Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Lorvet

Legacy Member
Student Kick-Off was best nog wel cool. Bij Absynthe Minded, Yevgueni, Dorian and The Grays en Bart Kaell vooraan gestaan, rest van de tijd achteraan op het plein gechilld of op een zijn kot wat bier drinken. Geslaagde avond dus :)

Moest ook wel lachen met een zatlap die rond ons stond en zich bezig hield met iedereen zijn kap op te zetten of die kap af te trekken naargelang die persoon hem op of af had :p

fragflap

Legacy Member
Amai, wat was dat allemaal vandaag in de aula. Dag 1 een iedereen begon letterlijk de slides over te schrijven. Geen idee waarvoor dat goed was aangezien de prof alles op het elektronische platform zet.

coldplayke

Legacy Member
Soms doe ik dat ook om te kunnen opletten. Anders dwalen mijn gedachten weg van de les :p

Kerelke

Legacy Member
Bananarama zei:
Ik heb ooit op een soort peda gezeten waar jonge werkzoekenden of pas afgestudeerden die al werk hadden ook aan de normale kotprijs mochten huren. Misschien zijn het bij jou niet zulke gevallen, maar het zijn lang niet alleen studenten die in Leuven een studentenkot mogen huren.

Mag zomaar niet.
Ik weet niet hoe het ingeschreven staat, dat gebouw, maar als het als studentenkoten ingeschreven staat, mag het niet zomaar verhuurd worden aan niet studenten.

coldplayke zei:
Een petitie van 7 man? :p
De kotbaas zei dat we problemen zelf moeten oplossen, als het echt niet lukt zal zij er iets aan doen.
Maar die madam ziet er eng uit en die heeft een gespierde vriend/man :sop:

Petitie kan helpen, maar je kan ook dreigen (als de huisbaas niks doet) met naar de flikken te stoppen. De "kotpolitie" of hoe noemt dat in leuven?
Mijn broer had iets soortgelijks voor en is zo toch opgelost geraakt.

Het heeft geen zin er te lang mee te wachten, spreek ze er direct op aan en aan hun reactie weet je al meteen hoe laat het is. Als ze er zich toch niks aantrekt van anderen..... Ofwel ga je voor uw nachtrust ofwel tja..

Bananarama

Legacy Member
Kerelke zei:
Mag zomaar niet.
Ik weet niet hoe het ingeschreven staat, dat gebouw, maar als het als studentenkoten ingeschreven staat, mag het niet zomaar verhuurd worden aan niet studenten.
.

Het was een groot complex met een immo als eigenaar. 90% studenten, maar ook werkenden/werkzoekenden woonden er. Op het eerste zicht echt een studentenkotencomplex, maar in principe was het dus niet zo :)

Lorvet

Legacy Member
fragflap zei:
Amai, wat was dat allemaal vandaag in de aula. Dag 1 een iedereen begon letterlijk de slides over te schrijven. Geen idee waarvoor dat goed was aangezien de prof alles op het elektronische platform zet.
Ook nooit gesnapt, mijn notities blijven meestal beperkt tot letterlijk dat wat de prof op bord zet :p

Kerelke

Legacy Member
Bananarama zei:
Het was een groot complex met een immo als eigenaar. 90% studenten, maar ook werkenden/werkzoekenden woonden er. Op het eerste zicht echt een studentenkotencomplex, maar in principe was het dus niet zo :)

Dat kan dat het niet officieel geregistreerd stond als een studentenresidentie.
Ik weet alleen dat als het effectief wel zo is, je wel sterker staat met je klachten.
(nuja, niet dat de kotbaas u nog terug wil het jaar erna:p)

Put_met_keren

Legacy Member
Nog les tot 17u45 en 'k ben hier al de hele dag aan het sterven :s
Damn you Student Kick-Off!

Matador

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Nog les tot 17u45 en 'k ben hier al de hele dag aan het sterven :s
Damn you Student Kick-Off!

ik had het vanmorgen ook wel moeilijk, maar ik was al gedaan om 12u :p

eXtreme

Legacy Member
fragflap zei:
Amai, wat was dat allemaal vandaag in de aula. Dag 1 een iedereen begon letterlijk de slides over te schrijven. Geen idee waarvoor dat goed was aangezien de prof alles op het elektronische platform zet.

ahhhh, spontaan terugdenken aan de studietijd (die nog maar van juni gedaan is). Al die sukkels da maar 'lijk een kieke zonder kop zitten op te schrijven (vooral vrouwen - sorry daarvoor, maar truth) en dan minder punten halen.. :) Beter naar de fakbar gaan!

Misericordiam

Legacy Member
Damn, donderdag is zwaar. 6 u opstaan en twee lesblokken na elkaar van 08.00-14.15.

Oh well...ik neem alle lessen op dus ik ga daar niks van missen als ik afdwaal. Ik zit hier nu wel thuis al half naar de kloten

(en nog steeds mis ik m'n kot nie :))

Racing_Genk

Legacy Member
Gvd ik heb mijn isp vorige zaterdag al doorgestuurd en de status is nu nog altijd 'doorgestuurd' ipv 'goedgekeurd'.

Is da normaal?

coldplayke

Legacy Member
Ja, dat kan even duren tot ze dat bekijken, was bij mij vorig jaar ook zo.

Joeshoe

Legacy Member
Ach, ze hebben mijn inschrijving gisteren pas voltooid zelfs. Pakt dat tegen december mijn ISP goedgekeurd is.

Exorikos

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Gvd ik heb mijn isp vorige zaterdag al doorgestuurd en de status is nu nog altijd 'doorgestuurd' ipv 'goedgekeurd'.

Is da normaal?

Wat is het probleem? Normaal heb je dat eerst overlegd met iemand die er iets van kent voor je het doorstuurt, dus het zal wel goedgekeurd geraken. Je heb het voor de rest helemaal niet nodig...

Tsubasa

Legacy Member
J.F. zei:
Echt? Da's zot. Ik maak nooit 40 euro op als ik uitga, maar then again, ik ben heel klein dus als ik 40 euro op zou maken zou ik aan het coma-zuipen zijn denk ik :unsure: na 3 pintjes voel ik het al :')

Zijt gij een meiske?

Anders, hier haal ik ook net geen meter 70 en als wij uitgaan is dat toch ook tegen de 50 euro :unsure:. Ik zit wel niet op kot dus doet dat niet 2x per week.

josilirios

Legacy Member
mla zei:
Kga vandaag naar leuven normaal gezien, maar ik hoor van vrienden dat je niet meer binnen mag in de fakbars zonder studentenkaart? :/ Ik heb hier nog een studentenkaart liggen van HUB van vorig academiejaar, zou da nog pakken?

ik ben legit ingeschreven en heb zelfs nog geen nieuwe kaart, als ze dan een oude zouden blokken zijn ze retard
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan