Nooby4Ever
Legacy Member
Th1x4nG zei:
welk vak hebt ge dan? inleiding tot de economie? Ma das helemaal ni me onze faculteit?of iets anders?
Economie_KU Leuven Boeken heb ik al (ter info
)Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Th1x4nG zei:
welk vak hebt ge dan? inleiding tot de economie? Ma das helemaal ni me onze faculteit?of iets anders?
)lantaarnpaal zei:vennootschapsboekhouden van 2de jaar? hebde da nog?

lantaarnpaal zei:vennootschapsboekhouden van 2de jaar? hebde da nog?

lantaarnpaal zei:hoeveel vraagt ge?![]()

Mastamane zei:Ik heb geen idee wat dat ding kost eigenlijk...![]()
lantaarnpaal zei:nieuwprijs 40 euro in den acco dacht ik.



sanzo zei:Putain de merde, net mijn boekenlijst aan het samenstellen en blijkbaar gaan de boeken van het eerste semester alleen al meer dan €350 kosten voor schakeljaar handelswetenschappen :|
Vorige richting was het net iets meer dan €100 per jaar ofzo
Dus ik ga toch maar eens naar tweedehands boeken kijken. Mocht iemand iets staan hebben? Schakeljaar HW op de HUB. Mag wel niet in geschreven zijn, want daar word ik ambetant van![]()
Toegepaste informatica. Veel docenten hadden een eigen cursus die ze ook als PDF online plaatsten. Er zijn twee dikke en dure boeken die ik gekocht heb maar uiteindelijk heb ik die ook amper bekeken omdat er redelijke samenvattingen van de leerstof de ronde deden.die_another_day zei:iets meer dan 100€? Welke richting was dat dan?
Jornax zei:Hoeveel dagen duurt het nog ongeveer totdat men in de wachtrijen voor de Acco en CuDi niet meer langer dan een dik halfuur moet aanschuiven? Staat altijd volk tot buiten, en heb daarvoor geen geduld![]()
. Binnen een paar weken hebt ge al afhakers en studenten die hun kot beu zijn. En vooral vanaf februari na de eerste schifting wordt het een stuk chiller
. Tweede semester rules.Cephalus zei:Vanaf de week na de 24-urenloop worden die rijen wel wat korter.
Da's hetgeen dat suckt aan het eerste semester (naast het feit dat het koud, nat en donker is), dat ge overal zolang moet wachten. Ge zult gelukkig wel zien dat het vanaf nu alleen maar beter wordt. Binnen een paar weken hebt ge al afhakers en studenten die hun kot beu zijn. En vooral vanaf februari na de eerste schifting wordt het een stuk chiller
. Tweede semester rules.

Moeten ze dat maar niet op zo'n onnozele plaats zetten.
ad: Moet tegen maandag binnen zijn, dus ja. Richtvragen beantwoorden over een tekst over de verschillende politiek-filosofische benaderingen van burgerschap. Ik vind het nu al een kutvak. Ik vind burgerschap helemaal niet zo interessant, en dan héét het vak gewoon burgerschapsstudies. Wel vrij amusante taak, het is een Engelse tekst en het zijn Nederlandse vragen dus ik zit hier gedrochten van zinnen op te schrijven 
Lol wa voor een noobrichting is da?Vorige richting was het net iets meer dan €100 per jaar ofzo