glashelder
Legacy Member
Nas zei:Btw, hoe zit dat met deliberatie aan de UGent? Mijn maat heeft een 8 en zou normaal gedelibereerd moeten worden.
Gebeurt dat automatisch of moet je naar het monitoraat gaan ofzo?
Hoe staat het op zijn puntenlijst? Naast die 8 zou die cijfercode G112 oid moeten staan. "Getolereerd maar geen creditbewijs." Zie ook de legende rechts onderaan.

.
.