Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bananarama zei:Donderdag zou mijn tofste dag worden qua lessenrooster. Les van 9 tot 11, dus thuis om half 1, en dan de hele namiddag om in te halen wat ik door de slechte uren op andere dagen niet kon doen. Lassen ze toch elke donderdagavond verplicht bij te wonen lezingen inSoms van 18 tot 20, dus ik zou dan nog naar huis kunnen om om half 1 aan te komen en om 16u weer te vertrekken. Maar de meeste beginnen om 16u al, dus ik moet ook 5 uur in Leuven met mijn vingers staan draaien
En van het vak 's ochtens is er geen cursus, dus ik MOET gaan
![]()
ad: Voor dat vak moeten we een paper schrijven en presentatie geven, moeten we daar echt elke week een half uur voor samen zitten? Nu ja, die theorieles zal wel geskipt worden. Het is het vervolgvak van een vak dat ik vorig jaar had, ben daar ook niet zo vaak geweest en da's ook gelukt. Jammer dat ik dan speciaal naar Gent moet voor een half uur les, maar ja...
Ik heb mijn ouders moeten overtuigen om mij te brengen, want doordat de les van deze woensdag is weggevallen, is volgende week de eerste les en die wil ik wel meevolgen. Want dan krijgen we dus ook de uitleg over die paper en die oefensessies. Alleen is dat dus van 17u tot 18u45... Beetje raar uur om te zitten wachten tot ik gedaan heb met de les, en dan zijn we superlaat thuis.mla zei:Kga vandaag naar leuven normaal gezien, maar ik hoor van vrienden dat je niet meer binnen mag in de fakbars zonder studentenkaart? :/ Ik heb hier nog een studentenkaart liggen van HUB van vorig academiejaar, zou da nog pakken?
ryoudragon zei:Man, hoe verdoen jullie toch zoveel geld?![]()

NotoriousP zei:Eten zoals een volwassene.![]()

mla zei:Kga vandaag naar leuven normaal gezien, maar ik hoor van vrienden dat je niet meer binnen mag in de fakbars zonder studentenkaart? :/ Ik heb hier nog een studentenkaart liggen van HUB van vorig academiejaar, zou da nog pakken?
TheRedDevils zei:Dat krijg ik en kom ik normaal mee toe. Deze week gaat moeilijk, misschien omdat het de eerste week is
Maar een pintje kost nu al 1,90... Dat is echt veel te duur![]()

Bananarama zei:Ik heb ooit op een soort peda gezeten waar jonge werkzoekenden of pas afgestudeerden die al werk hadden ook aan de normale kotprijs mochten huren. Misschien zijn het bij jou niet zulke gevallen, maar het zijn lang niet alleen studenten die in Leuven een studentenkot mogen huren.


Joeshoe zei:De prijs/kwaliteit verhouding van Aldi bier is beter met de prijzen op café tegenwoordig.
coldplayke zei:Nu is ze op de gang aan het zingen
Ik snap waarom hier vroeger iemand zelfmoord heeft gepleegd.

coldplayke zei:Nu is ze op de gang aan het zingen
Ik snap waarom hier vroeger iemand zelfmoord heeft gepleegd.
. Vroeger dat nog moeten doen met een lastigaard op kotSaphira zei:Je kan er altijd es de kotbaas op afsturen of petitie opstarten en doorsturen naar de kotbaas?. Vroeger dat nog moeten doen met een lastigaard op kot


coldplayke zei:Een petitie van 7 man?
De kotbaas zei dat we problemen zelf moeten oplossen, als het echt niet lukt zal zij er iets aan doen.
Maar die madam ziet er eng uit en die heeft een gespierde vriend/man![]()