Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Th1x4nG

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
vennootschapsboekhouden van 2de jaar? hebde da nog?

Da kannek nog ni uit handen geven met als hoogst behaalde score tot nu toe een 0/10 op dat deel :unsure:

mla

Legacy Member
Ik heb hier eigenlijk ook nog een hele collectie boeken. Iemand boeken nodig van 1ste, 2de of 3de bach HW (HUB)? :unsure:

Mastamane

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
nieuwprijs 40 euro in den acco dacht ik.

Ik zal dit weekend eens zien in welke staat ik die boeken heb achtergelaten en zal u dan contacteren. ;)

sanzo

Legacy Member
Putain de merde, net mijn boekenlijst aan het samenstellen en blijkbaar gaan de boeken van het eerste semester alleen al meer dan €350 kosten voor schakeljaar handelswetenschappen :|

Vorige richting was het net iets meer dan €100 per jaar ofzo :unsure:


Dus ik ga toch maar eens naar tweedehands boeken kijken. Mocht iemand iets staan hebben? Schakeljaar HW op de HUB. Mag wel niet in geschreven zijn, want daar word ik ambetant van :p

die_another_day

Legacy Member
sanzo zei:
Putain de merde, net mijn boekenlijst aan het samenstellen en blijkbaar gaan de boeken van het eerste semester alleen al meer dan €350 kosten voor schakeljaar handelswetenschappen :|

Vorige richting was het net iets meer dan €100 per jaar ofzo :unsure:


Dus ik ga toch maar eens naar tweedehands boeken kijken. Mocht iemand iets staan hebben? Schakeljaar HW op de HUB. Mag wel niet in geschreven zijn, want daar word ik ambetant van :p

iets meer dan 100€? Welke richting was dat dan?

sanzo

Legacy Member
die_another_day zei:
iets meer dan 100€? Welke richting was dat dan?
Toegepaste informatica. Veel docenten hadden een eigen cursus die ze ook als PDF online plaatsten. Er zijn twee dikke en dure boeken die ik gekocht heb maar uiteindelijk heb ik die ook amper bekeken omdat er redelijke samenvattingen van de leerstof de ronde deden.

Heb er ook wat schrik voor dat als ik de boeken nu zou kopen dat ik ze misschien helemaal niet nodig ga hebben. Of toch niet genoeg. Van de bekende handboeken vind je waarschijnlijk toch de PDF's online, als het maar als 'naslag' dient.

Cephalus

Legacy Member
Jornax zei:
Hoeveel dagen duurt het nog ongeveer totdat men in de wachtrijen voor de Acco en CuDi niet meer langer dan een dik halfuur moet aanschuiven? Staat altijd volk tot buiten, en heb daarvoor geen geduld :sop:

Vanaf de week na de 24-urenloop worden die rijen wel wat korter.

Da's hetgeen dat suckt aan het eerste semester (naast het feit dat het koud, nat en donker is), dat ge overal zolang moet wachten. Ge zult gelukkig wel zien dat het vanaf nu alleen maar beter wordt :). Binnen een paar weken hebt ge al afhakers en studenten die hun kot beu zijn. En vooral vanaf februari na de eerste schifting wordt het een stuk chiller :). Tweede semester rules.

Fliblit

Legacy Member
Cephalus zei:
Vanaf de week na de 24-urenloop worden die rijen wel wat korter.

Da's hetgeen dat suckt aan het eerste semester (naast het feit dat het koud, nat en donker is), dat ge overal zolang moet wachten. Ge zult gelukkig wel zien dat het vanaf nu alleen maar beter wordt :). Binnen een paar weken hebt ge al afhakers en studenten die hun kot beu zijn. En vooral vanaf februari na de eerste schifting wordt het een stuk chiller :). Tweede semester rules.

Als je je kot beu bent heb je toch nog altijd boeken nodig? :p

glashelder

Legacy Member
Wachtrijen vallen hier in Gent altijd goed mee, vind ik. Bij ons wordt de boekenverkoop geregeld door de studentenvereniging en aangezien dat die voor elk jaar een andere dag pakken, is dat vrij rustig allemaal. Behalve misschien eerste bachelor, maar toen heb ik eigenlijk al mijn boeken tweedehands gekocht. Het enige waar hier soms wachtrijen zijn is in de Docunet, aangezien iedereen daar hun readers en al gaat gaan halen. Maar da's één of twee keer en 'k heb daar nog nooit langer dan 15 minuten moeten wachten. Bovendien probeer ik het altijd te vragen aan iemand die daar toch al heen moet voor z'n eigen reader, of ze ene voor mij willen meenemen :unsure: Moeten ze dat maar niet op zo'n onnozele plaats zetten.

Anyway, hier ook bezig aan de eerste taak van het jaar :sad: Moet tegen maandag binnen zijn, dus ja. Richtvragen beantwoorden over een tekst over de verschillende politiek-filosofische benaderingen van burgerschap. Ik vind het nu al een kutvak. Ik vind burgerschap helemaal niet zo interessant, en dan héét het vak gewoon burgerschapsstudies. Wel vrij amusante taak, het is een Engelse tekst en het zijn Nederlandse vragen dus ik zit hier gedrochten van zinnen op te schrijven :unsure:

Nas

Legacy Member
Idd, veel te veel volk op de Kick-Off zelf en dan ook nog in de Overpoort.

2e jaar geweest en wrs het laatste

TheRedDevils

Legacy Member
Ook op café gezeten ipv kick-off.
Was gewoon te veel volk.
Morgen om 8uur les, zal pijn doen :/

Racing_Genk

Legacy Member
wtf nog nooit zoveel volk gezien in leuven als vanavond (studentenwelkom), was op een gegeven moment zelfs 30 min aanschuiven om op oude markt te geraken

Racing_Genk

Legacy Member
LOL ZALIG, dacht dat ik om 9u les had maar net toledo gecheckt en pas om 11u :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan