Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Put_met_keren

Legacy Member
Mijn resultaten zijn bekend! Vroeger dan gepland want normaal gingen ze er pas morgenvroeg om 8u opstaan. Maar ik klaag niet ze :D
Een 11 & 15 wat resulteert in een 13 voor mijn cluster ICT
En verder nog een 14.
'k Had het totaal niet verwacht, wrééd content :applause:

SoYeah

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Mijn resultaten zijn bekend! Vroeger dan gepland want normaal gingen ze er pas morgenvroeg om 8u opstaan. Maar ik klaag niet ze :D
Een 11 & 15 wat resulteert in een 13 voor mijn cluster ICT
En verder nog een 14.
'k Had het totaal niet verwacht, wrééd content :applause:

:niceone:

josilirios

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Vorig jaar 1e industrieel ingenieur--> 9/60 stp geslaagd. Ganse ontgoocheling, lang verhaal, maar dat staat al ergens hier op het forum.

Dus veranderd naar de professionele bachelor chemie, maar weer in het eerste jaar moeten starten (had zo weinig vrijstellingen dat ik niets kon nemen uit het tweede jaar). Nu ja, die verandering van richting was al een behoorlijke domper voor mij, maar ik had op z'n minst gehoopt om nu mn traject perfect te kunnen afwerken, zodat ik nog opnieuw kan schakelen (en liefst nog binnen de 1-jarige master).

Nu, met die twee vakken dat ik moet meenemen, zit er redelijk wat kans in dat ik analytische in het tweede niet mag volgen, en labo analytische ook niet. Dus als dat opschuift naar het jaar erna, schuiven er nog wel dingen weer op, en zit ik sowieso nog vast aan een extra jaar. Dan kom ik twee jaar achter op leeftijdsgenoten, terwijl mn capaciteiten toch echt wel hoger liggen. Vorige week nog een leerkracht teruggezien uit het middelbaar, ik herinner me nog zo goed dat ik bio-/burgerlijk ingenieur of geneeskunde moest doen van haar. De verbazing was groot toen ik mn traject tot nu toe vertelde. :/

Kbegin er echt genoeg van te krijgen. Gelukkig steunt mn liefje me nu nog, want het geduld van mijn ouders raakt op.

Blijven gaan!

Had vandaag eens op de site van den dawg gechekt van ministerie van onderwijs, 't schijnt konde daar u studiepunten al zien bijkomen voor ge u punten zag.
Ik zit nog altijd op evenveel studiepunten :unsure: of op alles gebuisd of de site nog niet aangepast :help:

glashelder

Legacy Member
Volgens mij willen ze gewoon m'n studiegeld niet bij de UGent :wtf: 'k Heb nu al twee verschillende mensen lastig gevallen om mij die mail te sturen en volgens mij zijn ze mij nu weer vergeten. Ze ging mij terugbellen (ze zei zelfs een specifiek uur, tussen 15u en 17u) of anders moest ik m'n mailbox in de gaten houden, eergisteren. Nog altijd niks, niet gebeld en geen mail.

Gatsby

Legacy Member
JAAAAAAA :applause:
Resultaten van tweede zit véél beter dan verwacht!
Moet wel Nederlandse Letterkunde meepakken, maar toch. Supertevreden.
(in yo face, Mieke-ikkangeenhaarkleurkiezendusikgebruikzeallemaal :tongue: )

TheRedDevils

Legacy Member
8 9 10 12 12

Pffff. 8 voor economie van het 1ste, waar ik echt wel geslaagd voor moest zijn. Nu zit ik nog altijd met 1 vak van het 1ste jaar opgescheept....:doh::doh:
9 voor een vak dat ik haat en echt veel voor had geleerd :s Dat ik dat opnieuw moet doen is op zich niet zo erg, moest vooral alles van het eerste kwijt zijn.

Geen idee wat ik nu ga doen. Zwaar ontgoocheld.
Kan nu door dat ene vak van het eerste jaar 4 vakken van het 2de jaar niet opnemen waardoor ik nog een jaar extra zou moeten studeren....
En heb al 2 jaar geknoeid aan unief eerst.

Utred

Legacy Member
Gatsby zei:
JAAAAAAA :applause:
Resultaten van tweede zit véél beter dan verwacht!
Moet wel Nederlandse Letterkunde meepakken, maar toch. Supertevreden.
(in yo face, Mieke-ikkangeenhaarkleurkiezendusikgebruikzeallemaal :tongue: )

:lol:
Hoeveel had je voor die taalkunde?

Utred

Legacy Member
Nas zei:
BOEJA MOTHERFUCKERS, ALLES ERDOOR

Recht 10
Sociologie 12
Psychologie 12
Methodologie 14

Proficiat! Zotte dinges.

Jupla, kben ingeschreven voor het volgende jaar. Khad bijna per ongeluk logopedie gekozen.

Nas

Legacy Member
Btw, hoe zit dat met deliberatie aan de UGent? Mijn maat heeft een 8 en zou normaal gedelibereerd moeten worden.

Gebeurt dat automatisch of moet je naar het monitoraat gaan ofzo?

stinky

Legacy Member
Nas zei:
Btw, hoe zit dat met deliberatie aan de UGent? Mijn maat heeft een 8 en zou normaal gedelibereerd moeten worden.

Gebeurt dat automatisch of moet je naar het monitoraat gaan ofzo?

Staat er geen toll ofzoiets naast dieje zijn punten ipv fail?

Ik dacht dat dat normaal zo gebeurd.

xversex

Legacy Member
TheRedDevils zei:
8 9 10 12 12

Pffff. 8 voor economie van het 1ste, waar ik echt wel geslaagd voor moest zijn. Nu zit ik nog altijd met 1 vak van het 1ste jaar opgescheept....:doh::doh:
9 voor een vak dat ik haat en echt veel voor had geleerd :s Dat ik dat opnieuw moet doen is op zich niet zo erg, moest vooral alles van het eerste kwijt zijn.

Geen idee wat ik nu ga doen. Zwaar ontgoocheld.
Kan nu door dat ene vak van het eerste jaar 4 vakken van het 2de jaar niet opnemen waardoor ik nog een jaar extra zou moeten studeren....
En heb al 2 jaar geknoeid aan unief eerst.

:hug:
dat vak dat je echt haat, is dat soms Analytisch Boekhouden? Mijn zus heeft ook een 9 (weeral, is al haar 4e x dat ze het examen doet, 3 van de 4 keer had ze negen :s :s)

Trouwens, die delibiraties aan Hogent verlopen toch ook niet al te fair: ik ken iemand die een 10 heeft en 2x7 voor 3stp(!), is gedelibireerd geweest. M'n zus heeft voor AB 9 en voor 2 andere 3stp vakken ook een 9 en is niet gedelibireerd :/ Wrs omdat hij zijn bach diploma kon behalen en zij niet :( Maar dan nog, die jongen is nu al voor 27 buispunten gedelibireerd geweest (int eerste jaar ook voor Vennootschaps Boekhouden) en zij niks..

Waarom voeren ze trouwens niet overal dat tolerantiesysteem van Leuven in...

TheRedDevils

Legacy Member
Yep, Analytisch Boekhouden. Is vooral zuur door economie 2, had ik in 1ste zit een 9 voor.
Dus alles erdoor buiten voor 2 vakken een 9, echt een klotegevoel. Dinsdag een afspraak met studietrajectbegeleider.

Exorikos

Legacy Member
Ik mag de eerste les al naar de prof om te vragen of ik elke keer een half uur vroeger door mag gaan om training te gaan geven. :') Het is wel een extreem vriendelijk man, dus dat gaat geen probleem zijn. Het zou nog beter zijn als zijn lessen ipv 3u maar 2u duurden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan