gaat iedereen er ook van uit dat je op kot zit. Paperonderwerpen waarvoor je je moet inschrijven op Minerva (en dus beperkt zijn) die open gezet worden een half uur na de les, inschrijven in groepen op een moment waarop pendelaars eigenlijk al onderweg zijn (of nog leuker, aankondigingen dat er geen les is een uur voor de les begint :sop:), groepen die willen samenkomen om iets te bespreken op dagen dat er geen les is, 5 tussenuren op een dag, verplichte uitstappen of debatten of weet ik veel wat tot 23u 's avonds. Als de paar pendelaars dan afkomen om uitzonderingen aan te vragen (eerder wegmogen, of een paper een dag vroeger indienen, of iets vroeger op de dag brengen omdat ze anders de laatste bus niet halen), dan vallen die zo precies uit de lucht dat er mensen zijn die niet op 5 minuten weg en weer zijn :p Ze hebben er wel altijd begrip voor hoor, maar alles qua organisatie en uren is meer met kotstudenten in mind. Wat dus ook de overgrote meerderheid is, wat precies anders is volgens de poll hier.

Nunak

Legacy Member
glashelder zei:
Wat dus ook de overgrote meerderheid is, wat precies anders is volgens de poll hier.

Echte kotstudenten weigeren om op dit soort polls te stemmen! :s:s:s:s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan