Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

stinky

Legacy Member
Twas wel een feestje in gent, ma kdenk dak de les toch maar ga skippen. ENKEL om half 9, dus da ga nog :woohoo:!

TheRedDevils

Legacy Member
Nu al skippen :naughty:
Sebiet es vertrekken, na de les mijn IJT gaan samenstellen!

Tibokio

Legacy Member
Gisteren meer dan een uur staan aanschuiven aan de Cudi van Babylon. Op zich is dat nu niet zo erg, maar er is niks ergers dan te moeten aanschuiven terwijl ge een zware verkoudheid hebt :p met al dat volk en die warmte, bah

coldplayke

Legacy Member
Die ******* met haar kind gaat nu echt wel te ver. Nu zit die alweer zelfs voor 6.30 kei hard lawaai te maken, die is beneden gaan kotsen, dat kind zit hier continu door de gang te rennen en te spelen, die vrouw zit daar op te schreeuwen, en dat al meer dan 1.5 uur.

Ik heb een brief geschreven, ik ga die straks onder de deur schuiven. Ik ben bang dat als ik ga kloppen, ik gewoon zelf begin te schreeuwen.

En @ Tibokio: ik heb daar eens meer dan 2 uur gestaan, en ik had toen net de laatste cursus van Duits (en ik was een van de eerste of zo voor Duits :lol:). Die na mij hebben toen serieus gevloekt.

NotoriousP

Legacy Member
Bah, hebben wij speciaal een fietsenstalling, zijn er toch 2 eikels die persé hun fietsen tegen mijn raam komen zetten en mij wakker maken int midden van de nacht.

Ik heb ze een waarschuwing gegeven, volgende keer laat ik hun banden plat.

Exorikos

Legacy Member
Ik voel mijn heldenstatus zo stijgen. Normaal ga ik nooit naar de les als ik de avond ervoor uitgeweest ben. Nu wel. :unsure:

xversex

Legacy Member
Kickoff was veel te druk, alle cafés in de overpoort zaten stampvol.. Dus uiteindelijk gewoon terug gekeerd en de rest van de avond op 't kot van een maat gezeten :p

Th1x4nG

Legacy Member
Tweede slide: Filosofie heeft vaak een negatief imago van nutteloos, irrelevant tijdsverdrijf voor mannen met lange baarden in ivoren torens.

gevolgd door 20 slides die dit bevestigen ipv ontkrachten :unsure:

McGregor

Legacy Member
NotoriousP zei:
Bah, hebben wij speciaal een fietsenstalling, zijn er toch 2 eikels die persé hun fietsen tegen mijn raam komen zetten en mij wakker maken int midden van de nacht.

Ik heb ze een waarschuwing gegeven, volgende keer laat ik hun banden plat.

Je had hun agenda moeten vragen, dan kon je een rode nota geven.

pepepepe

Legacy Member
coldplayke zei:
Die ******* met haar kind gaat nu echt wel te ver. Nu zit die alweer zelfs voor 6.30 kei hard lawaai te maken, die is beneden gaan kotsen, dat kind zit hier continu door de gang te rennen en te spelen, die vrouw zit daar op te schreeuwen, en dat al meer dan 1.5 uur.

Ik heb een brief geschreven, ik ga die straks onder de deur schuiven. Ik ben bang dat als ik ga kloppen, ik gewoon zelf begin te schreeuwen.

:lol:

J.F.

Legacy Member
Tibokio zei:
Gisteren meer dan een uur staan aanschuiven aan de Cudi van Babylon. Op zich is dat nu niet zo erg, maar er is niks ergers dan te moeten aanschuiven terwijl ge een zware verkoudheid hebt :p met al dat volk en die warmte, bah

Ja, ik ook... Ik begon echt kwaad te worden, het gaat gewoon nog trager dan vorig jaar. Met hun systeemke dat nergens op trekt en in het honderd loopt.

glashelder

Legacy Member
Anders zet je een oefensessie van een half uur even op dezelfde dag waarop we (enkel!) die theorieles hebben, maar dan vijf uur eerder. Fuck that, ik ga daar niet wéér vijf uur met mijn vingers zitten draaien elke week. Ik moet dan wel enkel naar Gent voor een oefensessie van een half uur, maar ik ga daar echt niet elke week van 12u tot 17u zitten wachten tot de theorieles begint en allerlei domme dingen doen om mij toch maar bezig te houden. Anders ben ik ook weer van huis van 9u30 tot 20u30. Geweldig hoe ze met zo weinig les toch gans mijn week kunnen inpalmen door van die onmogelijke lesuren in te plannen.

TheRedDevils

Legacy Member
Fak, mijn weekgeld is op.
Hoeveel krijgen jullie? Ik ga opslag moeten vragen :s

SY3012

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Tweede slide: Filosofie heeft vaak een negatief imago van nutteloos, irrelevant tijdsverdrijf voor mannen met lange baarden in ivoren torens.

gevolgd door 20 slides die dit bevestigen ipv ontkrachten :unsure:

Filo van Bartje Engelen? :p

TheRedDevils

Legacy Member
J.F. zei:
Ongeveer 50 euro per week is genoeg.

Dat krijg ik en kom ik normaal mee toe. Deze week gaat moeilijk, misschien omdat het de eerste week is :p
Maar een pintje kost nu al 1,90... Dat is echt veel te duur :crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan