Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SoYeah zei:En wat ga je nu dan doen? Andere richting of werken?
mla zei:Tegen november/december naar het buitenland vertrekken, tussendoor nog wat interimjobkes mss.
tom1 zei:
Misericordiam zei:Lol, ik ben zo aan het kijken om een postgraduaat te doen na mijn master. 2915 fucking euro voor 30 fucking studiepunten.
LOOOOOOOOOOOOL
Fictie zei:
Fictie zei:
tom1 zei:

Joeshoe zei:Hebben die mannekes nu zelf ni door hoe belachelijk ze er uit zien?![]()

Exorikos zei:Het postgraduaat dat ik wil doen kost maar 565 euro. ^^
Utred zei:Verschilt het inschrijvingsgeld eigenlijk per faculteit/richting?
Bij mij is het net geen €600.
Misericordiam zei:Mja, 'k kan er evengoed een master van maken gezien de inhoudelijke overeenkomsten. Da's dan wel 72 studiepunten die ik zou verdelen over een paar jaar. Ik denk niet dat ze mij thuis nog maar eens een opleiding zouden toestaan zonder eindelijk eens te beginnen werken en ik zou dat ook niet willen.
Doe je nu uw postgraduaat want ik herinner me nog dat je zei dat het moeilijk zou worden?
Joeshoe zei:Als het dan net ne strever is die alles snapt wordt het wel awkward.![]()

stinky zei:Als ge wilt dat uw vrienden vooral uit Antwerpen en Vlaams-Brabant komen, moet ge gwn heel den tijd liggen klagen over West-Vlamingen en hun taal. Succes gegarandeerd!.
Die spreken idd wel onverstaanbaar 
U mag nu de thread verlatenfragflap zei:Die spreken idd wel onverstaanbaar
![]()