josilirios
Legacy Member
Joeshoe zei:Bij de vuilbakrichtingen ahja.![]()
![]()
![]()
K vrees er ook wa voor
Zelf bij taal en letterkunde maken ze website's da schoner zijn dan die van ons int 2e jaar :/Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Joeshoe zei:Bij de vuilbakrichtingen ahja.![]()
![]()
![]()
Zelf bij taal en letterkunde maken ze website's da schoner zijn dan die van ons int 2e jaar :/tommie314 zei:da fuq? De poll laat blijken dat de meerheid op kot zit![]()

ad:glashelder zei:Hier waren het pannenkoeken!
Zoveel pendelaars in de poll, trouwens. Als ik zo kijk naar mijn richting/jaar, dan zit praktisch iedereen op kot en gaat iedereen er ook van uit dat je op kot zit. Paperonderwerpen waarvoor je je moet inschrijven op Minerva (en dus beperkt zijn) die open gezet worden een half uur na de les, inschrijven in groepen op een moment waarop pendelaars eigenlijk al onderweg zijn (of nog leuker, aankondigingen dat er geen les is een uur voor de les begint), groepen die willen samenkomen om iets te bespreken op dagen dat er geen les is, 5 tussenuren op een dag, verplichte uitstappen of debatten of weet ik veel wat tot 23u 's avonds. Als de paar pendelaars dan afkomen om uitzonderingen aan te vragen (eerder wegmogen, of een paper een dag vroeger indienen, of iets vroeger op de dag brengen omdat ze anders de laatste bus niet halen), dan vallen die zo precies uit de lucht dat er mensen zijn die niet op 5 minuten weg en weer zijn
Ze hebben er wel altijd begrip voor hoor, maar alles qua organisatie en uren is meer met kotstudenten in mind. Wat dus ook de overgrote meerderheid is, wat precies anders is volgens de poll hier.
Utred zei:Dat is toch kwenie oe veel tijdverlies?![]()
Utred zei:WAAROM ZEGT GIJ TOCH ALTIJD ZO VEEL
ad: Maar ik kan dan niet stoppen! Alles moet uitgelegd en genuanceerd worden anders krijg je hier toch 1000 vragen/opmerkingen. (Not that it matters, want als je alles uitlegt krijg je een opmerking dat je teveel schrijft
)Utred zei:WAAROM ZEGT GIJ TOCH ALTIJD ZO VEEL
h0pje zei:Representingggggggggggg![]()
Seg, zo kortaf?glashelder zei:Ik weet het, 'k was het ook aan het denken toen ik het typtead: Maar ik kan dan niet stoppen! Alles moet uitgelegd en genuanceerd worden anders krijg je hier toch 1000 vragen/opmerkingen. (Not that it matters, want als je alles uitlegt krijg je een opmerking dat je teveel schrijft
)
), eentje zat bij haar vriendje, ene zat 200pagina's achter op zijn planning, ene was EK aant kijken en de laatste was van plan naar de kebap te gaan.
glashelder zei:
Geef mij eens een schop onder m'n gat, trouwens. Ik moet dat hier nog herhalen, maar nee, ze zeggen dingen tegen me op 9lives dus dat is belangrijker dan mijn examen, obv.

Utred zei:Ja als elke post ne halven boek is dan duurt dat lang om te antwoorden e![]()
glashelder zei:Hier waren het pannenkoeken!
Zoveel pendelaars in de poll, trouwens. Als ik zo kijk naar mijn richting/jaar, dan zit praktisch iedereen op kot en gaat iedereen er ook van uit dat je op kot zit. Paperonderwerpen waarvoor je je moet inschrijven op Minerva (en dus beperkt zijn) die open gezet worden een half uur na de les, inschrijven in groepen op een moment waarop pendelaars eigenlijk al onderweg zijn (of nog leuker, aankondigingen dat er geen les is een uur voor de les begint), groepen die willen samenkomen om iets te bespreken op dagen dat er geen les is, 5 tussenuren op een dag, verplichte uitstappen of debatten of weet ik veel wat tot 23u 's avonds. Als de paar pendelaars dan afkomen om uitzonderingen aan te vragen (eerder wegmogen, of een paper een dag vroeger indienen, of iets vroeger op de dag brengen omdat ze anders de laatste bus niet halen), dan vallen die zo precies uit de lucht dat er mensen zijn die niet op 5 minuten weg en weer zijn
Ze hebben er wel altijd begrip voor hoor, maar alles qua organisatie en uren is meer met kotstudenten in mind. Wat dus ook de overgrote meerderheid is, wat precies anders is volgens de poll hier.

Daarmee!Utred zei:Ja als elke post ne halven boek is dan duurt dat lang om te antwoorden e![]()

Cadiuro zei:Zoveel mogelijk posts tussen Utred en Glashelder krijgen nu!
Doe dus op u gemak, iedereen, webben tijd.

Infineon zei:nice try![]()