Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wa nen dooledraket zei:
tommie314 zei:Waar vind je die cursus?,?,?
stinky zei:Wilde u eens zoals ne goeie student inschrijven voor de vakantiecursus boekhouden van volgende week. Krijg ik nen error.
Da wordt illegaal in de les zitten zoals nen echten Dany.
tommie314 zei:Tommie314 zal er zijn n
.Fock man, da's echt gestoord veel. Tijd om een nieuwe richting te pakken omdat de uitdaging ervan af is?Utred zei:Eigen stem en spraakvorming: 10
Basisbegrippen logopedie: 18
Fuck ik ben blij met die 10. Als ik dat vak opnieuw had moeten doen was ik depressief geworden.
Totaalscore: 797/1000![]()
U nog niet zien posten hier denk ik. Wel enorm balen van al die 9's en 8'en. Wat ga je volgend jaar doen.Furywitch zei:Algemene Scheikunde 10/20
Analyse I 9/20
Analyse II 11/20
Informatica 8/20
Wiskundige Basistechniek 9/20
Meetkunde en Lineaire Algebra 14/20
Waarschijnlijkheidsrekening en statistiek 8/20.
Echt balen van die 9's. swat, khad erger verwacht lol.
Jup gedaan, is in het begin volstoppen met goeie raad en doorsturen van nogal veel oplossingen/formularia/enz...DaTa zei:Is er hier iemand al peter/meter geweest van eerstejaars?
Wat zijn jullie ervaringen daar zoal mee?

Sorry, zal het niet meer doenIronpole zei:Da had ik ook. Kan niet eh Lorvet. :naughty:
ad: Ik heb wel een positief effect op jouw punten gehad he
Mijn 2de mede petekindjes waren allebei na 1 jaar al veranderd, dus dat compenseert misschien nog.What happened? Hoe gaan uw komende jaren er dan uitzien btw?stinky zei:
Ik ben wss den enige kerel zonder gekleurde broek die er wat ouder uit ziet dan al de rest.
En als grootsten hint, op krukken.
Lorvet zei:U nog niet zien posten hier denk ik. Wel enorm balen van al die 9's en 8'en. Wat ga je volgend jaar doen.
.Mastamane zei:Een maat van mij zit in Brussel (Etterbeek eigenlijk) en heeft daar de tijd van zen leven. Als je naar KDG wilt gaan omdat uw vrienden daar ook gaan, zou ik toch nog eens nadenken.
Een tof gedeelte van naar hogeschool of unief gaan is in mijn ogen toch dat je veel nieuwe mensen leert kennen wat toch wel een beetje afgeremd wordt als je bij je vorige vrienden blijft plakken.![]()
