glashelder
Legacy Member
Mensen aanspreken hé. In 't begin een beetje awkward want niet iedereen is goed in gesprekken en 'k heb ook wel eens per ongeluk mensen aangesproken die niet in mijn richting zaten ("had jij net ook leerstelsels?" "nee" "ah
"), maar uiteindelijk vlot het wel en vind je wel iemand die een beetje deftig een gesprek op gang kan houden
Uiteindelijk was er iemand die vroeg of hij mijn aansteker mocht lenen (en een vriend van hem), daarmee aan de praat geraakt en we kwamen wel overeen. En dan nog iemand die te laat was gestart die mij vroeg waar we een bepaalde cursus moesten kopen, ben dan nog meegeweest met hem om het te tonen.
"), maar uiteindelijk vlot het wel en vind je wel iemand die een beetje deftig een gesprek op gang kan houden
Uiteindelijk was er iemand die vroeg of hij mijn aansteker mocht lenen (en een vriend van hem), daarmee aan de praat geraakt en we kwamen wel overeen. En dan nog iemand die te laat was gestart die mij vroeg waar we een bepaalde cursus moesten kopen, ben dan nog meegeweest met hem om het te tonen.



